Gmail reklama

Žmonės dažnai praleidžia nemažai laiko tikrindami elektroninio pašto žinutes, todėl tai gali būti puiki vieta reklamuotis potencialiems klientams. Žinoma, to kokybiškai padaryti neįmanoma nesusipažinus su Gmail reklamos veikimu. Taigi, sužinokite kaip galima pasinaudoti šia platforma savo reklamai.

Gmail reklamos – tai interaktyvūs, mokami skelbimai, kuriuos marketingo specialistai gali naudoti potencialių klientų elektroninio pašto dėžutėse. Jos rodomos vartotojų pašto dėžučių viršuje prie „Socialinių tinklų“ arba „Reklamų“ skilties.

Paspaudus bet kurią skelbimo dalį jis išsiskleidžia kaip pilna el. pašto žinutė. Ir atrodo panašiai kaip el. laiškas, turi teminę eilutę, pasirinkimą persiųsti arba išsisaugoti žinutę ir pan.

Kaip šios reklamos veikia?

Panašiai kaip ir kitų pašto dėžučių, Gmail reklamoje galima:

  • Paspausti, kad atlikti konversiją;
  • Perkelti ir išsaugoti „gautuosiuose“ laiškuose;
  • Persiųsti kam nors kitam;
  • Uždaryti, neatlikus jokių veiksmų.

Vartotojai gali sąveikauti su išplėstiniu Gmail skelbimu keliais skirtingais būdais, priklausomai nuo jo elementų ir maketo. Sąveikos opcijos įtraukia: video peržiūrą, anketos užpildymą, apsilankymą jūsų svetainėje, arba naudojantis mobiliuoju, gali skambinti arba atsisiųsti programėlę.

„Google“ automatiškai optimizuoja Gmail reklamas užtikrinti, kad jos estetiškos visuose formatuose: kompiuterio ekrane, mobiliojo naršyklėje ar telefono programėlėje.

Kokia Gmail reklamai taikoma kainodaros strategija?

Svarbu paminėti, kad už Gmail reklamą mokate tik tada kai vartotojas paspaudžia ant jūsų skelbimo. Kitaip tariant, taikoma mokesčio už paspaudimą kainodara.

Reklamos Gmail galite siųsti pagal norimą segmentą: tiems, kurie atitinka auditorijos raktinius žodžius, bendrų interesų turinčius žmones, automatinį taikymą, klientų atitiktį, demografinius rodiklius, potencialių klientų auditorijas, gyvenimo įvykius ar pakartotinę rinkodarą.

  1. Bendrų interesų auditorijos. Pasirinkite šią auditoriją, kad pasiektumėte potencialius klientus ir informuotumėte apie save. Pavyzdžiui, sportinių drabužių reklamai, galite pasirinkti atitinkamomis temomis – „sporto“, „sporto reikmenys“, „sveikata gyvensena ir sportas“ arba „bėgiojimo entuziastai“ – besidominčiais žmonėmis.
  2. Auditorijos raktiniai žodžiai. Įveskite raktinius žodžius ar frazes, susijusias su jūsų produktais ar paslaugomis, kad skelbimai būtų rodomi tiems klientams, kurie domisi šiomis sąlygomis. Nerekomenduojame įvesti svetainės URL. Be to, galite siųsti laiškus ir konkurentų klientams suvedę jei pasirinksite raktažodžius su konkurentų pavadinimais.
  3. Automatinis taikymas. Šis būdas automatiškai išplečia taikymo pasiekiamumą didesniam skaičiui potencialių klientų. Naudojant automatinį taikymą „Google“ gali padėti pritraukti daugiau tikslinio srauto jūsų svetainei, ko rezultatas padidėjusios konversijos.
  4. Klientų atitiktis. Šią auditoriją galite pasiekti naudodamiesi internetiniais bei neinternetiniais duomenimis ir iš naujo juos sudominti. Pasitelkę informaciją, kuria klientai sutiko su jumis pasidalinti (el. pašto adresas), šis įrankis siunčia skelbimus jiems ir į juos panašiems vartotojams.
  5. Demografiniai rodikliai. Leidžia pasiekti vaizdinės reklamos tinklo žmones, kurie yra susiję su tam tikromis demografinėmis kategorijomis, pavyzdžiui, lytimi, amžiaus grupe ar namų ūkio pajamomis.
  6. Potencialių klientų auditorijos. Iš šių auditorijų pasirinkite klientus, kurie yra rinkoje, o tai reiškia, kad jie ieško produktų ir aktyviai svarsto galimybę įsigyti panašius į jūsų produktus ar paslaugas.
  7. Gyvenimo įvykiai. Pasiekite vartotojus, kurių gyvenime kažkas keičiasi, pavyzdžiui, susituokia, persikrausto ar baigia universitetą.
  8. Taip pat galite pasiekti tuos vartotojus, kurie praeityje jau sąveikavo su jūsų internetine svetaine. Galbūt jie tik lankėsi jūsų tinklalapyje, o gal kažką įsigijo ar atsisiuntė mobiliąją programėlę. Prisiminkite, kad pakartotinės rinkodaros auditorijai Gmail reikalingi mažiausiai 1000 aktyvių lankytojų arba naudotojų per pastarąsias 30 dienų.

Taigi, norimą auditoriją nesunkiai galima pasiekti ir su Gmail reklama. Geriausia tai, jog mokėsite tik už rezultatą ir pritrauksite į svetainę tik susidomėjusius ir galimai įsigyti pasiryžusius klientus.