Jei nuolat galvojate kaip pritraukti daugiau vartotojų, tuomet šis straipsnis skirtas Jums. Labai svarbu išlikti originaliems ir unikaliems, nekopijuoti konkurentų skelbimų, reklamų ar turinio. Straipsnyje rasite patarimų, į kuriuos labai svarbu atkreipti dėmesį.
- Skatinkite vartotojus veiksmui
Norite skatinti potencialius klientus atsisiųsti programėles, ar nusipirkti naują daiktą? Pasakykite jiems, ką daryti skelbime!
Kurdami skelbimus naudokite skatinančias veiksmą frazes. Pavyzdžiui „Gauk nemokamą konsultaciją“, „Parduok savo automobilį šiandien“, „Įsigyk nedvejodamas“ ir panašiai. Tokios frazės padaro skelbimą aiškesnį vartotojui ir skatina atlikti veiksmą jį paspaudus.
- Pabrėžkite savo unikalumą
Jeigu turite kokių konkurencinių pranašumų būtinai juos įtraukite į reklaminius skelbimus. Pavyzdžiui, jei jūsų produktai gaminami gerai vertinamoje kilmės šalyje, arba yra ekologiški, turi papildomas funkcijas tai verta įtraukti į skelbimus, nes būtent šie dalykai žymi jūsų prekės unikalumą. Paminėdami savo išskirtinumus, galite patraukti potencialių klientų dėmesį, kurie bus labiau linkę paspausti ant jūsų paieškos skelbimo.
- Kainos, išpardavimai ir akcijos
Jeigu šiuo metu vykdote specialius pasiūlymus ar reklamas, tai taip pat vertinga apie tai paminėti skelbimuose. Arba jei žinote, kad jūsų prekės ar paslaugos yra konkurencingos kainos atžvilgiu, tai galima panaudoti skelbime ir išsiskirti iš konkurencinių skelbimų. Taip pat jeigu jūsų svetainėje vyksta sezoniniai išpardavimai, visuomet galite juos įtraukti į skelbimo tekstą.
- Įterpkite raktinius žodžius
Kūrybiškumas tikrai labai svarbu, tačiau verta žinoti, kad persistengus ir pateikus sudėtingus sakinius, kuriuos sunku suprasti, jokios naudos iš to nesulauksite. Dėl šios priežasties rekomenduojame naudoti įtraukiančias, tačiau nesudėtingas frazes, kurios aiškiai leis suprasti ko vartotojui galima tikėtis paspaudus ant skelbimo. Tik taip paskatinsite vartotoją iš tiesų paspausti ant skelbimo.
- Naudokite skelbimo plėtinius
Skelbimų plėtiniai yra tam tikro tipo reklamos formatai, kuriuose rodoma papildoma informacija apie jūsų prekės ženklą. Jį galima pridėti rankiniu būdu arba automatiškai. Jų nauda – jūsų skelbimo matomumo padidinimas, PR padidinimas ir sulaukimas daugiau konversijų.
Atminkite, kad „Google Ads“ skelbimų plėtinių erdvė yra ribota. Todėl neturėsite daug vietos perduoti pagrindinei žinutei. Tad taupydami vietą rašykite tik aktualią ir patrauklią informaciją.
Kartu su skelbimu gali būti rodomas vienas ar keli plėtiniai, jei tai pagerins jūsų kampanijos našumą. Nors nėra garantuojama, kad jie bus rodomi kiekvieną kartą būnant paieškos rezultatų puslapyje.
- Užtikrinkite, kad skelbimas sutampa su nukreipimo puslapiu
Skelbimas ir nukreipimo puslapio nuoseklumas yra labai svarbus norint išvengti aukšto atmetimo rodiklio. Sutrumpinkite vartotojo kelią ir suteikite galimybę pasiekti jam tai ko jis ieško greičiau. Pavyzdžiui, jei reklamuojate prabangius automobilius, tuomet skelbimus nukreipkite į svetainėje esantį puslapį, kur vien prabangūs automobiliai, o ne titulinį, kuriame jis gali rasti įvairių klasių automobilius.
- Optimizuokite mobiliesiems telefonams
Mobiliųjų įrenginių vartotojai informacijos nori greičiau nei kompiuteriais besinaudojantys vartotojai ir yra linkę žinoti jūsų telefono numerį bei vietą. Pritaikykite savo skelbimus mobiliesiems, pridėkite vietovės ar skambučio plėtinius ir padidinkite norimus rezultatus būdami lengviau pasiekiami.
- Pritaikykite skelbimus sezonams ir šventėms
Apsvarstykite galimybę išbandyti skelbimus, kurie yra sezoniniai, aktualūs ir pateikia tinkamą informaciją, lyginant su kitais. Taip galite padaryti savo skelbimus aktualesnius ir padidinti vartotojų pasitikėjimą. Rugsėjo pabaigoje, ieškodami „drabužių parduotuvė“ paieškos rezultatuose matote Helovino kostiumus ir pasiūlymus todėl, kad tai aktualu tam sezonui. Išmėginkite tai pritaikyti ir sau, reklamuokite aktualius dalykus tam tikrais sezonais ir sulaukite daugiau potencialaus klientų srauto.
- Eksperimentuokite
Kaip ir ankstesniame patarime, visada gera mintis išbandyti skirtingus tekstus ir leisti „Google“ sistemai atrinkti našiausius. Norėdami išsiaiškinti kas našiausiai veiktų jūsų skelbimuose, visuomet turėtumėte eksperimentuoti ir išmėginti kitaip parašytus tekstus, kurie įtrauktų vartotojus bei sukurti „Responsive Search Ads“, kad būtų išnaudotos visos galimybės. Tai gali atvesti jus į sėkmę.
„Google Ads“ automatiškai rotuoja skelbimus, kad dažniausiai rodytų našiausius, tačiau turėtumėte nuolatos eksperimentuoti ir stengtis dar labiau pagerinti našumą. Pasitelkite šiame straipsnyje pateiktus patarimus ir siekite tik maksimalių rezultatų.