Turi daugiau nei 1,18 milijardo vartotojų. Tam, kad reklama būtų naudinga ir efektyvi, reikia optimizuoti ir reklaminę kampaniją. Tik tada galima tikėtis matomų rezultatų, kurie bus verti investicijos. Tokiu atveju kyla klausimas – o kaip tą padaryti?
Pateiksime Jums keturis pačius svarbiausius patarimus, kurie užtikrins, jog Jūsų Facebook reklama bus sėkminga.
Vizualinis reklamos pateikimas
Tai ne tik svarbu Facebook algoritmams, bet ir Jūsų potencialiems vartotojams, kurie dėl šios priežasties gali labiau reaguoti į Jūsų reklamą ir ją ilgiau prisiminti. Atitinkamai, kuo reklama yra patrauklesnė, tuo daugiau yra peržiūrų ir paspaudimų už mažesnę kainą. Taigi Jus sutaupote savo reklamos biudžeto pritraukdami daugiau vartotojų.
Taip pat, nors kartais vartotojai nesureaguoja į Jūsų reklamas veiksmais “Like”, “Share”, “Comment”, svarbus yra net ir reklamos peržiūrai skirto laiko faktorius. Kuo jis ilgesnis tuo Facebook geriau vertina pačią reklamą, todėl padidėja tikimybė, kad reklama bus parodyta didesniam kiekiui žmonių.
Tikslinė auditorija
Prisiminkite, jus leidžiate pinigus paspaudimams ir peržiūroms, taigi labai svarbu žinoti norimą pasiekti auditoriją, kuriai aktualūs Jūsų produktai ar paslaugos. Auditoriją galima išskirti pagal amžių, lytį, lokaciją, pomėgius. Pavyzdžiui: jeigu pardavinėjate “Vestuvines sukneles”, tai auditorija galėtų būti moterys, amžius nuo 20-35 metų, vieta Kaunas, pomėgiai įvairios Facebook grupės, kaip “ Nuotakų namučiai”, “Vestuvių išparduotuvė”, “Vestuvinės suknelės”, “Būsimų nuotakų pašnekesiai” ir daugelis kitų. Taip atsirinkę auditorija pasieksite dominančius klientus, kuriems aktualios Jūsų paslaugos, atitinkamai jie daugiau reaguos į Jūsų reklamą ir tuo pačiu Facebook kokybiškai vertindamas Jūsų reklaminę kampaniją jos daugiau ištransliuos už geresnę kainą.
Nuo 2015 metų Facebook įdiegė funkcija, kuri reitinguoja reklamas ir skiria panašu į Google Adwords skiriama reklamos kokybės balą. Kuo aukštesnis Jūsų reitingas, tuo Facebook labiau yra linkęs palaikyti Jūsų reklama.
Vertės pasiūlymas
Jūsų reklaminis pasiūlymas būdamas vertingas vartojams sulaukia didesnio dėmesio. Prieš darant reklaminę kampaniją svarbu patiems atsakyti į šiuos klausimus: kuo Jūsų produktas ar paslaugos skiriasi nuo kitų? kodėl vartotojai turėtų peržiūrėti, spausti “Like”arba nueiti į Jūsų puslapį?
Pvz. Jeigu Jūs gaminate picas ir paleisite reklaminę kampaniją, kad “Mūsų picos pačios skaniausios visoje Europoje”, nepatrauksite tiek vartotojų dėmesio, kiek galėtumėte, tačiau jeigu pasiūlysite “20 % nuolaida visoms picoms + nemokama 0,5l Coca Cola“ – toks pasiūlymas tikrai gali sudominti vartotojus. Taip pat dažnai viliojančiam pasiūlymui yra naudojamas Facebook konkursų rengimas, kuomet galima laimėti tam tikrus prizus ir taip yra įtraukiami vartotojai.
Aiškus veiksmas
Vizualinis pateikimas, turinys, tikslinė auditorija yra puiku, tačiau būtinas nurodytas veiksmas, kad vartotojas žinotų ką daryti toliau pvz. „Pirkite dabar ir sutaupykite 20 EUR“, „Pasiūlymas galioja tik šią savaitę“, „Užsiregistruokite ir gaukite nuolaidos kuponą“ ir kt. aiškus veiksmas turi paskatinti vartotoją spausti ant Jūsų reklamos.
Taigi aptariame svarbiausius dalykus, kurie reikalingi Facebook reklamai. Dabar galite pradėti kurti savo reklamą, o jeigu kyla kokių klausimų visuomet galite kreiptis į mus.
Comments are closed.