Gmail reklama

Gmail reklamos skelbimai yra transliuojami “Reklama” skiltyje – yra skirtos dvi viršutinės pozicijos, vizualiai atrodo, kaip nauji gauti laiškai. Apmokestinami esate už reklamos (laiško) paspaudimus. Atsidaręs laišką vartotojas gali pamatyti Jūsų norimą reklamą, kurioje gali būti vaizdo įrašas, užpildyti skirta forma, paspaudus pereiti svetainę arba į el. parduotuvę ir pan. Taip pat paspaudęs žvaigždutę jis gali išsisaugoti laišką ateičiai arba tiesiog persiųsti jį draugui, šeimos nariui, kuriam tai galėtų būti naudinga.

Gmail reklamą galima taikyti pagal įvairias parinktis – tai gali būti demografiniai rodikliai, tam tikros temos, raktiniai žodžiai, bendrų interesų auditorijos ir kt. Pavyzdžiui reklamuojantys mitybos papildus gali pasirinkti atitinkamas temas, kurios yra susijusios su „Sveika gyvensena, mityba“, arba pasiekti žmones naudodami bendrų interesų auditorijas, tokias kaip „Mitybos sprendimai“, „Mitybos klubas“, „Sveiko maisto entuziastai“ ir kt. Taip pat naudojant funkciją „Klientų atitiktis“ galima pasiekti savo klientus ir į juos panašius žmones. Gmail reklamos skelbimuose naudojamas automatinis taikymas, kuris yra skirtas žmonių pomėgiams identifikuoti. Pavyzdžiui, esate knygų parduotuvė. Jeigu Gmail naudotojas visai neseniai gavo didelį kiekį laiškų apie knygas, jam gali būti rodoma Jūsų reklama. Tai yra taikymas pagal raktinius žodžius susijusius su Jūsų prekėmis ar paslaugomis. Taip pat galite nustatyti taikymą pagal elektroninius laiškus iš konkrečių svetainių, kitaip tariant pagal domeną. Vietoj raktinių žodžių pasirinkdami konkrečių knygų svetainių domenus, tokių atvejų vartotojai yra filtruojami pagal iš tų svetainių gautus el. laiškus. Tiek taikymo pagal domeną, tiek pagal raktinius žodžius atvejais, sistema automatiškai nuskaito keletą paskutiniųjų šimtų laiškų, įskaitant ištrintus ir archyvuotus laiškus. Šiukšlių el. laiškai nėra įskaitomi.

Comments are closed.