Plėtiniai gali padėti paskatinti žmones pasirinkti būtent Jūsų produktus ar paslaugas. Skelbimų plėtiniai turi įtakos paspaudimų rodiklių padidėjimui Jūsų skelbimuose. Skelbimų plėtinių yra ne vienas: vietovės, skambučio, svetainės nuorodų, pranešimo, struktūrinio fragmento, kainos, filialo vietovės ir programos. Visi jie skirtingi, todėl skiriasi ir jų teikiama nauda Jūsų skelbimams, kuri veda prie konversijų. Pridėti skelbimų plėtinius jums nieko nekainuos, tačiau jie yra tokie patys kaip ir bet kuris kitas paieškos skelbimo paspaudimas. Todėl vartotojui paspaudus – nuskaitomas paspaudimo mokestis.
Svetainės nuorodų plėtinys
Kai nukreipiate vartotoją į tam tikrą puslapį labai svarbu, kad jis būtų kuo glaudžiau susijęs su vartotojo paieškos turiniu. Kitu atveju neteksite jums svarbios konversijos. Dėl šios priežasties svetainės nuorodų plėtinys veiksmingas. Be papildomų išlaidų, svetainių nuorodų plėtiniai leidžia jums pridėti paieškoje svarbių nuorodų, kurios iš karto nukreipia į konkrečius puslapius jūsų svetainėje. Pavyzdžiui, darbo laikas, konkretūs produktai ir pan.
Figūrinių išnašų plėtinys
Papildykite savo teksto skelbimą su klientui svarbiais dalykais, pavyzdžiui, „nemokamas pristatymas“, „saugus pirkimas“, „grąžinimo garantija“ ir pan. Šio tipo plėtiniai naudojami praplėsti jūsų skelbimą ir suteikti daugiau informacijos apie jūsų produktus ar teikiamas paslaugas vartotojams.
Skambučio plėtinys
Skambučių plėtiniai leidžia paskatinti potencialius klientus skambinti jums tiesiogiai. Tai suteikia milžiniškų privalumų, nes vartotojas nebeturi ieškoti jūsų kontaktinių duomenų ir gali su jumis susisiekti greičiau. Skambučių plėtiniai būna dviejų tipų: telefono numeris (darbalaukyje) ir skambučio mygtukas (mobiliajame telefone). Pirmuoju atveju, vartotojui patogu suvesti numerį į savo telefoną, kitu atveju vartotojas automatiškai bus sujungtas su jumis paspaudus plėtinio mygtuką.
Pranešimo plėtinys
Šio plėtinio pagalba paskatinsite žmones siųsti jums teksto pranešimus iš skelbimo. Naudojantis šia funkcija vartotojai galės vienu paspaudimu susisiekti su jumis ir susitarti dėl susitikimo, gauti įvairius pasiūlymus, paprašyti daugiau informacijos, užsisakyti paslaugas ir pan.
Vietovės ir filialo vietovės plėtinys
Sujungiame šiuos du plėtinius kartu, kadangi jie turi labai daug panašumų. Naudodami vietovės plėtinius galite pritraukti srauto į savo fizinę lokaciją – nesvarbu ar tai drabužių parduotuvė, kavinė ar automobilių taisykla – rodydami savo adresą pateiksite atstumą nuo „Google“ naudotojo vietos ar paspaudus jis galės matyti maršrutą, kuriuo patogiausia iki jūsų atvykti. Vietovės plėtiniai labai patogūs naudojant mobiliuosius telefonus, todėl tikėtina, kad vis daugiau įmonių ir verslų jais naudosis ateityje.
Struktūrinio fragmento plėtinys
Struktūrinio fragmento plėtinys iš dalies panašus į figūrinių išnašų plėtinį, nes suteikia vartotojui daugiau informacijos apie jūsų siūlomą turinį. Tačiau struktūrinis fragmento plėtinys labiau orientuotas į tai ką jūs siūlote savo vartotojams, o figūrinių išnašų plėtinys parodo vartotojams jūsų privalumus. Prie šio plėtinio galite pasirinkti labiausiai skelbimui tinkantį antraštės tipą iš: kursai, laidos, modeliai, paslaugos, patogumai ir kt.
Kainos plėtinys
Kai vartotojai sprendžia ar įsigyti produktą ar paslaugą vienas svarbiausių kriterijų gali būti būtent kaina. Paieškoje rodomas skelbimas dar negarantuoja, kad vartotojas paspaus ant jūsų svetainės sužinoti kainos, o juo labiau, kad jūsų produktą ar paslaugą įsigys. Nurodant kainą galite atsisakyti ir nereikalingų paspaudimų, kurie eikvos biudžetą, bet neduos naudos. Todėl pravartu suteikti kuo daugiau informacijos vartotojui. Deja, šis skelbimo plėtinys nėra leidžiamas Lietuvos rinkoje, tačiau kurdami reklamas tokioms šalims kaip Anglija jį pilnai galite išnaudoti.
Programų plėtiniai
Šie plėtiniai rodomi tik naršantiems mobiliaisiais telefonais ir yra skirti paskatinti vartotojus įsidiegti jūsų programėlę.
Išnaudodami visas plėtinių galimybes būsite lengviau pastebimi ir pritrauksite daugiau naudingo srauto su potencialiais klientais. Tai pagerins jūsų skelbimo kokybę ir turės teigiamos įtakos paspaudimų kainai. Kuo kokybiškesnis jūsų skelbimas, tuo mažesnė paspaudimo kaina.