Prieš pradedant naudotis Google Adwords, reikia pasirinkti reklaminės kampanijos tipą, kuris priklauso nuo Jūsų tikslų. Jeigu norite būti geriau matomas Google.lt paieškoje, kai Jūsų paslaugų ar produktų ieško potencialūs klientai, tuomet reikia pasirinkti „paieškos tinklo kampanija”.
Pagrindiniai Google Adwords reklamos kampanijų tipai:
Paieškos tinklas
Šis kampanijos tipas yra naudingas reklamuotojams, kurie nori būti matomi Google paieškoje pagal jų paslaugas ar produktus atitinkančius raktinius žodžius ir frazes, kada jų ieško potencialūs klientai.
Vaizdinės reklamos tinklas
Pasirinkus šį reklamos tipą Jūsų reklama yra transliuojama tam tikruose tinklapiuose ar kitose vietose, kaip pvz. Youtube, kurie yra susiję su Jūsų numatytu tikslu. Pavyzdžiui, esate vestuvinių suknelių nuomos salonas, o Jūsų tikslas yra padidinti savo žinomumą ir pristatyti naują suknelių kolekciją. Tokiu atveju labiausiai tinka vaizdinė reklama, kurią galima transliuoti su vestuvėmis susijusiuose portaluose.
Paieškos ir vaizdinės reklamos tinklas
Šis reklamos tipas leidžia rodyti reklamos skelbimus tiek paieškos tinkle, tiek susijusiose vietose su Jūsų paslaugomis ar produktais vaizdinės reklamos tinkle. Šiuo atveju Jūsų biudžetas yra paskirstomas dviems reklaminėms kampanijoms. Pavyzdžiui: esate autoservisas ir norite įsivertinti iš kur daugiau ateina Jūsų potencialūs klientai, taigi pasirinkę šį reklamos tipą, vartotojai mato Jūsų reklama ieškodami jūsų paslaugų Google paieškoje pagal raktinius žodžius ir frazes, bei tiesiog naršydami tam tikruose portaluose susijusiose su automobiliais, auto naujienomis ir pan.
Apsipirkimas
Šis reklamos tipas puikiai tinka mažmenininkams reklamuoti savo internetines svetaines. Apsipirkimo skelbimai yra daugiau nei paprasti tekstiniai skelbimai į juos įeina: produkto pavadinimas, nuotrauka, kaina, parduotuvės pavadinimas ir kita informacija.
Vaizdo įrašas
Naudojant tokio tipo kampanijas galima rodyti vaizdo įrašo skelbimus Youtube ir visame Google vaizdinės reklamos tinkle. Šio tipo kampanijose yra mokamą už iš transliuotus parodymus. Galima filtruoti vaizdo įrašo transliavimą pagal vietą, kalbą, kainų siūlymą ir biudžeto nustatymus, pagal operacines sistemas, modelius, skelbimo planavimo ir pateikimo metodus. Pavyzdžiui: esate sporto klubas, tokio tipo kampaniją leistų Jums pasiekti auditoriją, kurį lankosi su sportu susijusiose svetainėse arba žiūri Youtube vaizdo įrašus susijusius su fitnesu, mityba ir pan.
Universali programos kampanija
Pasirinkus ši reklamos tipą nereikia kurti individualių kampanijų skelbimų. Pagal Jūsų skelbimo teksto idėjas, tinklapį sukuriami keli skelbimo formatai, keliuose tinkluose. Kuriant tokią kampaniją reikia tik pateikti šiek tiek teksto, kainos pasiūlymą, nurodyti biudžetą bei skelbimų kalbas, vietoves. Kampanijos metu bus išbandomi skirtingi deriniai ir atitinkamai dažniau bus rodomi našiausi skelbimai, jums neatliekant jokių dar papildomų veiksmų. Jūsų skelbimai gali būti rodomi Google paieškoje, Google play, paieškos partnerių svetainėse, vaizdinės reklamos tinkle, Youtube ir kt.
Norimą reklamos tipą galima pasirinkti savo paskyroje paspaudus „kampanija”. Pasirinkus tipą belieka užpildyti likusias parinktis.