„Google Analytics“ ir „Google Ads“ susiejimo nauda

Jei naudojate Google Ads savo paslaugoms ir produktams reklamuoti, bet nesate tikri ar sukurtos reklamos duoda rezultatų, verta susieti Google Ads ir Google Analytics paskyras. Tai naudinga ir tiems, kurie dar nesinaudoja apie Google Ads, bet ketina tą daryti ateityje. Susiejus šiuos įrankius, galėsite nesunkiai gauti visą reikalingą informaciją apie savo reklamas – gebėsite analizuoti kaip Jūsų reklama veikia ir  kokius veiksmus vartotojai atlieka Jūsų svetainėje po skelbimo ar banerio paspaudimo. Iš gautų analizės rezultatų ateityje galėsite kurti dar efektyvesnes ir daugiau naudos teikiančias reklamas.

Į įžvalgas orientuota rinkodara

„Google Analytics“ ir „Google Ads“ skelbimų susiejimas sujungia gautas įžvalgas ir skelbimų kūrimą, padedant geriau suprasti jūsų skelbimų efektyvumą konversijų atžvilgiu. Kai sujungiate šias dvi paskyras, galite naudotis šiomis įžvalgomis tolimesnių skelbimų kūrimui ir rinkodaros vystymui, kurių nauda – didesnis konversijų skaičius.

Optimizuotas kainų siūlymas

Sujungus „Google Analytics“ ir „Google Ads“ galėsite gauti „Google Ads“ ataskaitas apie kampanijas iš „Analytics“ paskyros. Šios ataskaitos padės geriau suprasti kas nutinka kai klientas paspaudžia skelbimą, pavyzdžiui, galite pastebėti, kad tam tikri raktiniai žodžiai pritraukia daugiau konversijų ir pravartu paskirstyti biudžetą taip, kad būtent tiems raktiniams žodžiams būtų priskirtas didesnis kainos pasiūlymas.

Individualus pranešimų siuntimas

„Google Analytics“ ir „Google Ads“ bendradarbiaujant, galite siųsti žinutes, pritaikytas skirtingoms auditorijoms, pasitelkiant „Analytics“ auditoriją naudojant „Google Ads“. Pavyzdžiui, galite sukurti tų lankytojų auditoriją, kurie užpildė pirkinių krepšelį, bet prekių neįsigijo. Tuomet sukurti „Google“ skelbimo kampaniją ir nukreipti ją būtent į šią auditoriją, to rezultate padidintumėte konversijų skaičių.

Pažengęs mašininis mokymasis

„Analytics“ mašininio mokymosi veiksmai atsako į svarbius klausimus apie jūsų auditoriją. Galite analizuoti įvairius, jus dominančius klausimus, pavyzdžiui, „Kiek laiko vidutiniškai mobiliojo ryšio naudotojai praleidžia mano svetainės puslapyje?“ ir greitai surasti į tai atsakymą. Galite naudoti mašininį mokymąsi vertingų klientų sąrašo suradimui, pasitelkiant „Smart List“ dinamiškai sureguliuokite „Google Ads“ skelbimų kampanijas šių klientų pasiekimui.

Taigi, sujungus „Google Analytics“ ir „Google Ads“ gaunamas stiprus derinys. Šio straipsnio dėka, tikimės, kad pagilinote įžvalgas, kurios padės sukurti pažangesnę rinkodarą ir gerinti verslo rezultatus.