Google vaizdo skelbimų reikalavimai ir populiariausi banerių dydžiai

Vaizdo skelbimai turi būti tam tikrų dydžių ir reikalavimų, kad galėtų būti transliuojami. Taip Google siekia, kad visos reklamos atitiktų aukštus standartus, todėl leidžiamos tik tos reklamos, kurios yra aiškios ir profesionaliai apipavidalintos, turinčios naudinga turinį vartotojams. Pateiksime išsamiau ko turėtumėte vengti savo reklamos skelbimuose.

  • Pirmiausia vaizdo skelbimuose nėra leidžiama animacija trunkanti daugiau nei 30 sekundžių.
  • Reklamoje turi būti naudojamas aiškus ir suprantamas turinys.
  • Reklamos skelbimuose turi būti laikomasi rašybos, gramatikos, stiliaus, tarpų rašymo taisyklių.
  • Negalima reklamos skelbime naudoti pasikartojančių pavadinimų, žodžių ar frazių.
  • Reklamos skelbimuose didžiosios raidės, skyrybos ženklai bei simboliai negali būti naudojami netinkamai arba ne pagal paskirtį.
  • Vaizdo kokybė reklamos skelbimams yra labai svarbi. Vaizdai kurie neaiškus, susilieję, turi neįskaitomo teksto, pateikti ant šono ir pan. nėra leidžiami transliuoti Google vaizdinės reklamos tinkle.

Populiariausi banerių dydžiai: 300×250, 336×228, 728×90, 300×600, 320×100

Kuriant reklaminę kampaniją ne visuomet reikėtų vadovautis populiariausias banerių dydžiais, taip pat vertėtų atsižvelgti koks yra Jūsų reklamos turinys ir tikslas. Pavyzdžiui galbūt Jus reklamuojate mobiliąją aplikaciją, tai tokiu atveju reklaminę kampaniją turėtų būti skirta tik mobiliesiems įrenginiams. Atitinkamai banerių formatai skirti mobiliesiems įrenginiams: 300×250, 320×100, 320×50, 250×250, 200×200. Arba pavyzdžiui turite daug vizualinės medžiagos ir Jums labiau tinkamas didesnis formatas, tokiu atveju ir reikėtų rinktis didesnius banerių dydžius.

Comments are closed.