Naujienlaiškiai yra geras būdas palaikyti ryšį su savo kientais, tačiau iki kol naujienlaiškis pasiekia skaitytoją, reikia atkreipti dėmesį į daug dalykų, kurie gali lemti vartotojo įsitraukimą. Nežinote kaip sudominti savo prenumeratorius ir išlaikyti jų susidomėjimą? Naujienlaiškio temos gali būti labai įvairios – naujienos, akcijos, naujų produktų pristatymas, specialūs pasiūlymai, apžvalgos, patarimai ir pan. Svarbiausia, jog šie pranešimai išsiskirtų, būtų įdomūs ir skatinantys veikti. Šiame straipsnyje sužinosite į ką svarbiausia atkreipti dėmesį kuriant naujienlaiškį.
- Galvokite apie skaitytojus. Geriausias naujienlaiškio turinys yra toks, kuris sujungia Jūsų verslo ir vartotojo interesus. Nepamirškite žmogaus, kuris skaito laišką – jam Jūsų siunčiama informacija turi būti pakankamai aktuali, jog jis ja domėtųsi ir perskaitytu. Kad vartotojas jaustųsi svarbesnis, naujienlaiškyje galite naudoji prenumeratoriaus vardą, jei turite tokius duomenis.
- Dėmesys dizainui. Turinys yra labai svarbus, bet pirmiausia akį patraukia dizainas. Būtent tai suteikia galimybę išsiskirti iš kitų naujienlaiškių ir yra neatsiejama sėkmės dalis. Labiausiai išsiskirti padeda unikalumas, tačiau nepamirškite, jog techninė dalis irgi labai svarbi, todėl rinkitės aiškius dizainus, kurie gali būti pritaikomi įvairiems įrenginiams – kas iš to gražaus dizaino, jei prenumeratorius savo įrenginyje negalės jo matyti? Atsižvelgiant į turinį, tikslus parinkite tinkamas iliustracijas, vaizdus – tai sustiprina turinio poveikį skaitytojui.
- Numatykite tikslus. Jei žinosite tiksliai ką norite pasiekti kuriamu naujienlaiškiu, bus lengviau sukurti turinį, apgalvoti ką svarbu laiške paminėti ar kokį – oficialų ar neoficialų bendravimo toną naudoti. Tikslų nusistatymas lemia ir komunikacijos stilių, dizainą, ir galutinį naujienlaiškio rezultatą.
- Per daug neišsiplėskite. Šiuolaikiniai žmonės yra skubantys ir neturintys daug laiko, todėl naujienlaiškiuose nereikėtų pernelyg išsiplėsti. Stenkitės perteikti kuo daugiau informacijos naudojant kuo mažiau vietos. Gerą idėją, naudingą informaciją tikrai galima perteikti ir glaustai, naudojant paveikslėlius, diagramas ir kt.
- Įtraukianti antraštė. Tai vienas iš pirmų elementų, kurį pamato vartotojas. Ji turi būti unikali, sudominanti ir leidžianti suprasti kokios įmonės ar prekės ženklo naujienlaiškis tai yra. Dėmesio skirti reikėtų ir poraštei – čia galima palikti savo kontaktinę informaciją, jog vartotojas galėtų su Jumis susisiekti arba palikti atsiliepimų. Taip pat poraštę galite skirti vartotojo raginimui pasidalinti Jūsų siųsta informacija su draugais.
- Analizuokite rezultatus. Geriausias būdas tobulėti ir kurti vis daugiau dėmesio susilaukiančius naujienlaiškius yra analizuojant rezultatų statistiką. Atsižvelkite į tai kokia tema sulaukė daugiausiai dėmesio, koks turinys paskatino daugiausiai paspaudimų. Taip galėsite džiaugtis vis efektyviau veikiančiais naujienlaiškiais.
- Siųskite naujienlaiškius reguliariai. Vartotojas neturėtų būti apkrautas naujienlaiškiais bet kada. Jei siunčiate laišką kartą į savaitę, pasirinkite tik antradienius, tik trečiadienius ar kitą dieną. Reguliarumas gali būti geras būdas įgyti lojalumo iš vartotojo pusės.
Taigi, geras naujienlaiškis tikrai reikalauja daug pastangų. Jam įtakos turi ne tik turinys ir dizainas, bet ir daug didesnės smulkmenos. Norint visuomet džiaugtis maksimaliu vartotojų dėmesiu, nusistatykite tikslą, siekite skaitytojus sudominti ir neapkraukite jų ilgais, sunkiais tekstais bei nereikalinga informacija.