500 mln. Instagram paskyrų nuolat naudoja „Stories“ funkciją, tarp jų yra ir labai daug žinomiausių prekės ženklų. Vaizdas per visą ekraną, įtraukiančios ir istoriją pasakojančios prekės ženklo „Stories“ padeda įmonėms greitai atskleisti produkto savybes. Interaktyvūs elementai, pavyzdžiui, apklausos, suartina žmones, nes sudaro galimybę tiesiogiai bendrauti bendroje išraiškoje. 60% Instagram įmonių kiekvieną mėnesį naudojasi interaktyviu „Stories“ elementu savo organinėje istorijoje – „#grotelės“, „@paminėjimai“ arba apklausos.
„Collusion“ prekės ženklo marketingo vadovė Hannah Craik sako:
„Pradėję „Collusion“ mes norėjome bendradarbiauti su klientais, o interaktyvūs Instagram „Stories“ skelbimai – puikus būdas tai daryti. Savo sekėjams uždavėme klausimą „Ar manote, kad turėtume skirstyti rūbus pagal lytis?“, beveik du trečdaliai atsakė „ne“, atsižvelgiant į tai, kaip mes pateikiame „Collusion“. Mums tikrai patinka naudotis apklausos funkcija, kurios pagalba galime bendrauti su savo klientais ir įtraukti juos pasijausti prekės ženklo dalimi.“
Interaktyvių „Stories“ skelbimų pristatymas
Interaktyvumas perkelia į visai naują dimensiją „Instagram“ skelbimų pasaulyje, tai padeda žmonėms priartėti prie prekės ženklų. Interaktyvūs skelbimai „Instagram“ istorijose, pradedant nuo apklausos, leidžia įmonėms tapti aktyvesnėmis ir žaismingesnėmis, kad kurtų glaudesnius ryšius su vartotojais. Jie ne tik padeda išsiskirti skelbimams, bet ir gali sukelti didesnį poveikį kampanijoms skatindami žmones žiūrėti ilgiau. 9 iš 10 beta kampanijų su apklausomis padidino 3 sekundžių vaizdo įrašų žiūrėjimą tarp vartotojų.
Beta versijos reklamuotojai spėjo pajusti sėkmę naudojant Instagram „Stories“ apklausą. Pradėjus naudoti apklausas prekės ženklas „Dunkin“ pasiekė 20% mažesnę kainą už vaizdo įrašo peržiūrą, o „Next Games“ vykdydami apklausas sulaukė 40% daugiau mobiliosios aplikacijos įsidiegimų vartotojų tarpe. „Dunkin“ prekės ženklo vyr. vadybininkė Melanie Cohn:
„Mes visada pasiruošę išbandyti skelbimų produktus, kurie suteikia žmonėms naują patirtį ir įsimintiną ryšį su mūsų prekės ženklu. Skelbimų pateikimas Instagram „Stories“ su apklausomis parodė, jog mūsų naujojo produkto istorija vyko sklandžiai ir skatino įsitraukimą, tuo pačiu didinant rezultatus.“
Kaip pradėti?
Interaktyvių istorijų skelbimo kūrimas nesudėtingas. Skelbimų tvarkyklėje (ang. Ads Manager) pasirinkite Instagram „Stories“ kaip vienintelę skelbimo vietą. Tada, kai įkeliate skelbimą ir redaguojate skelbimo tekstą, pažymėkite langelį „Pridėti interaktyvią apklausą“. Išbandykite apklausas, kad galėtumėte kartu su vartotojais kurti produktą, skatinti glaudesnį ryšį su bendruomene ar vykdyti konkursą.
Žvelgiant į ateitį
„Stories“ Instagram platformoje nuolat tobulėja, atsiranda vis daugiau funkcijų bei bendravimo su auditorija pasirinkimų. Tai turėtų ir toliau padėti prekės ženklams palaikyti glaudesnį ryšį su savo sekėjais.