Investicija į svetainės optimizavimą – kaip ji atsiperka?

 

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms – „SEO Optimizacija“

 

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) apima strategiją su įvairiais veiksmais, kad jūsų svetainės puslapis būtų rodomas „Google, Yahoo, Bing, DuckDuckGo ir kt.“ paieškos puslapio aukščiausiuose pozicijose. Kai vartotojai yra pasiryžę pirkti, Lietuvoje dažnai ieško norimo produkto ar paslaugos „Google“ paieškoje. Taigi, ar vartotojas įsigys prekes ar paslaugas pas jus, ar pas jūsų konkurentus, gali priklausyti nuo to, kurią svetainę jis aptiks pirmiausia.

Kodėl verta investuoti į svetainės optimizavimą?

 

Daugiau nei 98% Lietuvos interneto vartotojų naudojasi paieškos sistemomis ir dažniausiai peržiūri tik pirmąjį paieškos rezultatų puslapį. Todėl kai klientai ieško Jūsų prekės/paslaugos yra labai svarbu, kad Jūsų svetainė atsirastų tarp pirmo puslapio rezultatų, kitaip potencialus klientas Jūsų neras ir nukeliaus pas konkurentus. Vadinasi, SEO padeda padidinti vartotojų srautą į savo svetainę. SEO tikslas yra ilgalaikis rezultatas, kurio dėka jūsų svetainė randama organinės paieškos rezultatuose. Tokia paieška gera tuo, kad tik nuo 20 iki 30% paieškoje naršančių vartotojų spaudžia ant mokamų „Google Ads“ skelbimo reklamų.

Svetainė gerai organinėje paieškoje indeksuojama tuomet kai investuoja į išorinį SEO. Vartotojų tendencijos rodo, kad klientai yra labiau linkę pasitikėti organinės paieškos rezultatais, todėl atitinkamai optimizavę internetinę svetainę galite sulaukti daugiau pardavimų. Tai viena perspektyviausių ilgalaikių investicijų.
Pateiktame pavyzdyje matoma, kad pirmasis skelbimas yra parengtas su „Google Ads“ ir rodomas paieškoje dėl susijusio su skelbimų grupe raktažodžio „sampunai“. Atpažinti mokamą skelbimą nėra sunku, šalia jo, kairėje pusėje parašyta „Skelbimas“. Prie paieškos rezultatų, šalia kurių nėra „Skelbimas“ reiškia, jog jie yra randami organiškai ir už tai nemoka.

 

Tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas

 

Raktinių žodžių pasirinkimas yra viena svarbiausių svetainės optimizavimo dalių, o naudą pajusite tik tuomet, kai pasirinksite tinkamus savo veiklai raktažodžius. Atsirinkus tikslinius raktažodžius būsite lengvai randami paieškos sistemoje tiems klientams, kurie domisi ir ieško jūsų produktų ar paslaugų. Be to, tikslingai ieškantys vartotojai yra labiau linkę įsigyti tai ką siūlote, to rezultatas – didesnis konversijų skaičius jūsų svetainėje ir padidėjęs pelnas. Tai taip pat labai svarbi dalis, kadangi būtent su jais randama jūsų interneto svetainė.


Norint sulaukti kuo tikslesnės auditorijos srauto į savo svetainę, derėtų atlikti išsamią raktažodžių analizę bei patikrinti kiek su jais atliekama paieškų. Geriausias įrankis atrinkti raktinius žodžius yra „Google Keyword Planner“, jis padės įvertinti norimų raktinių žodžių konkurencingumą, populiarumą bei tikslingumą. Šis „Google“ įrankis pateiks ir galimų žodžių alternatyvų, kuriais galėsite naudotis.