Jūsų galimi veiksmai Facebook paskyroje:
- Paspauskite užrašą „Įžvalgos“ (angl. Insights), esantį puslapio viršuje.
- Paspaudę užrašą „Įrašai“ (angl. Post), esantį kairėje paskyros pusėje, galėsite matyti kada Jūsų gerbėjai yra prisijungę ir turėsite galimybę pasirinkti norimą matyti prisijungimų laikotarpį – savaitės ar ilgesnio laiko statistiką. Be to, matysite, kuriuo paros metu prisijungia daugiausia Jūsų gerbėjų.
- Paspaudę „Įžvalgos“ (angl. Insights), kairėje puslapio pusėje, rasite ir daugiau naudingos informacijos – puslapio peržiūras, pasiekiamumą, interneto svetainės paspaudimus ir kt. O pasirinkę „Apžvalga“ matysite visus pagrindinius rodiklius vienoje vietoje.
Naujienas, pasiūlymus, nuotraukas ar kitą turinį savo paskyroje veiksmingiausia skelbti tuomet, kai gerbėjų būna prisijungusių daugiausiai. Jeigu informaciją skelbsite kitu metu, ji atsiras jūsų gerbėjų paskyros sienoje, tačiau tikėtina, kad jie gali jos nepamatyti, nes dėl kitų įrašų gausos jūsų informacija atsidurs puslapio apačioje.
Mūsų patarimas – analizuokite savo Facebook įrašus, atkreipkite dėmesį, kuris įrašas susilaukė daugiausiai „patinka“ (angl. Like) paspaudimų, buvo dažniausiai komentuojamas, juo buvo dalijamasi, sulaukė daugiausiai peržiūrų ir pan. Tai padės išsiaiškinti, kokie įrašai žmonėms patinka labiausiai, kas patraukia dėmesį, todėl bus lengviau planuoti tolimesnę savo komunikaciją.
Be to, Jūs galite stebėti ir analizuoti savo konkurentų Facebook paskyras, jų įrašus, atkreipti dėmesį į tuos, kurie susilaukia daugiausiai „patinka“ (angl. Like) paspaudimų, komentarų, pasidalijimų.
Šioms apžvalgoms skirtas laikas padės Jums įgyti konkurencinį pranašumą ir atskleis ko nori ir kas domina Jūsų potencialius klientus.
Comments are closed.