Kaip „Google Analytics“ įrankis gali pagerinti medijos veikimą?

Interneto duomenų rinkimo, apdorojimo, analizių ir ataskaitų teikimo įrankis „Google Analytics“ siekiant suprasti ir optimizuoti žiniatinklio naudojimą, t.y. iš esmės, stebėti ir analizuoti lankytojų elgesį svetainėje. Su „Analytics“ suteikia statistinius algoritmus, kurių pagalba galite analizuoti, tirti ir suprasti rinkos tendencijas bei kaip tobulinti savo kampaniją futuristiniais metodais. Šis įrankis neabejotinai yra viena populiariausių interneto svetainės metrikų ir analitinių priemonių, leidžianti stebėti ir pranešti apie svetainės srautą. Tai padeda įvertinti pardavimus ir konversijas, taip pat suteikia naujų įžvalgų apie naudotojų elgesį.

Daug svarbių statistinių duomenų ir informacijos apie jūsų svetainę atsiskleis naudojant „Google Analytics“, t.y. žinoti žmonių, besinaudojančių svetaine, skaičių, jų geografinę vietą, informaciją apie populiarius puslapius.

Srauto analizė

Kaip į internetinę svetainę yra nukreipiami vartotojai yra nesunku sužinoti naudojant „Google Analytics“. Žmonės į Jūsų svetainę gali užklysti paspaudus nuorodą kitoje svetainėje, naudojantis socialiniais tinklais arba organinėmis paieškomis paieškų sistemose. Analizuojant šiuos dalykus galima matyti geriausius ir sėkmingiausius reklamos būdus, kurie pritraukia vartotoją pas Jus.

Informacija apie vartotojus

Suteikiama išsami informacija pasitelkiant „Google Analytics“ apie lankytojus besilankančius jūsų svetainėje. Galima matyti demografinius rodiklius, pavyzdžiui, šalis ir miestus, iš kurių lankytojai patenka į jūsų svetainę, kokiais įrenginiais ar naršyklėmis jie naudojasi ir pan. Tokie rezultatai padeda spręsti ar vietos nustatymas ir tam tikri raktažodžiai padės pasiekti norimus rezultatus.

Puslapio populiarumas

Gausite duomenis apie tai, kurie jūsų svetainės puslapiai yra populiariausi arba dažniau lankomi. Naudodamiesi šia informacija, galite patobulinti svetainės puslapius, kad gautumėte daugiau pajamų ir pritaikytumėte būsimą turinį, su tokia informacija, kuri naudinga vartotojams.

Svetainės atmetimo rodiklis

Atmetimo rodiklis pastebimas, kai prieš paliekant svetainę vartotojai peržiūri tik vieną svetainės puslapį ir suaktyvina tik vieną užklausą „Analytics“ serveriui. Jei atmetimo rodiklis aukštas, greičiausiai vartotojams nėra suteikiama naudinga informacija, kurios jie tikėjosi, arba lankytojai netyčia atsidūrė svetainėje. Turėtumėte patikrinti ar kuris nors raktinis žodis klaidinantis ir pritraukia ne tikslinę auditoriją.

Atmetimo rodiklis priklauso nuo mūsų interneto svetainės turinio tinkamumo ir kokybės, rodančio lankytojų pasitenkinimą visoje svetainėje. Tai taip pat gali padėti jums pamatyti, kurie puslapiai skatina vartotojus pasilikti jūsų svetainėje ilgesnį laiko tarpą. Be to, tai padeda pagerinti nukreipimo puslapius ir skelbimus, kuriuose yra didelis atmetimo lygis. Žinoma, visa tai netaikoma vienio puslapio (ang. One page) svetainėms.

Srauto stebėjimas

Gaunami statistiniai duomenys iš „Google Analytics“ parodo vartotojų apsilankiusių puslapyje srautą. Galite stebėti, kurie vartotojai apsilankė jūsų puslapyje naudodamiesi mobiliuoju telefonu, planšete ar kompiuteriu. Taip pat, galite pastebėti kiek lankytojų apsilankė nukreipimo puslapyje iš sukurto skelbimo bei koks buvo atmetimo rodiklis. Tai padeda sutelkti dėmesį į puslapių tobulinimą, ko rezultate padidinamas lankytojų išlaikymas ir sulaukiama daugiau klientų.

Gautų duomenų peržiūrėjimas

Naudojantis „Google Analytics“ galima stebėti kaip kito vartotojų srautas puslapyje per tam tikrą laiką. Tai gali būti labai naudinga norint pamatyti ar yra tam tikrų tendencijų per tam tikrą laiko tarpą. Pavyzdžiui, galite suprasti, kurios rinkodaros kampanijos buvo sėkmingos, o kurias reikėtų tobulinti. Vieni prekiniai ženklai turi didesnį susidomėjimą tam tikrais mėnesiais ar sezonais ir tai pastebėsite gavę „Google Analytics“ analizę. Šie duomenys gali būti analizuojami kasdien, kas savaitę ar kas mėnesį.

„Google Analytics“ taip pat teikia el. pašto ataskaitas, subdomenų valdymą, siunčiamąsias nuorodas, mobiliosios statistikos duomenis, paieškos statistiką, socialines ataskaitas ir konversijų stebėjimą. Šis įrankis padeda padidinti srautą ir suprasti kaip pagerinti rinkodaros kampanijas.