Kaip optimizuoti reklaminius tekstus

Reklaminiai (parduodantys) tekstai (angl. Copywriting) – esminė pardavimų internete dalis. Jūs galite turėti geriausią produktą (prekę ar paslaugą) rinkoje, bet jei jūsų reklaminiai (parduodantys) tekstai nėra įtikinantys ir jūs tinkamai nesinaudojate SEO paslaugomis, tuomet galite patirti nuostolių (prarasti pardavimus)! Žinoma, profesionaliai parengti efektyvius tekstus nėra labai lengva ir paprasta. Privaloma vartoti tinkamai parinktus žodžius, jei norite pamatyti geresnes konversijas (t. y. vartotojo sąveiką su tekstu) savo nukreipiamuosiuose puslapiuose.

Žinoma, gerai parengtas tekstas – tik ledkalnio viršūnė. Kad išliktumėte patrauklūs ir patikimi vartotojų atžvilgiu, turėsite ne tik išlaikyti teksto kokybę, bet ir patikti paieškos varikliams. Net jei sukursite tokį tekstą, kuris įtikintų eskimą nusipirki ledų, turėsite valdyti natūralų vartotojų srautą, nukreiptą į jūsų svetainę. Galų gale, jums juk nuolat reikia ką nors keisti, kad išliktumėte aktualūs ir įdomūs vartotojams.

Vienas iš protingiausių ir efektyviausių būdų, kaip į interneto svetainę pritraukti vartotojų srautus, yra natūralus paieškos procesas. Reitinguodami raktinius žodžius, kuriuos vartotojai dažniausiai vartoja pateikdami užklausas Google paieškos sistemai, galite pritraukti daugiau lankytojų ir paversti juos pirkėjais ar savo klientais!

Mes šiame straipsnyje pateiksime patarimus, kuriais naudojasi profesionalūs reklaminių (parduodančių) tekstų kūrėjai ir vidinio SEO ekspertai, kad ir jūs galėtumėte sukurti tokį turinį, kuris padidintų ne tik konversijos (vartotojų saąsają su tekstu) tikimybę, bet ir natūralų vartotojų srautą.

PRIEŠ TĘSDAMI PASAKOJIMĄ APIE REKLAMINIUS (PARDUODANČIUS) TEKSTUS …

Skirtingai nuo turinio rašymo, kur galite tiesiog meistriškai sukurti turinį informaciniais tikslais, reklaminių (parduodančių) tekstų tikslas yra paskatinti lankytojus prenumeruoti jūsų pasiūlymus. Dėl šios priežasties turite nuolat tobulinti savo rašymo procesą, kad galėtumėte parašyti veiksmingą tekstą, padedantį pasiekti numatytų tikslų. Taip pat ir šiame straipsnyje rasite aiškiai pateiktus reklaminių (parduodančių) tekstų kūrimo pagrindus. Galvokite apie reklaminius (parduodančius) tekstus kaip apie galimybę padidinti savo matomumą Google ar kitoje paieškos sistemoje. Kurdami reklaminius (parduodančius) tekstus atminkite, kad tekstą pristatysite ne tik savo tikslinei auditorijai, bet ir paieškos sistemoms. Tokiu būdu paprastus orų prognozių skaitytojus greitai paversite savo prekės ženklo sekėjais (propaguotojais) ar net ištikimais klientais.

Štai keletas svarbiausių patarimų, kuriuos turite apsvarstyti rengdami savo reklaminius (parduodančius) tekstus.

  1. Viską išsiaiškinkite apie savo tikslinę auditoriją. Prieš pradėdami rengti reklaminius (parduodančius) tekstus, Jūs turite gerai suprasti savo klientų poreikius. Jei to dar nepadarėte, geriausias būdas tai pradėti – sukurti pirkėjo asmenybę, kuri išsamiai atskleis viską, ką turėtumėte žinoti apie savo auditoriją.

Sudarant pirkėjo asmenybę, turi būti įtraukta ši informacija:

  • Amžius
  • Išsilavinimas
  • Darbo užmokestis / pajamos
  • Lokacija / gyvenamoji vieta
  • Poreikiai / pageidavimai
  • Problemos

Sudaryta pirkėjo asmenybė padės geriau suprasti, kokią informaciją pateikti rašant tekstus ir kaip pirkėjus įtikinti atlikti tam tikrus Jums naudingus veiksmus.

  1. Atidžiai pasirinkite tikslinius raktinius žodžius. Tikslinė auditorija labai svarbu, tačiau lygiai taip pat svarbu ir jūsų pasirinkti raktiniai žodžiai, vartojami tam, kad paieškos sistemose būtų galima greičiau rasti norimą informaciją. Mes jau aptarėme, kaip galite atrasti geriausius raktinius žodžius, padėsiančius optimizuoti svetainę ar jos puslapius. Tikras iššūkis – pasirinkti tokius raktinius žodžius, kurie būtų itin paklausūs paieškos sistemoje ir turėtų žemą konkurencingumo rodiklį.

Dėl šiuo metu padidėjusios konkurencijos, sunku įvertinti paklausiausius raktinius žodžius. Todėl siūlome dėmesį sutelkti į ilgalaikių raktinių žodžių paiešką, kuriuos sudaro ne mažiau kaip penki žodžiai.

Kai tinkamai pasirinksite perspektyvius raktinius žodžius, galėsite nuolat naudotis savo reklaminiais (parduodančiais) tekstais, nes paieškos sistemoms bus nurodyta, kad jūsų turinys yra apie jūsų tikslinius raktinius žodžius (ar frazes). Tai, savo ruožtu, padidins tikimybę, kad puslapio reitingas būtų aukštesnėje paieškos sistemos rezultatų puslapio (SERP) pozicijoje.

ANTRAŠČIŲ SVARBA

Antraščių kūrimo tema labai svarbi (nors galbūt kai kam ir labai nusibodusi). Antraštės paprastai yra pirmas dalykas, kurį pastebi lankytojai, apsilankę bet kurioje interneto svetainėje. Taigi antraštę kurti reikia kuo įspūdingesnę, kad paskatintumėte lankytojus perskaityti žemiau pateiktą informaciją.

Jei kurdami antraštes pritrūkote idėjų, galite pasinaudoti aktualiais ir populiariais Buffer įrašais (https://blog.bufferapp.com/headline-strategies-psychology) apie antraščių strategijas, kurios labai susijusios su psichologijos aspektais. Ten rasite net 8 antraščių strategijas, todėl galime garantuoti, kad bent viena iš jų jūsų auditorijai bus veiksminga. Kalbant apie antraščių specifiškumą, norėtume paskatinti Jus pasinaudoti CoSchedule’s Headline Analyzer įrankiu, kuris padės pamatyti savarankiškus jūsų antraštės laimėjimus. Be to, čia rasite ir daug naudingų patarimų, įskaitant „galią turinčius žodžius“ ir tinkamą antraštės ilgį.

RAŠYKITE KUO DAUGIAU TINKAMO ILGIO TEKSTŲ

Vienas įtakingas SEO veiksnys, rodantis aukštą teksto kokybę, yra žodžių skaičius. Pagal SerpIQ atliktą tyrimą, jei norite užtikrinti aukštus paieškos reitingus, turėtumėte siekti, kad jūsų tekstą sudarytų daugiau kaip 2000 simbolių. Žinoma, ne visi paieškos sistemų rezultatų puslapiai (SERP) bus tokie pat konkurencingi, kaip tie, kurie buvo įtraukti į minėtą SerpIQ tyrimą. Be to, jūsų tekstas turėtų būti rašomas turint tikslą.

Nors žodžių skaičius gali būti kokybės rodiklis, tačiau neturėtumėte tiesiog rašyti žodžių, kad tik pasiektumėte 2000 simbolių ribą – jie turi būti vartojami tikslingai. Tai reiškia, kad kuo daugiau žodžių yra puslapyje, tuo didesnė tikimybė, kad tai yra informacija, kuri gali sietis su lankytojais ir daryti jiems įtaką.

Nesvarbu, ar tekstą rašote tinklaraščiui ar tam, kad papildytumėte puslapį, jūsų tekstas turėtų skatinti vartotojus ne tik pasilikti, bet ir visą pateiktą informaciją skaityti toliau.

NAUDOKITE STIPRIUS RAGINIMUS VEIKTI

Atsižvelgdami į puslapio tikslą (prisijungimą naudojant asmeninį el. paštą, mygtukų spustelėjimus, formų pildymus), jūs turite įsitikinti, kad lankytojai gali matyti raginimus atlikti tam tikrą veiksmą (angl. call to action, CTA) daugelyje jūsų tekstų. Toliau pateikiame keletą paprastų patarimų, kaip reikėtų sukurti savo raginimus atlikti tam tikrą veiksmą, kad ne tik padidintumėte savo svetainės matomumą, bet ir gautumėte kitokios naudos:

  • Sukurkite kelis raginimus atlikti tam tikrą veiksmą ir pateikite juos skirtingose puslapio vietose – Jūsų raginimai turėtų pasirodyti puslapio pradžioje, viduryje ir pabaigoje.
  • Sutelkite dėmesį tik į vieną jūsų pateiktų raginimų tikslą – puslapyje negalima sumaišyti skirtingų tikslų, nes tai klaidins vartotojus (auditoriją). Pavyzdžiui, jei norite, kad vartotojai spustelėtų mygtuką, tada savo dėmesį skirkite kelių mygtukų, kuriuos lankytojai gali spustelėti, kūrimui skirtingose puslapio dalyse.
  • Didesnis yra geresnis. Pabandykite padidinti savo raginimų apimtį, kad pritrauktumėte daugiau lankytojų dėmesio. Ragindami vartotojus atlikti tam tikrus veiksmus, jūs taip pat galite pasitelkti ir naudoti kontrastingas, išsiskiriančias spalvas, kad raginimai išryškėtų ekrane, o ne susilietų su bendru svetainės dizainu.

Pavyzdys: Puikų pavyzdį, kaip gali atkreipti vartotojų dėmesį, galite rasti apsilankę ir pažiūrėję „Netflix“ paskyrą. Jie pateikia keletą puikių raginimų vartotojams, kad šie atliktų tam tikrus veiksmus, pavyzdžių. Tai, kas paverčia jų pasiūlymą ypač įdomiu – galimybė naujiems abonentams nemokamai 1 mėnesį išbandyti jų siūlomas paslaugas, be jokių papildomų sąlygų (verčiamų pildyti papildomų eilučių, kurios atima nemažai brangaus vartotojų laiko).

Nemokama pasiūlymų prenumerata taip pat yra puikus būdas pritraukti klientų, net jei tai truks tik mėnesį. Išlieka nemaža tikimybė, jog jei vartotojai mėnesį naudojasi Jūsų pateiktu pasiūlymu, tai jie norės tai pratęsti ir bus pasirengę mokėti pinigus, kad tik toliau galėtų naudotis Jūsų paslaugomis ir gauti iš to naudos.

PATRAUKLUS PASIŪLYMO PRISTATYMAS / PATEIKIMAS

Reklaminiai (parduodantys) tekstai ir SEO yra gana sudėtinga sritis. Tačiau jūs galite pasinaudodami mūsų šiame straipsnyje pateiktais patarimais, kuriuos įgyvendinę pasieksite lengvesnį kelią į sėkmę. Mes pateikėme tai, kas, be abejo, yra vienas iš geriausių būdų, norint savo turiniu pritraukti tikslinę auditoriją (lankytojų srautus) ir paversti ją pirkėjais ar nuolatiniais klientais. Atminkite, kad reklaminiai (parduodantys) tekstai turi būti optimizuoti paieškos sistemoms ir patrauklūs žmonėms (vartotojams)!

Comments are closed.