Kaip pasirinkti seo specialistą

Visų pirma, pasirinkdami specialistą, neskubėkite. Peržvelkite atsiliepimus apie SEO paslaugas teikiančius specialistus, įvertinkite juos, pasidomėkite jų atliktais darbais, patirtimi.

Suradę SEO specialistą, užduokite jam esminius klausimus:

  1. Kokių veiksmų ketinama imtis, kad būtų pasiekti išsikelti tikslai ir kodėl naudojami būtent šie konkretūs veiksmai? Nuo šio klausimo visuomet rekomenduojama pradėti bendravimą su SEO specialistais.
  2. Kokios komunikavimo galimybės ir atsiskaitymo procesas?
  3. Ar galėtumėte abstrakčiai įvertinti dabartinio interneto puslapio struktūrą, turinį, nuorodų situaciją (kokybę)?
  4. Kokius esminius interneto svetainės pakeitimus būtina atlikti ir kokius darbus jūs įsipareigojate atlikti interneto svetainės viduje? Prieš sudarydami sutartį (įsigydami SEO paslaugą), turite viską išsiaiškinti, nes SEO procesas sudėtingas ir apima nemažai veiksmų bei sąlygų.
  5. Ar atlikdami SEO optimizuosite puslapio kodą, dizainą, struktūrą, navigaciją, turinį ir nuorodas?
  6. Kokių nuorodų metodų imsitės? Nuorodos vienas esminių išorinio SEO proceso elementų, todėl būtinai išsiaiškinkite, ar nuorodos bus iš kokybiškų, patikimų ir su Jūsų interneto svetainės tematika susijusių interneto puslapių.
  7. Kokių veiksmų imsitės, jei visa tai neveiks?
  8. Kiek laiko teikiate SEO paslaugas?
  9. Prašykite pateikti atliktų darbų pavyzdžių.
  10. Klauskite jus dominančių plačių klausimų. Pavyzdžiui, kaip Google paieškos sistema vertina rezultatus ir kokią įtaką tiems rezultatams padarysite Jūs suteikdami SEO paslaugą? Bendravimas visuomet padeda SEO specialistui išsiaiškinti Jūsų poreikius ir patenkinti lūkesčius.

Gavę išsamius atsakymus į šiuos klausimus, žinosite, kokie konkretūs veiksmai bus atliekami su Jūsų interneto svetaine, kokių rezultatų galėsite laukti ir apskritai, kaip vyks visas SEO paslaugos įgyvendinimo procesas.

KOKS SEO PASLAUGOS SPECIALISTAS YRA LAIKOMAS GERU?

Dažniausiai, norėdami neapsirikti pasirinkdami SEO specialistą, atskreipkite dėmesį į jo:

  • Profesionalumą. SEO specialistas turi domėtis naujovėmis, algoritmų atnaujinimais, paieškų sistemų gairių (reikalavimų) pokyčiais.
  • Kompetenciją. SEO specialistas turi Jums aiškiai išdėstyti SEO proceso etapus. Taip pat turėtų išsamiai ir aiškiai atsakyti į visus Jūsų užduodamus klausimus ir gebėti pateikti savo siūlymus (rekomendacijas) apie reikiamus optimizuoti elementus.
  • Įžvalgumą. Šis bruožas labiausiai reikalingas tuomet, jeigu jau esate sukūrę interneto svetainę, bet norite ją patobulinti, pasiekti geresnių rezultatų. Geras SEO specialistas vos pamatęs interneto svetainę, turėtų žinoti, kokius esminius veiksmus atliks ir kokius metodus taikys, kad patenkintų Jūsų lūkesčius.
  • Patirtį. Ją geriausiai pagrindžia atlikti SEO darbai, kurie turi būti parodomi jums paprašius.
  • Sąžiningumą. Geras SEO specialistas turi nusimanyti savo darbą ir atlikti jį legaliomis priemonėmis, kad užtikrintų teikiamos paslaugos kokybę. Jau minėjome, kad SEO gali būti atliekamas ir draudžiamais metodais, kitaip dar rinkoje vadinamais juodąja SEO paslauga, kurią teikdami SEO „specialistai“ bando greitesniu būdu ir sukčiaudami pasiekti teigiamų rezultatų – nukopijuoja svetainės vidaus turinį, sukuria išorines svetaines, automatiškai kuria nekokybišką turinį ir tokiu būdu yra sukuriamas dirbtinis populiarios internetinės svetainės įvaizdis, tačiau Google sistema šią apgaulę aptinka ir skiria nuobaudą – visiškai pašalina svetainę iš paieškos sistemos ir kartais netgi nebesuteikia galimybės sugrįžti į ją atgal.

Tai labai svarbūs ir pagrindiniai SEO specialisto bruožai, tačiau rinkdamiesi jį taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį ir į kitus, šalutinius bruožus.

  • Strategiškumas. SEO specialistas turi domėtis naujovėmis. Esama tokių interneto svetainių, kurios glaudžiai susijusios su SEO specialisto darbu: Google Webmaster Central (informuoja apie Google paieškos sistemą, jos pokyčius, atsinaujinimus ir pan.), Search Engine Land (supažindina su bendra SEO vykdoma veikla), Search Engine Roundtable (skelbiamos visos SEO naujienos).
  • Lyderystė. SEO specialistas turi būti motyvuotas ir nuolat siekti žinių, nes SEO procesas – dinamiškas ir nuolat kintantis.
  • Analitiškumas. Geras SEO specialistas turi stebėti tokias interneto svetaines, kurios užima itin aukštas pozicijas paieškų sistemų rezultatuose, ir gebėti atskleisti priežastis, sąlygojančias tokius reitingus. Jis turi nuolat kelti hipotezes, kurios leistų patikrinti ir parinkti geriausią optimizavimo metodą savo klientui.
  • Nuolatinis tobulėjimas. Geram SEO specialistui neužtenka tik tobulinti žinias, jis turi daug dirbti (apsiimti įvairius projektus), lavinti asmeninius savo gebėjimus. O to pasiekiama tikslingai ir kryptingai dirbant.

Pritariame nuomonei, kad tinkamai pasirinktas SEO specialistas užtikrina Jūsų interneto svetainės populiarumą, didina Jūsų siūlomo produkto (prekių ir paslaugų) pelningumą ir garantuoja sėkmę.

Kai jau išsirinksite SEO specialistą, įvertinkite, ar neapsirikote. Geras, profesionalus SEO specialistas turėtų domėtis Jūsų poreikiais ir ne tik atsakyti į visus Jūsų užduodamus klausimus, bet ir patys užduoti Jums atitinkamus klausimus:

  1. Ar esate pasirinkę (žinote), kokius raktažodžius norite pritaikyti savo interneto svetainei?
  2. Kada ir kokį domeną įsigijote?
  3. Kokia Jūsų puslapio turinio valdymo sistema (TVS)?
  4. Ar anksčiau Jūsų interneto svetainei buvo atliktas SEO paslaugos?
  5. Ko tikitės investuodami į SEO paslaugas?
  6. Ar suteiksite prieigas prie savo interneto puslapio statistinės informacijos (Google Analytic)?
  7. Kokias kitas internetinio marketingo kompanijas vykdote ar norėtumėte vykdyti?

Aiškiai atsakykite į užduodamus klausimus ir padėkite SEO specialistams nepriekaištingai atlikti SEO paslaugą.

Taip pat manome, kad vertinga pristatyti Jums, kokius veiksmus su Jūsų interneto svetaine atliks SEO specialistas tam, kad pagerintų svetainės reitingus:

  • Atliks bendrą interneto svetainės turinio analizę ir parinks labiausiai tinkančius ir turinį atitinkančius raktinius žodžius.
  • Išanalizuos svetainės vidinę puslapių struktūrą, kad galėtų pateikti geriausius sprendimus ir pasiūlymus.
  • Išanalizuos konkuruojančių svetainių pozicijas paieškos rezultatų puslapiuose.
  • Atliks vidinį SEO.
  • Atliks išorinį SEO.
  • Pateiks sprendimus dėl techninių SEO optimizavimo užduočių, tokių kaip svetainės greitis, optimizavimas kitiems išmaniesiems įrenginiams ir pan.
  • Atliks vidinį SEO, nes jis itin svarbus – pagerinamos interneto svetainės pozicijos interneto paieškos sistemose ir pagal įvairius raktažodžius jos tampa lengviau randamos kitiems.
  • Stebi raktinių žodžių pozicijas ir natūralaus lankytojų srauto dinamiką, konkuruojančių svetainių pozicijas bei laiku imasi priemonių (veiksmų), kad būtų išlaikytas ir (ar) pagerintas pasiektas rezultatas.

Dar vienas svarbus akcentas – visų šių veiksmų įgyvendinimas gali užtrukti iki kelių mėnesių. Tikimės, kad perskaitę šią informaciją nerizikuosite ir nesusigundysite neaiškiais, galbūt šiek tiek pigesnes nei įprasta SEO paslaugas teikiančiais specialistais. Tai turi būti gerai išanalizuotas ir apgalvotas Jūsų žingsnis, jei norite daugiau naudos.

Comments are closed.