Kaip sukurti „Facebook” verslo puslapį?

„Facebook” verslo puslapis

Dabartiniame skaitmeniniame amžiuje tikrai nesunku pastebėti, kad galimybių populiarinti savo veiklą ir pasiekti dideles auditorijas verslams atsiranda vis daugiau. Socialinė žiniasklaida, socialiniai tinklas, reklama įvairiausiose platformose, paieškos sistemos pateikia vis daugiau būdų efektyviai plėsti savo veiklą, susilaukti daugiau dėmesio. Kalbant apie socialinę žiniasklaidą ir naudingas jos platformos, labai svarbu didelį dėmesį skirti socialiniam tinklui Facebook. Ši platforma turi didžiausią vartotojų bazę ir naudoja galingą įtraukimo metriką, todėl yra laikomas vienu iš pelningiausių kanalų verslui.

Iš tikrųjų, oficialūs duomenys rodo, kad Facebook sulaukia daugiau kaip 2 milijardų aktyvių vartotojų per mėnesį. Dar įspūdingesni duomenys – Facebook paskyrą susikūręs turi kas trečias planetos gyventojas. Įvertinus tokius duomenis, nenuostabu, kad Facebook išsiskiria demografine vartotojų sudėtimi apima daugybę vartotojų – vadovus, smulkaus verslo atstovus, studentus, samdomuosius darbuotojus ir pan. Ar vis dar abejojate, kad Jūsų verslas turėtų būti šiame socialiniame tinkle? Svarbiausia, jei norite pasinaudoti visomis Facebook suteikiamomis galimybėmis, turite susikurti stiprų Facebook puslapį. Tai ne aukštoji matematika, tačiau vis dar stebina prastai ir netinkamai parengtų ir (arba) neišsamių verslo profilių ir puslapių skaičius Facebook socialiniame tinkle.

Jei norite turėti itin sėkmingą Facebook puslapį, pasinaudokite mūsų rekomendacijomis.

  1. TINKAMAI PASIRINKITE KATEGORIJĄ. Kurdami naują verslo Facebook puslapį, pirmiausia, nuspręskite prie kokios kategorijos jis bus priskirtas. Šiuo metu Facebook turi šias kategorijas – įmones, kurios klasifikuojamos kaip vietinis verslas, įstaigas, prekės ženklus, visuomeninius veikėjus, pramogų prekės ženklus ar bendruomenes.

Kai nuspręsite, kuriai iš minėtų kategorijų, labiausiai tinka priskirti savo verslą, turėkite omenyje, kad kiekvienai kategorijai keliami skirtingi reikalavimai (t. y. turite pateikti skirtingus duomenis ir informaciją apie savo verslą):

Vietinis verslas: pagrindinė informacija, adresas, darbo laikas, kontaktai, kainų diapazonas, automobilių stovėjimo vietų galimybės.

Kampanija, organizacija ar institucija: įkūrimo data, misija, apdovanojimai, adresas, siūlomi produktai.

Prekės ženklas ar produktas: aprašymas („apie mus“), įkūrimo data, apdovanojimai, siūlomi produktai.

Veikėjai, grupė ir kiti vieši asmenys: asociacija (narių priėmimo sąlygos), adresas, gimtadienis, interesai, biografija, lytis.

Pramogos: data (kada vyks renginys), aprašymas.

Bendruomenė: susikūrimo motyvas (tikslas), aprašymas, grupės.

Specialistų patarimas – visus prašomus duomenis ar informaciją suveskite atsakingai ir atidžiai. Beje, gera strategija – naudoti tam tikrai vietai būdingą jūsų įmonės pavadinimą. Tai padės klientams surasti jus ir atskirti jus nuo panašaus pavadinimo įmonių.

  1. UŽPILDYKITE VISĄ FACEBOOK VERSLO PUSLAPIO INFORMACIJĄ. Pirmiausia, Facebook paprašys suasmeninti Jūsų puslapį. Įkelkite profilio ir viršelio nuotraukas. Tiesa, šį žingsnį galite praleisti, bet tik tuo atveju, jei nesate jam tinkamai pasirengęs. Turėkite omenyje, kad profilio nuotraukos turi būti sumažintos iki nurodyto formato. Nors sistema nuotraukas automatiškai apkarpo, tačiau rekomenduojama naudoti 180 x 180 pikselių dydžio nuotraukas.

Kai jūsų puslapis bus suasmenintas, pridėkite kitas detales, kurių prašoma. Atlikite tai pasirinkę funkciją „redaguoti puslapio informaciją“ (angl. Edit Page info“). Čia galėsite pridėti tokius duomenis kaip kontaktinė informacija ir išorinės svetainės adresas. Taip pat galėsite pridėti daugiau kategorijų žymų. Trumpai tariant, čia galėsite įtraukti viską, ką vartotojams reiktų žinoti apie Jūsų verslą. Beje, tai išties padidins Jūsų matomumą!

Kyla daug dvejonių ir nežinote kaip tinkamai susikurti Facebook verslo puslapį? Mes duosime esminius patarimus:

  • Įtraukite svarbius raktinius žodžius. Kaip ir Google paieškos sistemoje, tinkami raktiniai žodžiai daro įtaką jūsų Facebook puslapio paieškai. Būtinai įtraukite raktinius žodžius pagrindinėse teksto kategorijose, pavyzdžiui, įmonės aprašyme.
  • Aprašyme pateikite nuorodą į savo svetainę. Jei norite vartotojų srautą perkelti iš savo Facebook verslo puslapio į savo svetainę, pridėkite URL. Geriausiai, jai tai pridėtumėte skiltyje „Apie“.
  • Sukurkite svarbiausių įvykių kalendorių. Kad išryškintumėte savo verslo autentiškumą ir vartotojai jus laikytų patikimais, sukurkite svarbiausius įvykius, susijusius su jūsų verslo (įmonės, organizacijos, prekės ženklo, bendruomenės ir pan.) istorija.
  1. ĮTRAUKITE ESAMUS KONTAKTUS. Sekėjų duomenų (adresų) bazės kūrimas užima išties nemažai laiko. Tačiau Facebook palengvina šią užduotį ir suteikia galimybę pakviesti žmones, kuriuos jau pažįstate ar žinote. Spustelėkite mygtuką „Pakviesti“, esantį šalia kontakto (asmens, vartotojo), kuris buvo Jums automatiškai parodytas (sugeneruoti). Beje, be tiesioginių Facebook kvietimų (rankiniu būdu), yra daugybė kitų būdų šiam tikslui pasiekti. Pavyzdžiui, jei turite tinklaraštį (angl. blog), galite į jį integruoti socialinės žiniasklaidos mygtukus arba platinti tokio pobūdžio informaciją per naujienlaiškius.

Taip pat svarbu pasakyti, kad socialinės rinkodaros atveju, įtraukimo metrikai, pavyzdžiui, mygtukai „Patinka“, „Komentuoti“ ir pan., yra labai svarbūs, nes padeda sukurti daugiau konversijų. Jei norite pasiekti kuo geresnių rezultatų, labai svarbu, kad populiariausi Jūsų įrašai būtų iškelti į puslapio viršų.

  1. SUKURKITE MYGTUKUS, KURIE RAGINTŲ VARTOTOJUS ATLIKTI JŪSŲ PAGEIDAUJAMĄ VEIKSMĄ (angl. CTA). Facebook verslo puslapius galima efektyviai išnaudoti įvairiais būdais. Vienas iš universalių raktų į sėkmę – naudotis CTA mygtuku, kuris paskatina naudotojus imtis Jūsų norimo veiksmo. Turėkite omenyje, kad kiekvienas pasirinkimas suteikia dvi iš anksto nustatytas galimybes. Pavyzdžiui, jei pasirinksite „Pardavimas“, tuomet galėsite pasirinkti tarp „Parduodami dabar“ ir „Žiūrėti pasiūlymus“. Kitame puslapyje galite nurodyti, kokias galimybes atveria mygtukas, tuo atveju, jei yra paspaudžiamas. Pavyzdžiui, galite nukreipti vartotojus į savo verslo puslapio skiltį „Pasiūlymai“. Atminkite, kad tiesiog pridėdami CTA mygtuką, sėkmės per naktį nesulauksite, norimiems rezultatas pasiekti reikia šiek tiek dagiau laiko.

Ko dar nepasakėme apie facebook verslo puslapio kūrimą?

Per pastarąjį dešimtmetį socialinė žiniasklaida tapo vienu iš svarbiausių sėkmės internete veiksnių. Kaip ir bet kurioje kitoje interneto svetainėje, Facebook puslapyje reikia laikytis atsargumo kriterijų, įdėti pastangų jį kuriant ir skirti dėmesio detalėms.

Remkitės mūsų pateiktais patarimais, kad sukurtumėte puikų Facebook verslo puslapį, kuris atskleistų Jūsų įmonę kokybės ir vertės požiūriu.