Kaip sukurti patrauklią Facebook vizualinę reklamą

Vaizdai yra galingas įrankis, kurį galite panaudoti kuriant patrauklius Facebook reklamos skelbimus. Sužinokite, kaip tai padaryti.

  1. Visuomet savo Facebook skelbimuose naudokite vaizdus, jie labiau pastebimi vartotojų, negu vien tekstinis skelbimas.
  2. Išnaudokite galimybes pridėti daugiau vaizdų (pvz. skirtingų produktų), galėsite sužinosite kuris iš jų labiau sudomina vartotojus. Jus galite įkelti iki šešių vaizdų be jokių papildomų išlaidų.
  3. Vaizdinėje reklamoje, teksto kiekis neturėtų viršyti 20 %. Facebook taisyklėse, nurodoma, kad vaizdinės reklamos, kurios patenka ant vartotojų sienos, gaus mažiau parodymų arba nebus patvirtintos iš viso, jeigu tekstas viršys daugiau nei 20 % vaizdo. Tekstą apima taip pat ir logotipas, skaičiai ir vandens ženklai. Norint to išvengti ant nuotraukos reikia nenaudoti teksto išvis arba naudoti jo kaip įmanoma mažiau. Pagrindinis tekstas turėtų būti pačiame poste. Jeigu nesate įsitikinę ar ne per daug naudote teksto, galite pasitikrinti su šiuo Facebook įrankiu https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay. Tas pats principas galioja Facebook karuselės tipo reklamoje, jeigu nors vienas iš vaizdų turi daugiau teksto negu leidžiama, tai daro įtaką visai reklamai.
  4. Rekomenduotinas vaizdinės reklamos dydis yra 1200 x 627 pikseliai. Žinoma, dydis priklauso ir nuo pasirinkto reklamos tipo, tačiau populiariausios reklamos ant „Naujienų sienos“ vaizdas turėtų būti ne mažesnis negu 600 pikselių pločio.

Comments are closed.