Per pastaruosius kelerius metus mes nuolat girdime šiuos klausimus – „Kuo vaizdo turinio rinkodara gali būti naudinga SEO“, „Ar turinio valdymo strategija gali daryti stiprią įtaką SEO?“ ir pan. Mūsų atsakymas trumpas ir konkretus – „taip, išties gali“. Tačiau, kaip ir visoje skaitmeninės rinkodaros srityje, norint pasinaudoti jos teikiama nauda, reikės įdėti šiek tiek laiko, energijos ir pastangų.
Gauti naudą SEO iš vaizdo turinio rinkodaros nėra taip paprasta, kaip į savo svetainę įterpti kelis Youtube kanalo vaizdo įrašus ir tikėtis geriausio rezultato. Kaip ir bet kokio kito turinio kūrimas, šis irgi reikalauja investicijų į aukštą vaizdo turinio kokybę, daug kantrybės ir atkaklumo dalijantis šiuo turiniu visame žiniatinklyje.
Pažiūrėkime, kaip vaizdo turinio rinkodara gali paveikti SEO ir panagrinėkime tai išsamiau.
VAIZDO ĮRAŠAI GOOGLE PAIEŠKOS SISTEMAI ĮRODO JŪSŲ SVETAINĖS TURINIO VERTĘ
Vertindama Jūsų svetainės atitikimą konkretiems raktiniams žodžiams Google paieškos sistema atsižvelgia ne tik į tekstą. Ji taip pat patikrina ir kitas Jūsų naudojamas rinkodaros priemones.
SEO tekstų, paveikslų ir vaizdo įrašų derinys padeda įrodyti Google paieškos sistemai, kad Jūsų turinys įvairus ir vertingas. Pasak „Cisco” pateiktų duomenų, iki 2019 m. apie 80 proc. visos interneto erdvės sudarys vaizdo įrašai. Taigi nenustebkite – Google siekia aukščiau vertinti svetaines, kuriose vartotojams siūlomas vaizdo įrašų turinys.
Pasak turinio strategijų kūrėjų, visa esmė yra ta, kad Jūsų turinys turi būti optimizuotas paieškos sistemoms. Tai reiškia, kad turite atlikti vaizdo įrašuose vartojamų raktinių žodžių tyrimus ir būtinai įtraukti raktinius žodžius į savo vaizdo įrašo meta žymas.
Patarimas. Į savo įrašus įtraukite titrus (subtitrus), kurie padės ne tik vartotojams, bet ir paieškos sistemoms lengviau suprasti įrašo turinį. Kurdami titrus (subtitrus), įtraukite į juos pagrindinius raktinius žodžius bei jų sinonimus.
VAIZDO ĮRAŠAI LEMIA JŪSŲ SVETAINĖS VARTOTOJŲ SRAUTUS
Jei tam, kad iškeltumėte savo vaizdo turinį, naudojatės socialinėmis platformomis ar tokiomis svetainėmis, kaip Youtube bei Vimeo, tai papildomai pasinaudokite ir jų teikiama galimybe – pritraukti vartotojų srautus į savo svetainę.
Youtube svetainėje vartotojai kasdien praleidžia bilijonus valandų. Pasinaudoję YouTube ir įtraukę URL į savo vaizdo įrašo pavadinimą bei vaizdo įrašų aprašymus, gausite puikią galimybę parodyti savo verslą naujoms auditorijoms. Beje, tai ne tik pagerins vartotojų srautus, bet ir pakels Jūsų svetainės reitingus. Taip pat jaučiame pareigą pasakyti, kad interneto erdvėje sklando nuomonė, jog vaizdo įrašai lėtina svetainės įkėlimą, tačiau nesibaiminkite, nes tai nėra tiesa.
Youtube turinys yra labai populiarus, todėl sulaukia žymiai daugiau vartotojų dėmesio nei televiziją per tokį patį laiko tarpą. Dėl šios priežasties tiesiog būtina išbandyti vaizdo turinio rinkodarą.
Patarimas. Norėdami išnaudoti visas Youtube peržiūrų galimybes ir nukreipti vartotojų srautą į savo svetainę, paskatinkite žmones spustelėti URL adresus, pateiktus vaizdo įrašų aprašyme. Galbūt galite jiems pateikti kokį nors patraukų pasiūlymą? Ar nuolaidos kodą (jei esate elektroninės parduotuvės savininkas)? Pasinaudokite visomis galimybėmis!
VAIZDO ĮRAŠŲ TURINYS GALI PELNYTI JUMS NUORODAS
Nuorodų pateikimas vaizdo įrašų aprašymuose, esančiuos Youtube ar kitose socialinėse platformose, yra puiki galimybė gauti kokybiškus vartotojų srautus. Jūsų svetainėje skelbiamas vaizdo įrašų turinys gali padėti įgyvendinti nuorodų kūrimo strategijas. Galiausiai, jei dalijatės unikaliais vaizdo įrašais, tai yra įtikinama priežastis, kodėl kitų autoritetingų svetainių savininkai ir tinklaraščių kūrėjai turėtų (nuorodomis) savo svetainę susieti su jumis. Tai galioja net ir iš Youtube į Jūsų svetainę įterptiems įrašams. Be to, kuo daugiau jūsų vaizdo įrašas bus naudojamas kitose svetainėse, tuo daugiau peržiūrų pelnysite.
Patarimas. Jei planuojate naudoti vaizdo įrašus kaip nuorodų kūrimo strategijos elementą, būtinai į juos įtraukite savo prekės ženklą (ar bent užuominas į jį). Tokiu būdu kartu padidinsite ir savo prekės ženklo žinomumą. Pavyzdžiui, vaizdo įrašo pradžioje ar pabaigoje galite įtraukti vaizdą su savo logotipu ar svetainės pavadinimu arba galite trumpai užsiminti apie tai pačiame vaizdo įraše.
VAIZDO ĮRAŠAI GALI LEMTI PREKĖS ŽENKLO SOCIALINĮ VAIDMENĮ
Socialinės žiniasklaidos priemonės visada turėtų vaidinti svarbų vaidmenį reklamuojant (platinant) jūsų vaizdo įrašus. Ne tik todėl, kad tai puikus būdas supažindinti vartotojus su jūsų svetainės turiniu, bet ir dėl to, kad tai suteikia naudos SEO strategijai. Tai stipriai susiję su aukštesnėmis pozicijomis paieškos rezultatų puslapyje.
Taigi nors įvairūs socialiniai signalai tiesiogiai neturi įtakos reitingams, tačiau jie tikrai daro netiesioginį poveikį. Pavyzdžiui, Facebook paskelbtas vaizdo įrašas sulaukia 135 proc. daugiau vartotojų peržiūrų nei nuotrauka.
Pasidaliję savo vaizdo įrašais socialinėse platformose, padidinsite savo prekės ženklo žinomumą ir sulauksite daugiau paspaudimų!
Patarimas. Turėkite omenyje, kad 85 proc. vartotojų Facebook vaizdo įrašus žiūri be garso. Visada analizuokite socialinės platformos statistinius duomenis, kad pasiektumėte maksimaliai gerų rezultatų.
VAIZDO RINKODARA GALI PAGERINTI KONVERSIJOS RODIKLIUS
Vartotojai, peržiūrėję vaizdo įrašus, yra dvigubai dažniau linkę pirkti produktą, nei tie, kurie to nedaro. Tai yra gana aiškus įrodymas, kad vaizdo įrašas gali pagerinti konversijas. Tad padidinkite savo pardavimus į SEO strategiją įtraukdami vaizdo įrašus. Tiesa, ši rekomendacija galioja ne tik elektroninėms parduotuvėms. Pasak Google skelbiamų duomenų, 50 proc. žmonių ieško produktų vaizdo įrašų prieš apsipirkdami.
Patarimas. Tik tie vaizdo įrašai, kurie trunka iki 90 sekundžių, išlaiko vartotojų dėmesį ir yra vertingi. Kurdami vaizdo įrašus atsižvelkite į tai.
TRUMPAI
Kaip matote, vaizdo įrašai užima svarbią vietą įgyvendinant SEO strategijas. Nors jų poveikis netiesioginis (kaip ir visos socialinės rinkodaros), tačiau gana stiprus ir duodantis veiksmingų rezultatų.
Taigi atsižvelkite į mūsų patarimus ir pasinaudokite vaizdo turinio rinkodara – mėgaukitės matydami, kaip puikiai ji veikia. Skaitmeninės rinkodaros specialistai prognozuoja, jog nuo 2018 metų bus galima pastebėti kaip glaudžiai vaizdo turinio rinkodara susijusi su prekiniu ženklu ir galimybe užsidirbti daugiau!
Comments are closed.