Kam gi mes naudojame tuos „#hashtagus“?

„Hashtagai“ yra žodžiai, frazės, tam tikri pavadinimai, kuriais galima perduoti kokią nors informaciją, siųsti tam tikrą pranešimą auditorijai. Jie padeda kategorizuoti Jūsų įrašus, pritraukti daugiau sekėjų naudojant tam tikrus žodžius bei sustiprinti prekės ženklo įvaizdį. Tai geras būdas padidinti auditorijos įsitraukimą ir pasiekti tikslinę auditoriją. „Hashtagai“ ypač plačiai naudojami Instagram platformoje, kurioje kasdien paskelbiama apie 95 milijonus nuotraukų.

Per didelis „hashtag‘ų“ naudojimas gali būti ir nenaudingas, tuomet jie labiau trukdo pasiekti rezultatų nei padeda. Palyginkime „hashtag‘us“ su druska – žiupsnelis gali paskaninti jūsų valgį, tačiau kai jos per daug valgyti nebesinori. Lygiai tokia pati situacija su „hashtag‘ų“ naudojimu. Be aiškios strategijos jų naudojimas gali tapti beprasmiškas ir neveiksmingas.

Skirtumai tarp socialinių platformų

Pagrindinės socialinės žiniasklaidos platformos, kurios gali daryti įtaką jūsų verslui, turi keletą panašumų ir skirtumų. Instagram ir Twitter naudojasi panašiais metodais informuoti ir įtraukti. Tačiau Twitter paskyrose „hashtag‘us“ vertėtų naudoti atsargiau. Dėl simbolių apribojimų Twitter įraše gali trūkti svarbios informacijos, dėl kurios siunčiama žinutė bus nesuprasta.

Linkedin leidžia naudoti „hashtag‘us“, kad vartotojai lengviau rastų sau aktualias naujienas esančias už tiesioginio Linkedin tinklo. Tai padidina įmonių ir prekės ženklų žinomumą Linkedin platformoje.

Facebook turi gana griežtas reklamos taisykles, dėl to, kad dauguma „Facebook“ naudotojų pranešimų ir paskyrų yra privatūs. Dėl šios priežasties Facebook jus nukreips į panašius terminus, tačiau tai ne visada bus tai ką norėsite rasti.

Susiaurinkite svarbius „hashtag‘us“

Yra dvi priežastys, dėl kurių konkretesni, mažesnės apimties „hashtag‘ai“ gali suteikti naudos. Pirmiausia, galite būti randami tikslesnės auditorijos, o antra, vartotojai dažniausiai ras tai, ko jiems reikia. Pavyzdžiui, jei naudotojas ieško #makiažas, jie ras šimtus nuotraukų ir vaizdo įrašų iš  daugybės skirtingų paskyrų, bet jei ieškos #makiažasvakarui ras būtent jūsų įrašą ir prireikus galės su jumis susisiekti.

Atlikti tyrimai rodo, kad 91% prekės ženklų naudoja septynis ar mažiau „hashtag‘us“. Tačiau norint žinoti kiek iš tiesų „hashtag‘ų“ pravarčiausia panaudoti reikia testuoti skirtingus variantus. Atliekant tokį eksperimentą peržvelkite kitas paskyras ir patikrinkite kokius jie naudoja „hashtag‘us“. Susigalvoję specifinį „hashtag‘ą“ galėsite lengviau rasti visus, kurie pažymės jus savo įrašuose ir kursite glaudesnį ryšį su vartotojais.

Na, o pabaigai pateikiame tarp vartotojų populiariausius 20 „hashtag‘ų“ Instagram platformoje:

  1. #love
  2. #instagood
  3. #photooftheday
  4. #fashion
  5. #beautiful
  6. #happy
  7. #cute
  8. #tbt
  9. #like4like
  10. #followme
  11. #picoftheday
  12. #follow
  13. #me
  14. #selfie
  15. #summer
  16. #art
  17. #instadaily
  18. Friends
  19. #repost
  20. #nature

Naudokite įvairius „hashtag‘us“ nusakyti apie ką jūsų publikuojamas turinys bei būkite lengviau randami, kai vartotojai ieško to, kas susiję su jūsų įrašu.