Kiek kainuoja Google reklama?

„Google“ paieškos tinklas yra su paieškomis susijusių svetainių ir programų, kuriose gali būti rodomi jūsų skelbimai. Kai reklamuojatės „Google“ paieškos tinkle, jūsų skelbimas gali būti rodomas šalia paieškos rezultatų, kai kas nors ieško pagal terminus, susijusius su vienu iš jūsų raktinių žodžių. Naudojantis šiuo „Google“ įrankiu mokėsite tik už tas reklamas, ant kurių paspaus susidomėję vartotojai, o ne už tai, jog jas parodys paieškos sistemoje.

Aukcionas

Tai procesas, kuris vyksta su kiekviena „Google“ paieška, siekiant nuspręsti, kurie skelbimai bus rodomi kaip rezultatas tam tikroje paieškoje ir kokia tvarka jie bus rodomi puslapyje.

Kiekvieną kartą, kai skelbimas yra tinkamas rodyti paieškoje, jis parduodamas skelbimų aukcione. Aukcionas nustato, ar skelbimas iš tikrųjų rodomas ar ne, ir kurioje skelbimo pozicijoje jį matys naršantys vartotojai.

Štai kaip veikia aukcionas:

  1. Kai kas nors ko nors ieško, „Google Ads“ sistema suranda visus skelbimus naudojančius konkretų raktažodį, kuris sutinka su paieška.
  2. Iš tų skelbimų, sistema ignoruoja tuos, kurie nėra tinkami, pavyzdžiui, tie, kurių tikslinė auditorija pasirinkta kitoje šalyje ar yra nepatvirtinti dėl tam tikrų kriterijų.
  3. Iš likusių skelbimų gali būti tik tie, kurių skelbimo reitingas yra pakankamai aukštas.

Svarbiausia atsiminti tai, kad net jei jūsų konkurencijos pasiūlymai yra didesni nei jūsų nustatymuose, jūs vis tiek galite laimėti aukštesnę poziciją – už mažesnę kainą – naudodami glaudžiai susijusius raktinius žodžius ir aukštos kokybės skelbimus.

Kadangi aukciono procesas kartojamas kiekvienai „Google“ paieškai, kiekvieno aukciono rezultatai gali būti skirtingi, atsižvelgiant į tuo metu vykstančią konkurenciją. Todėl normalu, kad matote tam tikrus skelbimo pozicijos svyravimus puslapyje ir tai, ar jūsų skelbimas apskritai rodomas, ar ne.

Maksimalaus mokesčio už paspaudimą limitas

Galite nustatyti kainos pasiūlymams aukščiausią naudojamą kainos ribą, kai naudojate „maximise clicks“ strategiją. Tai leidžia jums kontroliuoti maksimalią sumą, kurią norite mokėti už kiekvieną paspaudimą. Jei neįvesite maksimalaus MUP pasiūlymo limito „Google Ads“ pakoreguos jūsų pasiūlymus, kad sugeneruotų kuo daugiau paspaudimų išleisdama tikslinę paspaudimų sumą.

Tikslinės išlaidos

Tikslinės išlaidos yra suma, kurią norėtumėte išleisti kiekvieną dieną visoms kampanijoms, kurios naudoja šią kainos pasiūlymo strategiją. Skirtingai nuo jūsų biudžeto, tikslinės išlaidos nėra griežta riba. Dienos išlaidos kartais gali viršyti tikslines išlaidas, atsižvelgiant į likusį biudžetą ir paspaudimų mokesčių svyravimus.

Neįvedus tikslinės išlaidų sumos, „Google Ads“ bando pasiekti jūsų kainos pasiūlymo automatizavimo tikslus, neviršydami dienos biudžeto. Net tuo atveju jei nustatysite tikslines išlaidas, didesnes už dienos biudžetą, jūsų bendros kiekvienos kampanijos išlaidos neviršys dienos biudžeto sumos.

Biudžeto nustatymas

Pirmiausia turite nuspręsti kiek ketinate skirti savo biudžeto „Google“ reklamoms. Nuo to priklausys pasirinktų raktinių žodžių kaina, kurią pasirinksite taikyti. Norint pasiekti kuo tikslesnę auditoriją, turite rinktis konkretesnius raktinius žodžius, kurie glaudžiai susiję su jūsų svetainės turiniu. Raktažodžius galite išsirinkti su „Keyword Planner“ įrankio pagalba „Google Adwords“ paskyroje. Tačiau duomenys bus rodomi tik tuomet, jei jūsų paskyra bus aktyvi. Tuomet apskaičiuoti pasirinktų raktažodžių kainą.

Pateiktame pavyzdyje yra atrinkti raktažodžiai su jų vidutiniškomis paieškomis per mėnesį ir nustatyta prognozuojama paspaudimo kaina, kad jūsų skelbimas būtų matomas TOP 4 pirmo paieškos puslapio pozicijoje.

Matome, jog iš viso vidutinės paieškos per mėnesį yra 25950. Tačiau mokami skelbimai sulaukia tik 20-30% vartotojų dėmesio. Todėl potencialus paspaudimų skaičius ant jūsų skelbimo šiuo atveju būtų 7785. Pagal tai apskaičiuojama vidutinė kaina visu laikotarpiu. Matome, jog pateiktame pavyzdyje raktinių žodžių vidutinė paspaudimo kaina yra 0.11 euro centų. Šią sumą sudauginus su potencialiais jūsų skelbimo paspaudimais gaunami 856,35 eurai. Ši suma yra visos reklaminės kampanijos su „Google Ads“ rekomenduojamas biudžetas mėnesiui jei norite, kad vartotojams, ieškantiems prekių su šiais raktažodžiais, visuomet būtų rodomi Jūsų skelbimai.

Ši suma nėra galutinė, nes skelbimų kaina kinta priklausomai nuo Jūsų skelbimo kokybės bei aukciono dalyvių. Kuo geriau parengtas ir pateiktas skelbimas, tuo labiau jį vertina „Google“ robotai ir gali suteikti jums mažesnę kainą už paspaudimą aukciono metu.

Dalyvauti Google aukcionuose ir savo kampanijas valdyti efektyviau galima apskaičiavus raktažodžių prognozuojamas kainas ir paspaudimus, todėl tikrai verta pirmiausia nusistatyti tikslus, o tuomet pagal juos pasirinkti kampanijų strategijas, kurios palengvins tikslo siekimą. Taip gausite maksimalią naudą, kuri padės pasiekti vis geresnių rezultatų.