SEO paslaugos kaina

Bendro ir vieningo atsakymo, kokia yra SEO paslaugos kaina, deja, nėra. Kaina priklauso nuo to, kokie SEO veiksmai turės būti atliekami, kad būtų pasiektas norimas rezultatas. Be to, SEO atliekamų veiksmų pasirinkimui įtaką daro ir Jūsų interneto svetainės gyvavimo laikas ir specialistų atlikta analizė, kuria siekiama išsiaiškinti, ko svetainei trūksta.

Čia mes pateikiame orientacinį SEO paslaugos kainos taikymą, į kurį turėtų atsižvelgti SEO specialistas, tvarkydamas Jūsų interneto svetainę.

1 atvejis. Įkūrėte naują interneto svetainę (egzistuojančią ne daugiau nei 6 mėnesius) ar dar tik planuojate kurti interneto svetainę, kuri veiks ne itin konkurencingoje aplinkoje. Optimizuodami tokią interneto svetainę SEO specialistai iškels ją į aukštas pozicijas, susies Google Analytic, Google Adwords ir Google+ paskyras ir pritaikys Jūsų interneto svetainei ne daugiau kaip 2 tikslingus raktinius žodžius.

2 atvejis. Įkūrėte naują, tačiau perspektyvią interneto svetainę, orientuotą į ateitį, kuria siekiate ilgalaikių tikslų arba turite nedidelę elektroninę parduotuvę, svetainę su katalogu ar įvairių tipų portfolio, tuomet SEO specialistai imsis atitinkamų veiksmų, siekdami ją tinkamai optimizuoti – iškels Jūsų svetainę į aukštas pozicijas, susies Google Analytic, Google Adwords ir Google+paskyras, atliks raktinių žodžių tyrimą ir Jūsų interneto svetainei pritaikys ne daugiau kaip 5 raktinius žodžius, atliks svetainės auditą, sukurs Google+ profilį.

3 atvejis. Įkūrėte verslą, norite konkrečių pozicijų paieškos sistemų rezultatuose ir siekiate dominuoti (lyderiauti) rinkoje. Tuomet SEO specialistas turės – iškelti Jūsų svetainę į aukštas pozicijas, susieti Google Analytic, Google Adwords ir Google+ paskyras, atlikti vidinį SEO (patrauklų lankytojams), atlikti raktinių žodžių tyrimą ir Jūsų interneto svetainei pritaikyti daugiau nei 5 raktinius žodžius, atlikti svetainės auditą, sukurti Google+ profilį, atlikti detalią (išsamią) konkurentų analizę, perimti konkurentų srautus. Taip pat SEO specialistas turės atlikti su reklama bei socialiniais tinklais susijusius veiksmus, t. y. atlikti reklamos efektyvumo analizę, atlikti Google Adwords ir jį administruoti, kurti ir tvarkyti paskyras socialiniuose tinkluose (Facebook, Twiter ir pan.).

Minėti veiksmai yra orientaciniai, tai dar nereiškia, kad Jūsų pasirinktas SEO specialistas visus juos atliks, tačiau nuo atliekamų veiksmų kiekio, nuo skirto laiko ir pastangų priklauso SEO paslaugos kaina. Mokestis už SEO paslaugas dažnai mokamas reguliariai, t. y. kas mėnesį.

Vis dėlto, minėtas būdas tėra vienas iš galimų, pagal kuriuos SEO specialistas gali nustatyti paslaugos kainą. Dar vienas elementas, galintis nulemti paslaugos kainą – raktiniai žodžiai. Kuo pasirinktas raktažodis konkurencingesnis, tuo daugiau laiko atims ir daugiau pastangų pareikalaus šio raktinio žodžio iškėlimas paieškos sistemoje, tuo daugiau reikės gauti nuorodų iš gerai vertinamų kitų interneto svetainių ir (ar) unikalių straipsnių. Visa tai lemia ne tik darbo trukmę, bet ir didesnę SEO paslaugų kainą.

Esminis dalykas, kurį norime Jums pasakyti – kiekvieną kartą SEO specialistai pateikia individualius pasiūlymus, nustato paslaugos kainą atsižvelgdami į raktinius žodžius, dabartinę rinkos konkurenciją, SEO darbų apimtis ir pan. Nors SEO procesas užima nemažai laiko, bet tai – investicija į ateitį, kuri atsipirks ir suteiks Jums naudos – Jums nereikia mokėti už paspaudimus (kaip užsisakius Google Adwords), potencialūs klientai visuomet atranda Jūsų interneto svetainę ir tai lemia didesnį pelną, nes atitinkamai padaugėja užsakymų (užklausų ir pirkimų).

KAIP APSKAIČIUOTI SEO PASLAUGOS INVESTICIJŲ GRĄŽĄ JŪSŲ VERSLUI?

Investicijų grąža – finansinis rodmuo, atskleidžiantis iš investicijų (šiuo atveju, į SEO paslaugos) gautą naudą.

Vienas iš pagrindinių investicinei grąžai įtaką darančių elementų – laikas, nes tam, kad būtų matoma investicijos nauda, reikalingas laikas. Nors daugelis nori matyti rezultatus jau vos investavę į paslaugą, tačiau tai nėra tinkami lūkesčiai.

Kam reikalinga ir kuom naudinga investicinė grąža?

  1. suteikiama galimybė įvertinti įmonės pelningumą (pavyzdžiui, pardavimų pelningumą);
  2. suteikiama galimybė įvertinti tolimesnių investicijų perspektyvą (prognozuoti ir imtis atitinkamų veiksmų).

Kaip apskaičiuoti SEO paslaugos investicijų grąžą?

Tam reikia atlikti du svarbius žingsnius:

  1. nustatyti kiekvieno mėnesio paieškos sistemoje apsilankiusių lankytojų srauto vertę. Atkreipkite dėmesį, kad vertinant lankytojų srautą, šiam turi būti priskiriami tik tie lankytojai, kurie užteina į Jūsų interneto svetainę ieškodami būtent Jūsų siūlomo produkto (prekės ar paslaugos).Svarbu paminėti, kad vertinant lankytojų srauto vertę, netinka į imtį įtraukti tuos vartotojus, kurie į paieškos sistemą įveda interneto svetainės adresą ir paspaudžia ant siūlomos nuorodos. Šiuo atveju tai priskiriama tiesioginiam srautui.
  2. nustatytikiekvieno mėnesio paieškos sistemoje apsilankiusių lankytojų vertės vidurkį per praėjusius mėnesiu.

Svarbu žinoti, kad vertė turi būti skaičiuojama kiekvieną mėnesį, nes ji turi tendenciją kisti ir yra priklausanti nuo įvairių veiksnių (pavyzdžiui, rinkos sąlygų). Nustatytas kiekvieno mėnesio paieškos sistemoje apsilankiusių lankytojų vertės vidurkis atskleis vertės pozicijas – kyla jos ar krenta – ir suteiks galimybę įvertinti, ar tinkamai vykdote veiklą.

Taigi SEO paslaugos investicijų grąžos vertinimo procesas turėtų atrodyti taip:

  • imame 12 mėnesių periodą;
  • pirmą mėnesį laikome pirmu etapu – kai investuojami pinigai, tačiau rezultatų kol kas dar nėra. Šiuo etapu nerekomenduojama apskaičiuoti SEO paslaugos investicijų grąžos, nes per anksti – paieškos sistemos turi apdoroti interneto svetainės pakeitimus ir atnaujinti jo pozicijas paieškos rezultatuose.

Verta paminėti, kad investuoti reikia reguliariai, nes tik tuomet srauto vertė stabilizuojasi.

Geriausias būdas patikrinti, ar veikla stabilizavosi – pasitelkti raktinius žodžius ir pasižiūrėti, kokią poziciją paieškos sistemų rezultatuose jie užima. Tuo atveju, jei pagal įvestą raktinį žodį esate pirmoje paieįkos rezultatų pozicijoje, tikėtina, jog lankytojų srautas ir jo vertė jau stipriai nebekis.

  • apskaičiuojame SEO paslaugos investicijų grąžą pagal formulę:

SEO paslaugos investicijų grąža = (SEO paslaugos vertė – SEO paslaugos kaštai) / SEO paslaugos kaštai

Pavyzdžiui, SEO paslaugai per mėnesį išleidote 2000 Eur (kaštai), o srauto vertė buvo – 3500 Eur, tai SEO pasalugos investicijų grąža = (3500 – 2000) / 2000 = 7,5.

Jeigu investicijų grąža buvo teigiama, tai reiškia, kad SEO paslaugos vertė buvo didesnė nei kaštai. Deja, tačiau pagal šią formulę negalima apskaičiuoti Jūsų veiklos pelningumo.

  • prognozuojame tolimesnę SEO paslaugos invesricijų grąžą. Tam reikia metinę srauto vertę padalyti per pusę ir paėmus bet kurios pusės (6 mėnesių) rezultatus, t. y. srauti vertę ir kaštus, pritaikyti formulę.

Vis dėlto, jei gavote rezultatus (SEO paslaugos investicijų grąžą), kurie Jūsų netenkina, neskubėkite nuvertinti SEO paslaugos. Mes siūlome, pirmiausia, pasitikrinti, ar skaičiuodami nepadarėte klaidų, o antra – imkitės tam tikrų veiksmų:

  1. Jeigu matote, kad ilgą laiką užsakymų nedaugėja, vertėtų ką nors keisti. Pavyzdžiui, pakoreguoti esamus arba sukurti naujus raktinius žodžius, kurie duotų didesnę investicinę grąžą.
  2. Peržvelkite ir įvertinkite kelis rodiklius (o ne vieną). Pavyzdžiui, SEO paslaugos gali padidinti naujienlaiškų prenumeratorių skaičių, kuris ilgainiui pavirs į potencialius klientus arba skatinti esamus klientus informacija apie Jūsų interneto svetainę ar siūlomą produkciją pasidalinti su draugais ar pažįstamais.
  3. Palyginkite Jūsų naudojamų paslaugų, susijusių su skaitmeninės rinkodaros kanalais, rezultatus. Pasidarykite naudojamų paslaugų – reklamų, socialinės rinkodaros ir pan. – sąrašą ir vertinkite, kuris iš jų mažiausiai naudingas. Tik svarbu – taikykite vienodas (analogiškas) verčių ir kaštų skaičiavimo formules (metodikas), kad gautumėte teisingus ir tikslius rezultatus. Jei vis tik pastebėsite, kad SEO paslaugos neneša norimų rezultatų, galite jai skirtą biudžetą perkelti kitai paslaugai.
  4. Neskubėkite teisti SEO paslaugos, nes nebūtinai nedžiuginanti SEO pasalugos investicinė grąža yra SEO paslaugos rezultatas.

Apskaičiuokite SEO paslaugos investicijų grąžą ir leiskite savo interneto svetainei (ar verslui) augti.

Comments are closed.