Kodėl matote tam tikras „Facebook“ reklamas?

Nepriklausomai nuo to ar „Facebook“ naudoti pradėjote tik dabar, ar juo naudojatės jau labai ilgai, reikia suprasti kokios įtakos gali turėti Jūsų veiksmai šioje platformoje rodomoms reklamoms.

Tam, kad suprastumėte kodėl jums rodomi tam tikri skelbimai, prieš keturis metus, buvo įdiegti atnaujinimai „Kodėl aš matau šią reklamą?“ (ang. Why am I seeing this ad) ir „Skelbimų nustatymai“ (ang. Ad preferences). Jie buvo sukurti, nes koncentruotasi į vieną ar dvi svarbiausias priežastis, t.y., demografinė informacija arba tai, jog kažkada lankėtės svetainėje, kurios produktai ar paslaugos jums rodomos. Šiais atnaujinimais siekiama didesnio skaidrumo ir kontrolės.

Šie įrankiai visai neseniai buvo atnaujinti, tačiau iš grįžtamojo ryšio galima suprasti, kad įrankiai vis dar nėra lengvai suprantami, todėl juose naršyti gana sunku. Dėl šios priežasties įdiegti dar du atnaujinimai, kurie sprendžia šias problemas, leisdami vartotojams lengviau naviguoti šių įrankių pagalba. Dabar reklamos bus tikslesnės, jos įtrauks interesus ir kategorijas, kurios atitinka tarp jūsų ir konkrečių skelbimų. Taip pat bus aiškiau iš kur informacija atkeliauja, pavyzdžiui, iš svetainės, kurioje lankėtės arba puslapio, kuris jums patiko.

Be to, atnaujinamos skelbimų nuostatos, tam, kad galėtumėte sužinoti apie įmones, kurios įkelia sąrašus su jūsų informacija, pavyzdžiui, el. pašto adresu arba mobiliojo telefono numeriu. Dabar pamatysite skirtuką su dvejomis kategorijomis:

  • Reklamos kūrėjai, kurie pasitelkdami sąrašus, į kuriuos buvote įtraukti, jums reklamuoja produktus ar paslaugas bent vieną kartą per 7 dienas. Pavyzdžiui,  sporto salė gali naudoti buvusių ar esamų klientų el. pašus, tam, kad būtent jiems būtų rodoma reklama.
  • Įmonės, kurios turėjo informaciją apie jus. Šios kategorijos tikslas – padėti jums suprasti trečiąsias šalis ir įmones, kurios įkėlė ir bendrino reklamas su sąrašu, kuriame buvo informacija apie jus. Šioje kategorijoje matysite verslus ir reklamos kūrėjus, kurie naudojasi informacija, kad per artimiausias 90 dienų galėtų skleisti jums reklamą.

„Facebook“ komanda ir toliau dirba, kad informacija apie skelbimus taptų skaidresnė bei lengviau valdoma. Jei norite sužinoti daugiau apie „Kodėl aš matau šį skelbimą?“, apsilankykite „Facebook“ pagalbos centre.