Kodėl verta rinktis profesionalias SEO paslaugas

Internetinių svetainių savininkams nuolat kylą įvairių klausimų dėl SEO. Ar vienas žmogus gali suteikti kokybiškas SEO paslaugas? O gal geriau rinktis visą komandą? Ka daryti, jei nepasiekiami norimi rezultatai? Kokia yra SEO paslaugų kaina? Tokie klausimai gali dažna neduoti ramybės, nes jų yra daugiau nei atsakymų. Šiame straipsnyje pabandysime dar kartą parodyti, kad profesionalios SEO paslaugos apsimoka labiau, nei mėgėjiškas ar savamokslių darbas.

Kas sudaro SEO paslaugą?

Norint suprasti, kas yra ta SEO paslauga, reiktų išsiaiškinti, kokie esminiai elementai ją sudaro. Dažnai atskiras SEO paslaugų dali atlieka vis kiti žmonės.

Konkurentų ir raktinių žodžių analizė. Peržiūrime, ką veikia konkurentai, kokias SEO strategijas naudoja, ko siekia ir kaip bando savo tikslų įgyvendinti. Norint aplenkti konkurentus paieškoje, reikia rasti jų silpnąsias ir stipriąsias puses. Jei šis darbas atliekamas tinkamai, labai greitai paaiškėja, kokios strategijos reikia imtis, kad rezultatai pranoktų lūkesčius.

Puslapio kodo ir struktūros analizė. Išanalizuojamas esamas puslapis ir peržiūrima, ar atitinka visus Google keliamus reikalavimus. Jei neatitinka, reiškia visas klaidas ir „broką“ teks ištaisyti. Kartais puslapiui analizuoti pasitelkiami net ir patys programuotojai, kurie įdėmiai analizuoja kodą ir teikia savo pasiūlymus.

Tinklalapio turinio optimizavimas. Pataisomi tekstai pagal Google reikalavimus. Jei teksto daug, žiūrima, kaip jį susisteminti ir gauti maksimalios naudos.

Grafinių elementų įtraukimas. Kad vartotojas būtų kuo ilgiau puslapyje, būtina pasirūpinti kokybiška foto ir video medžiaga. Ne visada tai daro patys užsakovai dėl įvairiausių priežasčių, todėl šį darbą padaro SEO paslaugų teikėjai.

Atgalinių ir vidinių nuorodų vadyba. Su atgalinėmis ir vidinėmis nuorodomis dabar dirbti būtina. Tai daug kūrybiškumo ir pastangų bei laiko reikalaujantis darbas. Jį paprastai atlieka išorinio SEO vadybininkai.

Stebėjimas ir analizė. Kaip keičiasi pozicijos per tam tikrą laiką? Šiuo darbu užsiima statistikos analitikai, kurie klientui paruošia išsamią ataskaitą, kas buvo nuveikta ir kokie rezultatai pasiekti. Reaguojant į šiuos rezultatus galima planuoti tolimesnius rinkodaros veiksmus.

Visa tai gali atlikti vienas žmogus? Vargu…

Atsakomybė

Deja, vis dar pasitaiko ir tokių atvejų, kai SEO kampanijos būna nesėkmingos. Tada kyla svarbus klausimas – kas už tai prisiims atsakomybę. Įmonė visada atsakomybę priima savo vardu. Pavieniai SEO specialistai, deja, atsakomybės nemėgsta prisiimti ir daugeliu atveju pabėga tiesiogine to žodžio prasme.

Kita profesionalių SEO paslaugų teikėjų savybė – punktualumas. Jei darbuotojas susirgo, jo darbą padarys kažkas kitas numatytais terminais. Su pavieniai SEO entuziastais tai tikrai nepavyks.

Ar minėjome sutartis, sąskaitas faktūras ir kitus įmonėms būdingus bendradarbiavimo atributus? Pavieniai SEO žinovai ne visada turi tokią galimybę, todėl neaišku, kiek ilgai užsakovės įmonės direktorius turės mokėti iš savos kišenės.

Ateities veiksmų planavimas

Pavieniams SEO specialistams rūpi pasiekti keltą tikslą, pasiimti pinigus ir pereiti prie kito užsiėmimo. SEO kontora suinteresuota bendrauti su klientu ilgai. Dėl šios priežasties SEO profesionalai nerizikuoja savo klientų rezultatais paieškoje ir nedaro skubotų sprendimų. Jiems rūpi, kas kliento puslapio laukia ateityje – kaip jis plėsis, susidoros su padidėjusiu lankomumu ir uždirbs pinigus. Toks požiūris dažnai yra svetimas SEO entuziastams. Jie eksperimentuoja savo klientų o ne savais tinklalapiais, todėl gali greitai gauti Google baudą. O kilus tokiai situacijai tikrai prireiks profesionalų pagalbos.

Profesionalus bendravimas

Nepatikėsite, tačiau tai irgi labai svarbu. Tikri SEO profesionalai nemeta ragelio nepasibaigus pokalbiui, nekelia balso. Bendravimas yra dalykiškas, mandagus, diplomatiškas. Bendraujant su SEO entuziastu, kuris yra pažįstamas ar giminaitis, dažnai kyla konfliktai. Tai papildomas stresas, kurio niekam nereikia…

Ar dar reikia argumentų, kodėl tikrai verta rinktis profesionalias SEO paslaugas, o ne savamokslius SEO žinovus? Tikriausiai ne.

O dėl kainos, tai reiktų atsiminti tokį liaudišką posakį „gobšus moka du kartus“. Deja, labai daug užsakovų šio posakio esmę supranta iš savo karčios patirties: samdėm pažįstamą, sumokėjom, dabar viskas blogai, tai ieškome profesionalų… kuriems irgi teks sumokėti. Geriau jau iš karto bendradarbiauti su profesionalais ir išvengti nereikalingų išlaidų.