Kokybiško turinio kūrimas ir SEO specialistų pagalba

Yra sakoma, kad norint gerų „Google“ rezultatų reikia kokybiško turinio. Jo nauda ta, jog vartotojai norės juo dalintis su kitais, tai paskatins juos atlikti veiksmus socialiniuose tinkluose ir pasidalinti su draugais. Tačiau, kaip žinoti – koks gi tas kokybiškas turinys? Pirmiausia, turite pamastyti kokio rezultato norite ir išsikelti tam tikslą.

 

Tikslai gali būti įvairūs:
  • Informatyvūs – x paslaugų teikimas x auditorijai.
  • Formuojantys nuomonę – mūsų siūlomos paslaugos geresnės nei konkurentų.
  • Pardavimai – užsisakykite mūsų produktus ar paslaugas. Visa kita informacija nesvarbi, svarbiausia „UŽSAKYTI“ mygtuko paspaudimas.
  • Diskusijos – mums rūpi jūsų nuomonė, todėl parašykite ką galvojate. Galbūt nepateikiame tokios galimybės savo interneto svetainėje, tuomet apsilankykite mūsų socialiniuose tinkluose ir bendraukime ten.
  • Geras laiko praleidimas – mūsų siūlomas turinys jums patinka, praleidžiate 10-20 minučių žiūrėdami tą turinį, kurį įkėlėme? Užsukite ir rytoj.
  • Edukaciniai tikslai – cituokite mūsų mintis savo darbuose ar platformose, mokykitės pasigaminti kažką pats, o jei dar to nereikia apsilankykite mūsų nuorodoje vėliau.
Taigi kai jau žinote savo tikslus, turite paruošti naudingą turinį. Koks gi jis?
  • Tikslus ir paremtas faktais – neišsigalvokite nieko patys, pateikite tik pasitikėjimo vertą informaciją. Prireikus cituokite autorius ir kitus svarbius dalykus.
  • Originalios iliustracijos – būtent jas įtraukite į savo turinį, nes iliustracijos pagyvina turinį ir jis tampa įdomesnis lankytojams.
  • Neprikištas raktažodžių – išskirkite svarbias teksto vietas, kurkite pastraipas bei jų antraštes. Svarbiausia neprikiškite straipsnio raktažodžiais, „Google“ robotai ir taip supras apie ką jūsų tekstas, o vartotojui tikrai nebus įdomu skaityti trumpus, padrikus sakinius.
  • Pridėkite vaizdo klipų – juos žiūrint sunaudojama mažiau energijos, todėl vartotojams patinka vietoj ilgo teksto skaitymo įsijungti informatyvų video.
  • Pritaikykite mobiliesiems telefonams – kaip ir minėjome prieš tai, jūsų turinys turi atrodyti gerai visur, kad ir per kur būtų žiūrimas, ypač kai vartotojai pamėgo skaityti ne kompiuterio ekranuose.
  • Taisyklingas – sutvarkykite tekstą iki galo. Nors ir visi darome klaidų, tačiau norint kokybiško turinio turite jų vengti, nes klaidos tekstuose kenkia jūsų reputacijai ir autoritetui.

Kodėl verta samdyti „SEO Paslaugos“ specialistus?

Tik geras „SEO“ specialistas gali atlikti paslaugas taip, kad jūsų svetainė ir toliau būtų organinės paieškos pirmajame puslapyje kai jo darbas bus baigtas. Todėl prieš tokį pasirinkdami ieškokite kuo daugiau informacijos apie „SEO“ paslaugas teikiančias kompanijas ar specialistus.

Radus tokį specialistą, kuris gebės suteikti profesionalias paslaugas, užsitikrinsite ilgalaikės sėkmės garantiją. Profesionalūs specialistai nėra linkę rizikuoti savo klientų rezultatais paieškoje, todėl jų sprendimai būna paremti argumentais ir ateities tikimybėmis. Kadangi jie nori bendradarbiauti ilgą laiką, jiems rūpi kliento puslapio ateitis.

 

Svetainės optimizavimo specialistas jums atliks:
  • Konkurentų ir raktinių žodžių analizę. Išanalizuos konkurentų strategijas ir veiksmus bei pateiks apie juos įžvalgas. Tinkamai atlikta analizė padeda išaiškinti strategiją, kurios reikia imtis siekiant aplenkti konkurentus ir patenkinti savo lūkesčius.
    Jūsų vidinio SEO analizė. Patikrinama ar turinys atitinka „Google“ reikalavimus. Aptikus tam tikrų klaidų, jos taisomos ir naikinamos, kad svetainė veiktų optimaliai.
  • Turinio optimizavimas. Tekstai sukuriami pagal „Google“ rekomendacijas bei su visais vartotojus dominančiais aspektais, kuriuos aptarinėjome „kokybiško SEO turinio kūrime“. Kartais tenka tekstą susisteminti, tam, kad būtų gaunama maksimali nauda. Be to, įtraukiami paveikslėliai, vaizdo įrašai ir kiti reikalingi elementai, kad vartotojas praleistų daugiau laiko jūsų svetainėje.
  • Atgalinės nuorodos ir vidinių nuorodų vadyba. Ši dalis reikalauja labai daug laiko, tačiau jos teikiama nauda labai efektyvi. Su šiomis nuorodomis dirbti būtina, kad jūsų svetainė būtų autoritetinga ir „Google“ ją laikytų kaip naudingą vartotojui.
  • Atliktų veiksmų analizė. Visi pakeitimai ir rezultatai po jų yra fiksuojami. Iš to daromos analizės ir kuriamos tolimesnių veiksmų strategijos.