Milijonai žmonių per dieną Google paieškos sistemoje atlieka su pirkiniais susijusias paieškas. Dabar elektroninės parduotuvės itin populiarios, todėl fizinės prekybos vietos nebėra tokios svarbios. Įsigyti produktų galima labai lengvai tiesiog internetu, paspaudus kelis mygtukus. Šios naujos pirkimo patirties dėka žmonės ieško pirkinių ten, kur dažniausiai lankosi dėl įvairios informacijos ar įkvėpimo: paieškoje, „Google“ vaizduose, „YouTube“ kanale ir „Google“ pirkinių paskirties vietoje.
Nauja apsipirkinėjimo „Google“ patirtis
Nauja Google pirkimų patirtis, susijusi su naujais, įtaigiais būdais, jog pirkėjai galėtų atrasti ir palyginti milijonus produktų iš tūkstančių parduotuvių. Kai vartotojai būna pasirengę pirkti, jie turi teisę rinktis pirkti internetu, netoliese esančioje parduotuvėje arba tiesiai iš „Google“. Mažmenininkams ir gerai žinomiems prekės ženklams „Google“ tuo pačiu metu apjungia skelbimus, vietą ir pirkimus, tam, kad lengviau pasiektų vartotojus tinkamu laiku.
Pirkėjams bus sukurtas asmeninis pagrindinis puslapis skirtuke „Pirkiniai“, kur jie galės filtruoti pirkinius pagal juos dominančius prekės ženklus ir norimas jų savybes. Pavyzdžiui, ieškodami ausinių, vartotojai gali atsirinkti jas pagal prekės ženklo vardą ir jų tipą, kaip, kad belaidės ausinės.
Pirkinių krepšelis, rodantis prekę, parodo pirkėjams, kad jie gali sklandžiai įsigyti tai, ko nori, su grąžinimo garantija, paremta „Google“ taisyklėmis. Tai vartotojams didina pasitikėjimą, nes jie yra užtikrinti, jog kilus keblumams sulauks iš „Google“ pagalbos. Šioje naujoje patirtyje susijungia „Google Express“ su „Google Shopping“.
Jei esate pardavimų veiksmų (ang. Shopping Actions) prekybininkas, jūsų produktai bus šios naujos „Google“ pirkinių įsigijimo dalis. Dar šiais metais bus praplėsti pirkinių veiksmai orientuoti į kitus „Google“ kanalus, įskaidant „YouTube“ ir „Google“ vaizdus.
Būkite lengvai randami
Vartotojų lūkesčiai labai išaugo dėl naudingos, keičiamos ir vizualios patirties, kurią jie gauna naršydami. „Google“ vaizduose reklaminius skelbimus galima paryškinti, taip jie tampa lengviau matomi. „Showcase Shopping“ skelbimai, kuriuose pateikti gyvenimo būdo vaizdai, pateikiami tokiose vietose kur vartotojai ieško idėjų ir įkvėpimo, pavyzdžiui „Google“ vaizduose ir „Discover“ pagrindiniame puslapyje. Vidutiniškai, pastebėta, kad maždaug 80% srauto iš „Showcase Shopping“ skelbimų užsukusių į mažmenininkų svetaines yra iš nauji lankytojai, kurie neseniai atrado prekės ženklą.
Pritraukite daugiau klientų į svetainę
Pirkti fizinėse parduotuvėse vartotojams tapo lengviau, jie gali matyti daugiau nei 2 milijardus parduotuvių pasiūlymų žemėlapiuose, kurias galima rasti pagal vietinius skelbimų formatus, pavyzdžiui, vietinius inventoriaus formatus. Naujausi tyrimai rodo, kad 45% vartotojų pasaulyje yra linkę pirkti toje parduotuvėje, kuri suteikia patogesnį pirkimą internetu ir lankstų daiktų atsiėmimą. Todėl stengiamasi pasiūlyti paprastą pirkimo „online“ ir atsiėmimo parduotuvėje paslaugą naudojantis „Shopping“ skelbimais. Dabar viskas, ko jums reikia, yra svetainės nukreipimo puslapiai, rodantys, kada yra prieinama atsiėmimo (ang. Pick-up) funkcija. Taip pat, galite nurodyti, kuriuos pirkinius galite greitai paruošti atsiėmimui.
Aukštesnio įsitraukimo kampanijos mažmenininkams ir prekės ženklams
Išmanios apsipirkimo (ang. Smart Shopping) kampanijos buvo paskelbtos praėjusiais metais per „Google Marketing Live“. Jos naudoja duomenis, kad optimizuotų ne tik našumą, pagrįstą jūsų tikslais, bet ir ten kur rodomi pirkinių skelbimai: „Google.com“, „Image Search“, „YouTube“ ir daugybėje kitų svetainių bei programų „Google“ žiniatinklyje. Be interneto konversijų optimizavimo, „Smart Shopping“ kampanijos padės jums pritraukti daugiau vartotojų į parduotuvę, nes galėsite optimizuoti apsilankymus parduotuvėje ir pateikti informaciją apie produktus.
Klientai pastebėjo puikius rezultatus nuo „Smart Shopping“ kampanijos pradžios. Pavyzdžiui, „Magazines.com“ dirbo kartu su „Rakuten Marketing“, tam, kad padidinti „Smart Shopping“ pardavimus 180% juodojo penktadienio (ang. Black Friday) metu. Kiti klientai taip pat mato „Smart Shopping“ kampanijų sėkmę: 80% reklamos specialistų, kurie bandė vykdyti tiek standartinio, tiek išmaniojo apsipirkimo kampanijas, per pastaruosius metus dažniausiai naudoja išmanųjį apsipirkimą.
Tam, kad paleistumėte pirmąją reklamos kampaniją jums reikės tik produkto tiekimo, pakartotinės rinkodaros sąrašo ir konversijų stebėjimo.