Marketingas Pinterest platformoje 2020-aisiais

 

Pinterest yra besiplečianti platformą, kuri tinka verslams, norintiems sukurti tvirtesnį ryšį su klientais. Norite pasiekti didesnę auditoriją ir savo produktais ar paslaugomis sudominti daugiau vartotojų? Jūsų atsakymas – Pinterest! Galbūt tai nėra pati pirma platforma, kurioje būtina būti aktyviems, tačiau neturintys profilio šiame tinkle, tikrai netenka daug auditorijos. Čia renkasi labai daug žmonių, kurie ieško naujų idėjų, atsakymų, problemų sprendimų, pateiktų vaizdine forma. Straipsnyje rasite patarimų kaip pritraukti vartotojų dėmesį ir formuoti įvaizdį Pinterest‘e.

 

  • Visada galvokite apie raktažodžius.

Kaip ir daugelyje kitų platformų, taip ir Pinterest‘e daugelis ieško sau įdomios informacijos pasitelkdami raktinius žodžius. Taip pateikiami tikslesni rezultatai, kurie būna aktualūs vartotojams. Įrašinėjant raktažodžius į paieškos langelį, Pinterest taip pat siūlo kitas frazes, kuriomis vartotojas gali susidomėti. Būtent dėl šios priežasties yra labai svarbu aprašymuose naudoti aktualius raktažodžius.

  • Skirkite laiko atsakymams į komentarus.

Ne visi skiria pakankamai laiko atsakinėjant į žmonių komentarus, kuriuos pastebi prie savo paskelbtų įrašų. Būtent komentarai leidžia suprasti, jog vartotojai įsitraukia į Jūsų veiklą. Komentuojantys žmonės visuomet tikisi būti išgirsti ir nori sulaukti atsakymo, todėl skirdami daugiau dėmesio savo bendruomenei, sulauksite ne tik daugiau sekėjų, bet ir pagerinsite prekės ženklo įvaizdį.

  • Kurkite kuo originalesnį ir aktualesnį turinį.

Nuoseklumas šioje platformoje taip pat labai svarbus, todėl rekomenduojama reguliariai pasidalinti kokiu nors įrašu aktualia tema. Pinterest‘as vertina tuos, kurie nuolat pildo savo paskyrą naujais įrašais. Jei kol kas neturite galimybės kurti turinio patys, dalintis kitų paskyrų turiniu būtų geriau nei nedaryti nieko.

  • Aukšta paveikslėlių ir nuotraukų kokybė – labai svarbi

Kadangi Pinterest‘as yra vaizdais paremta platforma, labai svarbu užtikrinti gerą jų kokybę. Dailūs vaizdai ne tik atrodo patraukliau vartotojams, bet taip pat formuoja prekinio ženklo įvaizdį.

  • Sudarykite lentas

Pinterest platformoje yra galimybė sukurti savo board‘ą (lentą), kurioje galėtų būti pagal temą sudėti įrašai. Jeigu prekiaujate kokiais nors produktais, tuomet kiekvienam iš jų galima sukurti po „lentą“, kurioje būtų įrašai susiję būtent su tuo produktu, jo naudojimu, sudėtimi, veiksmingumu ir panašiais dalykais. Jeigu siūlote savo paslaugas, galima daryti patarimų „lentas“ ar įgyvendinti kitas, Jūsų turimas idėjas.

  • Nepamirškite nuorodų!

Šioje platformoje vartotojai paspaudę ant kurio nors Jūsų įrašo nuotraukos gali būti nukreipti į norimą svetainę ar puslapį. Vertėtų nepamiršti šia galimybe pasinaudoti ir pridėti prie įrašo savo svetainės ar elektroninės parduotuvės nuorodą.

  • Pasakokite istorijas

Kūrybiškomis istorijomis galima lengviau užmegzti emocinį ryšį su vartotojais. Tai turi įtakos tam, kaip jie mato Jus, Jūsų verslą bei patį prekinį ženklą. Vartotojai dažnai perka produktus pasiremdami emocijomis, todėl sukeldami nostalgiją, motyvuodami, pralinksmindami galite paskatinti ir pardavimus.

  • Pasinaudokite reklama

Dar vienas būdas būti matomiems platesnei auditorijai – Pinterest skelbimai. Kurį laiką naudojantis Pinterest platforma, pastebėsite kokio tipo įrašai sulaukia daugiausiai dėmesio. Vėliau panašius įrašus galite pradėti reklamuoti – taip pasieksite dar didesnę auditoriją ir sulauksite daugiau dėmesio.

 

Skiriant pakankamai dėmesio įvairioms platformoms, galima užtikrinti maksimalią naudą savo verslui. Stenkitės likti pastebėti visuose socialiniuose tinkluose, kur galite atrasti savo tikslinę auditoriją. Tai leis lengviau augti sekėjų skaičiui, pardavimams ir, žinoma, pačiam verslui!