Naujas apsipirkinėjimas Instagram platformoje: „Checkout“

Visai neseniai socialinių medijų platformose atsirado „Checkout“ funkcija, kuri yra susijusi su pirkimais. Tai gana didelis žingsnis, kadangi „Checkout“  yra labai patogus būdas saugiai ir greitai įsigyti produktus, kurie dažniausiai yra vartotojų atrandami Instagram tinkle.

Pastebėta, kad Instagram vartotojai nuo pirmųjų dienų šioje platformoje mėgo įsigyti pamatytus daiktus. Jie džiaugiasi atradę naujus batus ar žiūrėdami įvairias pamokėles kaip pasidažyti ar pasidaryti šukuoseną. Todėl Instagram tapo vieta, kur randami norimi produktai, daiktai ar tiesiog įkvėpimas bei idėjos, todėl galimybė iškart nusipirkti tai, apie ką galvojama, yra labai puikus dalykas.

Kad tiems, kurie mėgsta apsipirkinėti būtų dar maloniau, Instagram platformoje įdiegti keli atnaujinimai, įskaitant produktų etiketes „Feed‘e“, produktų lipdukus „Stories“ ir parduotuvės paskirties vietą. Pagal atliktus tyrimus išsiaiškinta, kad vartotojams reikia daugiau laiko apsispręsti ar jie nori produkto, kurį ką tik pamatė. Todėl dabar radę patinkančią nuotrauką ar vaizdo įrašą vartotojai turi tris pasirinkimus: išsaugoti ateičiai, dalintis su draugais arba iškart jį nusipirkti.

„Checkout“ pagerina apsipirkimo patirtį, nes pirkimas yra paprastas, patogus ir saugus. Žmonėms nebereikia naršyti ir ieškoti norimo produkto kai nori jį įsigyti.

Viena pirmųjų įmonių, kuri nusprendė pardavinėti savo produkciją per Instagram buvo „REVOLVE“. Jų rinkodaros direktorius teigė:

„Mes nepaprastai džiaugiamės, kad bendradarbiaujame su Instagram ir esame pirmieji, kurie pasiūlo tokį apsipirkimą savo sekėjams! „REVOLVE“ tikslas sukurti nepriekaištingą, patogesnę apsipirkinėjimo patirtį savo klientams. Naudodamiesi nauja „Instagram“ funkcija, mes galime geriau aptarnauti tūkstantmečio kartą, pateikdami naują, greitą ir paprastą pirkimo būdą platformoje, kuria jie naudojasi ir seka mūsų leidžiamą turinį.“

„Nike“ prekės ženklas, perkėlė kūrybiškumą į kitą lygį su savo dalinamomis „Stories“. „Nike“ pasaulinės skaitmeninės rinkodaros vice prezidentas ir generalinis vadybininkas Daniel Heaf dalinasi:

„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su Instagram, kad vartotojams būtų patogiau įsigyti „Nike“ produktus per „@nikewomen“ ir „@niketraining“ žymas.“

Ši Instagram platformos funkcija pritraukia ir kitų žinomų ir vartotojų pamėgtų prekės ženklų, tokių kaip: „Adidas“, „H&M“, „Dior“, „NYX“ kosmetika, „Prada“, „Zara“, „Outdoor Voices“ ir daug kitų.

„Checkout“ yra tik viena iš ilgalaikių investicijų į apsipirkimą dalis, tačiau tai puiki funkcija vartotojų atžvilgiu, kurie mėgsta apsipirkinėti ir daryti tai greitai bei patogiai.