„Responsive search ads“ – naujas „Google Ads“ paieškos skelbimų formatas

Tekstiniai skelbimai reklamoms paieškoje, leidžiantys įvesti daugiau antraščių ir aprašymų, kuriuos išbandys „Google“ mašininis mokymasis bei optimizuos pagal vartotojo užklausą vadinami „responsive search ads“.

Šis „Google“ įrankis leidžia  sukurti skelbimą, kuris pritaikomas taip, kad potencialiems vartotojams būtų rodomi svarbesni pranešimai su daugiau teksto. Kurdami „responsive search ads“ įveskite daugiau antraščių ir aprašymų, o laikui bėgant „Google“ skelbimai automatiškai išbandys skirtingus derinius ir sužinos, kurie deriniai geriausiai veikia. Pritaikydami skelbimo turinį, kad jis labiau atitiktų potencialių klientų paieškos terminus, „responsive search ads“ gali pagerinti jūsų reklamos kampanijos našumą.

Naujojo „Google Ads“ įrankio privalumai

  1. Optimizacija per mašininį mokymąsi

Šie nauji skelbimų rinkiniai leis įvesti iki 15 skirtingų antraščių ir 4 aprašymų. Tuomet „Google“ išbandys ir atliks visus galimus derinius, tam, kad sukurtų geriausią našumą. Pamirškite A ir B testus – „Google“ dabar savarankiškai tikrins visus galimus rezultatus, kurie sutaupys jums laiko.

  1. Sulaukite daugiau peržiūrų

Šiuo metu „Google“ sistema itin gerai vertina „Responsive search ads“ reklaminius skelbimus, todėl tai įtakoja tiek žemesne paspaudimo kainą, tiek pozicijas.

  1. Parodykite daugiau atitinkančių paieškų

Naudodami kelis antraščių ir aprašymų derinius, jūsų skelbimai turės galimybę daugiau kartų konkuruoti aukcionuose. Tai padės jūsų pranešimui pasiekti daugiau klientų, rodant daugiau skelbimų.

Teigiama, kad optimizuoti paieškos skelbimai su tinkamu pranešimų rodymais teisingai auditorijai gali padidinti PR ir pamažinti MUP paieškos kampanijoms. Gerai ir teisingai parengti skelbimai gali pagerinti investicijų grąžą ir sumažinti skelbimų išlaidas.

            6 patarimai naudojant „responsive search ads“

            „Google supažindino su geriausiomis šio tipo skelbimų naudojimo praktikomis, kad būtų gaunama kuo daugiau naudos.

  1. Kuo daugiau antraščių pateiksite, tuo daugiau galimybių atrinkti skelbimus atitinkančioms paieškoms. Tai gali padidinti našumą.
  2. Raktažodį panaudokite bent dvejose antraštėse.
  3. Įtraukite dar bent tris antraštes, į kurias neįtraukti raktažodžiai.
  4. Būtinai išskirkite produktų ar paslaugų naudą, privalumus ir funkcijas, galite įtraukti ir siuntimo bei grąžinimo informaciją.
  5. Maksimaliai išnaudokite simbolių skaičių kiekvienoje antraštėje.
  6. Pridėkite keturis skirtingus aprašymus.

Šie skelbimai turi didelį potencialą naudojant „Google Ads“ ateityje.