SEO ar AdWords?

Sunku pagalvoti kokiais būdais be reklamos dar būtų galima populiarinti savo verslą, prekės ženklą, didinti pardavimus, išlaikyti klientus. Tai tikrai vienas veiksmingiausių ir geriausių būdų užtikrinti savo verslo sėkmę. Žinoma, kad reklama būtų naudinga ir atneštų naudos, reikia pasirinkti teisingą jos strategiją, kurių tikrai yra ne viena. Gerai pasirinkus strategiją, tikrai galima džiaugtis puikiais rezultatais, tačiau tai ne visuomet yra lengva, ypač jei trūksta reikiamų žinių. Tačiau, verta žinoti, kad daugiau nei 80 procentų visos reklamos rinkos sudaro tik dvi strategijos – SEO ir Google Ads. Ką pasirinkti visiškai priklauso nuo Jūsų galimybių ir tikslų.

Kas yra Google ADS reklama?

Google ADS – tai Google reklamos tinklas. Jos principas – už norimą reklamuoti raktinį žodį ar frazę sumokama tam tikra pinigų sumą, kuri išskaičiuojama iš Jūsų Google sąskaitos, kai potencialus klientas paspaudžia ant Jūsų reklamos pranešimo.

Kuo didesnė Jūsų siūlomų pinigų suma ir reklaminio pranešimo kokybė, tuo aukštesnėse pozicijose yra rodomi Jūsų reklaminiai skelbimai.

Kas yra SEO?

SEO paslaugos – kryptingai atliekami veiksmai, padedantys vartotojams rasti prekes ar paslaugas, labiausiai atitinkančias lūkesčius. Profesionaliai teikiamos SEO paslaugos užima nemažai laiko ir reikalauja daug kruopštaus darbo siekiant užimti aukštas pozicijas paieškos sistemose. Tačiau visa tai atsiperka, nes pasiektos pozicijos organinėje paieškoje dažnai išlieka ilgam ir užtikrina Jūsų internetinės svetainės dominavimą. Žinoma, viskas priklauso dar ir nuo rinkos konkurencijos, kurioje Jūs veikiate.

Kuo panašūs ir kuo skiriasi Google ADS ir SEO?

Kaip ir visos reklamos, strategijos ir paslaugos, taip ir Google ADS bei SEO paslaugos turi savo trūkumų ir privalumų. Dėl šios priežasties kiekvienas renkasi tai, kas jų tikslams tinka labiausiai ir atrodo patraukliausiai. Gerai apgalvokite visus pliusus ir minusus – tuomet išsirinksite geriausią variantą.

Ką rinktis siūlome mes?

Mūsų rekomendacijos paprastos. Jei turite pakankamai lėšų ir Jūsų tikslas – per trumpą laiką pritraukti didelius klientų srautus, rinkitės Google ADS reklamą.

O jeigu norite ilgalaikių rezultatų ir pačių didžiausių (įmanomų) lankytojų srautų, rinkitės SEO paslaugas.

Kaip matote, kategoriško atsakymo nėra. Priimdami sprendimą, atskreipkite dėmesį į savo keliamus tikslus.

O gal geriausia rinktis Google ADS ir SEO optimizavimo kompleksą?

Tikriausiai girdėjote, kad dažnai geriausiu reklamos internete būdu yra laikoma sinergija, t. y. kai vienu metu galite naudotis ir Google ADS, ir SEO optimizacija. Kodėl?

  • Užtikrinamas maksimalus lankytojų srautas tiek iš mokamų metodų (Google ADS), tiek iš natūralių rezultatų.
  • Natūralių rezultatų pozicijos (SEO) užtikrina ilgalaikį nuolatinį srautą, o Google ADSreklama gali būti panaudojama trumpalaikiams tikslams – akcijoms, specialiems pasiūlymams ir pan.
  • Gerai SEO optimizuotų svetainių pranešimams Google ADS pritaiko aukštesnius kokybės balus, kurie daro įtaką kainai (mažina ją) bei skelbimų pozicijoms (aukština jas).

Primename, kad ieškodami reikalingos informacijos, interneto vartotojai naudojasi paieškos sistemomis. Ir dažniausiai šiuo atveju dominuoja Google paieška – net 98 proc. visų paieškų Lietuvoje atliekama naudojant Google paieškos sistemą.

Pasirinkti reklamos strategiją yra Jūsų pačių darbas, tačiau, kad ir ką pasirinktumėte, svarbiausia gerai pasidomėti tiek SEO paslaugas teikiančiais specialistais, tiek Google Ads reklamos kūrėjais. Teikiamų paslaugų kokybė yra labai svarbi Jūsų verslo ateičiai, todėl rinktis reikia atsargiai. Šių strategijų naudą pajausite tik tuomet, jei jas įgyvendins tikri savo srities profesionalai.

Comments are closed.