Kaip išvengti plačiai paplitusių SEO klaidų?

Ne paslaptis, jog pagrindinis komercinės interneto svetainės savininko tikslas – parduoti siūlomą produktą (prekę ar paslaugą) ir gauti už tai pinigų. Žinoma, tokį tikslą išsikelti yra lengviau, nei jį pasiekti. Mūsų patirtis rodo, kad komercinės interneto svetainės sėkmė (ar nesėkmė) priklauso nuo to, kaip ji optimizuota paieškos sistemoms. SEO Paslaugos įrodė, jog jis – vienas iš ekonomiškiausių būdų, norint padidinti vartotojų srautą ir konversijas, t. y. vartotojų sąveiką su informacija.

Pradedant naudotis SEO, yra tikimybė susidurti su trukdžiais, neleidžiančiais paieškos sistemose pasiekti aukštesnių reitingų. Šiame straipsnyje mes pasidalinsime su Jumis rekomendacijomis, padėsiančiomis išvengti SEO klaidų.

PAGERINKITE SAVO SVETAINĖS KROVIMOSI LAIKĄ

Neabejokite, jog Jūsų komercinės interneto svetainės krovimosi greitis daro įtaką Jūsų verslui –padeda arba kenkia jo sėkmei. Tyrimai rodo, kad 25 proc. pirkėjų palieka interneto svetainę, jei krovimosi laikas užtrunka ilgiau nei 4 sekundes. Net jei parduodate geriausius produktus (prekes ar paslaugas) rinkoje, galite negauti pelno, jei Jūsų interneto svetainė bus lėtos spartos. Be to, svetainės greitis yra vienas iš Google paieškos sistemos reitingavimo faktorių. Jei susidūrėte su šia problema ir nežinote, kaip tinkamai jos išvengti, mes siūlome Jums pasinaudoti GTmetrix įrankiu, leidžiančiu sužinoti, kas lėtina svetainės krovimosi greitį.

PARENKITE GERESNIUS GAMINIŲ APRAŠYMUS

Nors gali atrodyti keista, tačiau kai kuriose elektroninėse parduotuvėse galima matyti pateiktus tokius gaminių aprašymus, kurie apskritai neaprašo produkto. Taip pat esama ir tokių aprašymų, kurie pasižymi „jauko“ efektu, tačiau pirkėjams nekelia jokio susidomėjimo. Nė vienas neperka švarkelio tik todėl, kad jis „yra žemiau klubų“. Tik tokie aprašymai, kurie yra įtikinami ir informatyvūs, gali padidinti pardavimus ir atnešti didesnį pelną.

Norėdami pagerinti SEO rezultatus, į gaminių aprašymus įtraukite ir tikslinį raktinį žodį. Būtų idealu, jei jūsų aprašymą sudarytų ne mažiau kaip 300 žodžių, o raktinis žodis būtų įterptas natūraliai.

PUBLIKUOKITE DAUGIAU KLIENTŲ ATSILIEPIMŲ

Garantuojame, kad žodis yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti pardavimus. Iš tikrųjų, tyrimai parodė, kad daugiau nei 64 proc. pirkėjų remiasi kitų klientų paliktais atsiliepimais, kol galiausiai apsisprendžia, ar tikrai nori įsigyti parduodamą produktą (prekę ar paslaugą). Publikuodami klientų atsiliepimus savo interneto svetainėje padidinsite konversijų rodiklius iki 74 proc.! Be to, klientų atsiliepimai gali padėti paieškos sistemoms nustatyti jūsų puslapio vertę (autoritetą). Taigi, kai pritrauksite daugiau teigiamų atsiliepimų, tai savaime pagerinsite ir SEO rezultatus. Pasistenkite pirkėjus paskatinti palikti teigiamus atsiliepimus, kurie be abejonės padidins Jūsų pardavimus ir pakels reitingus.

ATLIKITE SVETAINĖS ŽYMĖJIMĄ

Jei norite, kad Jūsų interneto svetainė atsidurtų pirmame Google paieškos rezultatų puslapyje, turėsite atlikti svetainės žymėjimą, kuris ne tik padės paieškos sistemoms geriau suprasti Jūsų svetainėje pateiktą informaciją, bet ir pats turinys, esantis svetainėje, bus geriau atvaizduotas vartotojams. Tačiau tam reikės investuoti nemažai laiko. Vis dėlto, tai padaryti verta, nes atlikę svetainės žymėjimą, pavyzdžiui, pasinaudodami „Schema microdata“, galimai net iki 30 proc. pagerinsite savo interneto svetainės vertinimą.

PAŠALINKITE PASIKARTOJANTĮ TURINĮ

Komercinės interneto svetainės yra linkusios dubliuoti (kartoti) turinį. Mes norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad turinio pasikartojimą gali lemti ir naudojama turinio valdymo sistema (TVS), paprastinanti turinio (tekstinio ir grafinio) valdymą. Be to, kai kurios TVS negali išskirti to paties produkto URL (universalaus informacijos šaltinio adreso) skirtingose kategorijose. Todėl jei iškyla turinio dubliavimo problemų, tai jas gali sukelti tai, jog Jūsų puslapis atidaromas su skirtingais URL adresais.

Turinio kopijavimas ir publikavimas panašiuose puslapiuose gali sukelti nemenkų nesklandumų, todėl verta skirti savo laiko ir pašalinti pasikartojančią informaciją, perrašant (performuluojant) ją. Paieškos sistemos nuvertina puslapius, kurių turinys nėra originalus. Nustatyti, kurie puslapiai priskiriami prie pasikartojančio turinio, gali būti pakankamai sudėtinga, tačiau jei galite sau leisti, tai rekomenduojame pasinaudoti įrankiu, kuris gali Jums padėti – Screaming Frog SEO Spider.

PRITAIKYKITE URL ADRESUS NAUDOTOJAMS

Dauguma TVS neteikia struktūrizuotų jūsų puslapio URL, todėl verta optimizuoti savo URL struktūrą. Akcentuojame, kad jis vis dar laikomas svarbiu reitingavimo veiksniu.

Pradėkime nuo to, kad turite įsitikinti, ar jūsų tikslinis raktinis žodis yra įtrauktas į URL adresą. Taip pat turite pasistengti, kad URL būtų kiek įmanoma trumpesnis ir paprastesnis. Priežastis paprasta – tai padeda klientams lengviau naršyti jūsų svetainėje.

APSVARSTYKITE SVETAINĖS OPTIMIZAVIMĄ PAIEŠKAI BALSU

Spartus technologijų vystymasis ne tik formuoja, bet ir lemia vartotojų įpročius. Remiantis naujausiu Google atliktu tyrimu, apie 20 proc. JAV mobiliosios paieškos dabar atliekama naudojant balso paieškas. Tikėtina, jog per ateinančius kelerius metus paieškos balsu gali paveikti SEO sektorių. Jau dabar siūlome pasinaudoti esančiomis galimybėmis ir rimtai apsvarstyti galimybę savo svetainę optimizuoti paieškai balsu. Yra nemažai būdų tai padaryti, tačiau vienas iš pagrindinių – įvertinti pagrindinius raktinius žodžius. Mūsų patirtis rodo, kad vartotojai balso užklausas linkę pateikti klausimo forma – atsižvelkite į tai ir pradėkite kurti savo raktinius žodžius nuo klausiamųjų žodžių, prasidedančių kas, kas, kada, kur, kodėl ir kaip.

PABAIGAI

Čia pateikiamos pagrindinės SEO klaidos, trukdančios Jūsų verslo sėkmei, tačiau visų jų galima nesunkiai išvengti. Tiesiog pasinaudokite mūsų pateiktais patarimais, kaip tinkamai optimizuoti interneto svetainę, ir pradėkite naudotis visais SEO teikiamais privalumais.

Comments are closed.