SEO paslaugos ir Google Adwords skirtumai

SEO ir Google ADS yra vienos iš pagrindinių reklamos strategijų  internete, kurios gali atnešti daug naudos. Kad būtų lengviau su jomis susipažinti, trumpai jas pristatysime.

Neabejojama, kad reklama – efektyvus įrankis, galintis padidinti Jūsų prekės ar paslaugos žinomumą ir pardavimus. Vis dėlto, yra vienas veiksnys, į kurį svarbu atkreipti dėmesį, norint, kad reklama suteiktų kuo daugiau naudos. Tai – reklamos strategija. Daugiau nei 80 proc. visos reklamos rinkos internete sudaro 2 pagrindinės strategijos – Google ADS reklama ir SEO paslaugos. Jų pasirinkimas priklauso nuo Jūsų reklamos tikslų ir turimų galimybių (dažniausiai finansinių).

KAS YRA GOOGLE ADS REKLAMA?

ADS reklama – tai Google paieškos sistemos reklamos tinklas. Jos principas – už norimą reklamuoti raktinį žodį sumokama tam tikra pinigų sumą, kuri bus išskaičiuota iš Jūsų reklaminės Google sąskaitos tuo atveju, kai potencialus klientas paspaus ant Jūsų reklamos.

Kuo didesnė Jūsų siūlomų pinigų suma ir reklaminio pranešimo kokybė, tuo aukštesnėse pozicijose yra rodomi Jūsų reklama.

Šiuo atveju jaučiame pareigą apžvelgti priežastis, kodėl reikia atidžiai rinktis specialistus, teikiančius Google ADS reklamos paslauga. Kodėl?

  1. Reikia įvertinti riziką. Paslauga turi būti atliekama kokybiškai, kad veltui neišeikvotumėte reklamai savo biudžeto ir sulauktumėte potencialių klientų.
  2. Atsipirkimo laikas. Gerų specialistų rezultatas turi matytis jau po pirmo mėnesio.
  3. Dauguma renkasi tuos, kurie siūlo pigesnes paslaugas, tačiau jie neįvertina, kad paslaugos gali būti nekokybiškos. Neužmirškite, kad didesnė investicija – kelis kartus didesnė grąža.

Tad tinkamas ir gerai pasirinktas Google ADS reklamos specialistas užtikrina aukščiausią kokybę (tikslas – padidinti pardavimus), garantuotus rezultatus (net iki 98 proc. pagerinami rezultatai) ir patenkintus klientų poreikius.

KOKIE YRA GOOGLE ADS IR SEO PASLAUGOS PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI?

Google Adwords privalumai:

  1. Pasiekiama auditorija visame pasaulyje. Kadangi Lietuvoje Google paieškos sistema naudojasi net 98 proc. vartotojų, o Google reklamos apimtis yra didžiausia pasaulyje, tai pasinaudojus Google Adwords galima nesunkiai pasiekti itin didelę potencialių klientų auditoriją.
  2. Pritraukiama naujų klientų. Tai skatina didesnius pardavimus, grįžtančius klientus, padažnėjusius skambučius ir užklausas, kurie galimai padidina pelną.
  3. Galimybė pasirinkti, kaip norite pasiekti būsimus klientus. Google ADS reklama leidžia pasirinkti įvairius reklamos būdus ir formas: tekstinius pranešimus paieškoje, grafinius pranešimus vaizdinės reklamos tinkle, specialius pasiūlymus, skirtus Gmail naudotojams, vaizdo skelbimus Youtube kanale ir pan.
  4. Galimybė patiems valdyti savo reklamą.
  5. Greitas kelias į sėkmę. Viskas, ko reikia sėkmei užtikrinti – didesnis, negu moka Jūsų konkurentai, mokestis už paspaudimus. Tuomet pasieksite aukščiausias pozicijas ir būsite matomi.
  6. Greita ir paprasta pradžia. Pasinaudoję Google ADS reklamos kūrėjų teikiamomis paslaugomis jau po kelių dienų galėsite vertinti reklamos duodamą naudą.
  7. Mokestis tik už rezultatą. Google ADS paskyra sukuriama nemokamai, mokėti reikia tik už paspaudimus. Todėl laikoma, kad ši paslauga yra viena skaidriausių ir sąžiningiausių, nes mokėti reikia tik tuomet, kai vartotojas peržiūri Jūsų skelbimą.
  8. Galimybė pradėti reklamą turint bet kokio dydžio biudžetą. Jį nustatyti galite patys, atsižvelgdami į išsikeltus tikslus.

Taip pat pateikiame ir esminius Google ADS trūkumus:

  1. Finansų ir reklamos rodymo laiko santykis. Jūsų reklamos pranešimų rodymo laikas baigsis kartu su pinigais, esančiais reklaminėje sąskaitoje.
  2. Klientų pritraukimas. Apie 20 proc. paieškos srauto klientų spaudžia reklamines nuorodas. Dažniausiai pasitikima natūralia paieška, kuri rodo tiksliausiai užklausą atitinkančius rezultatus ir juos reitinguoja pagal reikšmę (naudingumą) vartotojui.

Kaip matote Google Adwords turi akivaizdžiai daugiau privalumų negu trūkumų, todėl ją išbandyti tikrai verta. Tačiau dar yra ir kitas būdas išreklamuoti ir išpopuliarinti savo veiklą ar produktą (prekes ir paslaugas) – SEO paslaugos.

Pristatome Jums esminius SEO paslaugos privalumus.

  1. Užtikrintas populiarinimas. Garantuojamos aukštos pozicijos paieškos sistemose net tuomet, jei neilgam sustabdysite SEO paslaugas, t.y. neinvestuosite savo pinigų ir laiko.
  2. Itin geras kainos ir kokybės santykis. SEO paslauga itin patraukli smulkiam ir vidutiniam verslui. Tai lemia maksimalus rezultatas minimaliomis finansinėmis sąnaudomis.
  3. Palanki trukmė. SEO paslaugos – ilgalaikė investicija, t. y. jos privalumus jausite ir matysite pakankamai ilgai.
  4. Pasitikėjimo skatinimas. Labai dažnai interneto vartotojai nespaudžia ant Google ADS reklamos, o pasitiki organinės paieškos rezultatais.
  5. Nėra nuolatinio mokesčio už paspaudimus.
  6. Įgysite autoritetą. Interneto svetainė, esanti paieškos sistemos rezultatų pirmose pozicijose turi didesnį klientų pasitikėjimą, o tai didina Jūsų autoritetą.
  7. Pasiekiama tik tikslinė auditorija. Puiku tai, kad pritraukiami vartotojai, kuriems iš tikrųjų reikalinga Jūsų teikiama paslauga ar siūlomas produktas. Pavyzdžiui, jei vartotojui reikalingi baldai, jis įrašys į paiešką „virtuvės baldai“ ir gaus norimus rezultatus.
  8. Suteikiama ilgalaikė nauda. Iškilus paieškos sistemos rezultatų pozicijose, ten išliksite ilgesnį laiką. Jūsų pozicija nukris tik tuomet, jei „labai pasistengs“ konkurentai.

Vis dėlto norime pasakyti, kad kaip ir bet kuris kitas vykdomas procesas, SEO paslaugos taip pat turi ir šiek tiek trūkumų. Įvertinkite juos.

  1. Užima nemažai laiko. Šios paslaugos vykdymas gali užtrukti iki 6 mėnesių.
  2. Tinkamai atlikti gali tik profesionalai, nes tiek išorinė, tiek vidinė SEO paslauga reikalauja daug ir kruopštaus darbo, pastangų. Be to, atminkite, kad niekas negali garantuoti aukščiausių pozicijų paieškos sistemose. Nepasikliaukite aklai tais specialistais, kurie garantuoja Jums pirmą vietą paieškos sistemose. Pasidomėkite tokių SEO paslaugų teikėjų kompetencija ir patirtimi. Gali būti, kad paslaugas Jums siūlo nepatyrę jaunuoliai, siekiantys lengvai užsidirbti. Tokias netinkamai suteiktas paslaugas vėliau gali būti itin sunku (ar netgi neįmanoma) ištaisyti. Atsakingai rinkitės SEO paslaugas teikiančias įmones ar specialistus.
  3. Privalu nuolat prižiūrėti (tobulinti). Google sistema tobulėja ir daro viską, kad norimos SEO pozicijos būtų pasiekiamos vis sunkiau ir sudėtingiau, todėl atlikti SEO optimizaciją yra sudėtingiau, nei parašyti reklaminį Google Adwords skelbimą.

Taigi tiek Google AdWords reklama, tiek SEO paslaugos turi ir privalumų, ir trūkumų. Todėl gerai pagalvokite, kuri strategija vis dėlto Jums atrodo patraukliausia ir priimtiniausia ir tik tuomet pasirinkite.

Comments are closed.