SEO paslaugos yra itin svarbios visiems verslams, tačiau ir kitos marketingo strategijos yra labai naudingos, jei yra tinkamai naudojamos. Neabejojama, kad patikima SEO strategija gali žymiai pagerinti interneto svetainės reitingus paieškos rezultatų puslapyje. O kaip yra su tais, kurie pirmiausia pasitelkia socialinę žiniasklaidą ir draugus, prašydami rekomendacijų savo verslui? Šiame straipsnyje tai aptarsime.
Duomenys rodo, kad šiuo metu socialine žiniasklaida naudojasi daugiau nei 2,46 mlrd. vartotojų visame pasaulyje ir numatoma, jog 2021 metais tuo naudosis virš 3 mlrd. vartotojų (t. y. beveik trečdalis Žemės gyventojų!). Tad akivaizdu, jog socialinė žiniasklaida populiari išliks dar labai ilgai.
Jei esate verslininkas, bet iki šiol dar nepasinaudojote socialinės žiniasklaidos privalumais, nesijaudinkite! Mes pateiksime Jums 5 pagrindinius ir itin praversiančius socialinės žiniasklaidos patarimus, ypač vertingus pradedantiesiems.
NEUŽMIRŠKITE, KAD YRA DAUGIAU SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS RŪŠIŲ, NE VIEN FACEBOOK
2017 m. birželio mėnesio duomenimis, Facebook socialiniu tinklu naudojosi daugiau nei 2 mlrd. aktyvių vartotojų. Tačiau nepaisant tokio didelio skaičiaus, šis socialinis tinklas nėra vienintelė socialinės žiniasklaidos svetainė, kurioje turėtumėte skelbti apie savo verslą.
Be to, tai dar ne viskas. Reikia pagalvoti ir apie potencialaus kliento asmenybę, nes ne visi, kurie naudojasi socialinės žiniasklaidos priemonėmis, yra potencialūs klientai. Dėl šios priežasties, turėsite atlikti tam tikrus tyrimus, kad sužinotumėte, kokia socialinės žiniasklaidos svetainė geriausiai tinka Jūsų verslui. Pavyzdžiui, „Mural Wallpapers“ pasiekė 77 proc. didesnius vartotojų srautus, kai pasinaudojo Pinterest galimybėmis. Jie pradėjo interjero dizaino kampaniją, kad pritrauktų daugiau potencialių ir kvalifikuotų klientų. Jei jūsų verslas remiasi vizualiu (vaizdo) turiniu, Pinterest arba Instagram gali būti geriausias Jūsų pasirinkimas!
TINKAMAI UŽPILDYKITE SAVO SOCIALINIŲ TINKLŲ PROFILIUS
Kai apsispręsite, kurias socialinės žiniasklaidos svetaines naudoti, turėsite sukurti jose savo profilius. Toliau pateiksime Jums tam tikras svarbias dalis, kurias privalėsite tinkamai užpildyti:
APIE. Šioje skiltyje turi būti informacija apie Jus. Jūsų biografija vartotojams atskleidžia, ką reiškia jūsų verslas ir kokie yra jo tikslai bei uždaviniai. Kai kurios socialinės žiniasklaidos svetainės neriboja laiko, kurį jūsų biografija gali būti publikuojama / skelbiama, tačiau yra ir priešingai besielgiančių svetainių. Pavyzdžiui, Twitter sociainis tinklas leidžia naudoti tik tam tikrą simbolių skaičių. Nepaisant tokių apribojimų, turite išlikti kūrybingi ir priginalūs, kai aprašote savo verslą.
VAIZDAI. Šioje skiltyje svarbiausia tinkamai parinkti ir pateikti viršelio nuotrauką. Šis reikalavimas aktualus visoms socialinės žiniasklaidos svetainėms. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kiekvienas tinklas turi konkrečias dydžio nustatymo gaires, kurių privalu laikytis.
PAPILDOMA INFORMACIJA. Nepaisant socialinių tinklų panašumų, kiekviena svetainė turi ir tam tikrų skirtingų savybių. Pavyzdžiui, LinkedIn yra profesionalų (specialistų) socialinis tinklas. Jei norite, kad Jūsų profilį peržiūrėtų daugiau darbdavių, turite publikuoti reikalingą informaciją apie savo profesinę patirtį ir turimus įgūdžius. Norėdami gauti papildomos informacijos apie tai, kaip sustiprinti savo socialinio tinklo profilį, peržiūrėkite Hootsuite skelbiamą įrašą (https://blog.hootsuite.com/how-to-set-up-a-social-media-profile/) ir imkitės atitinkamų veiksmų.
SUKURKITE PATRAUKLIUS ĮRAŠUS
Turbūt ne kartą yra iškilęs klausimas – kiek kartų (ir kaip dažnai) turėčiau skelbti įrašus socialinėje žiniasklaidoje? Atsakome, jog išskyrus Twitter ir Pinterest socialinės žiniasklaidos priemones, nebūtina skelbti įrašų kiekvieną dieną norint sudominti savo auditoriją. Svarbiausia vadovautis pagrindine taisykle – svarbu ne kiekybė, o kokybė. Pateikiame Jums kelias vertingas idėjas:
KLAUSIMAI. Pritraukite daugiau savo paskyros pasekėjų, skelbdami su savo siūlomu produktu susijusius klausimus. Paklauskite ar paprašykite savo auditorijos, kad pasidalintų savo mintimis apie konkrečią (Jums aktualią) temą.
POPULIARIOS TEMOS. Pasidomėkite ant bangos esančiomis temomis. Jei viską atliksite teisingai, sukursite puikų dialogą tarp savęs ir savo auditorijos.
MEMAI (arba kitaip, idėjos ar elgesys, sparčiai plintantis tarp interneto vartotojų). Pasinaudokite jais! Nors kartais jie gali atrodyti pernelyg banalūs ar vaikiški, tačiau humoristiniai memai tikrai veikia žmones. Jeigu jais pasinaudosite tinkamai, jie pavers Jūsų įrašą patraukliu ir įtraukiančiu.
SUPLANUOKITE KELIS ĮRAŠUS Į PRIEKĮ
Kad maksimaliai suplanuotumėte savo laiką, apsvarstykite galimybę pasinaudoti socialinės žiniasklaidos įrašų planavimo įrankiu. Kai įrašus suplanuosite, galėsite atsipalaiduoti ir ramiai laukti, nes jūsų įrašai bus paskelbti automatiškai (sistemos). Yra daugybė socialinės žiniasklaidos planavimo įrankių, iš kurių galite pasirinkti sau tinkamiausią.
Žinoma, įrašų planavimas užima nemažai laiko, todėl jei esate labai užsiėmę ir negalite šiam darbui skirti laiko, yra kita išeitis – pasinaudoti specialistų siūloma socialinės žiniasklaidos valdymo paslauga. Tai tikrai patrauklus sprendimas, kuris padeda smulkaus verslo savininkams išlaikyti savo socialinės žiniasklaidos paskyras įdomias ir aktualias be jokių papildomų pastangų. Be to, yra dar vienas reikšmingas tokios paslaugos privalumas – jie socialinės žiniasklaidos rinkodaros metodus susieja su SEO strategija. Todėl nauda – nepamatuojama!
Jei vis dėlto planuosite patys, tuomet pasirinkę įrankį, turėsite parengti tvarkaraštį. Sukurkite įvairius įrašus kiekvienai dienai ir atitinkamai juos išdėstykite. Būtinai planuokite savo įrašus optimaliu laiku. Jeigu Jums reikia pagalbos, galite pasinaudoti Facebook Insights arba Twitter Analytics įrankiais.
AKTYVIAI VERTINKITE EFEKTYVUMĄ
Kai būsite pasiruošę paleisti savo socialinės žiniasklaidos kampaniją, prasidės tikras linksmumas! Turėsite nustatyti rodiklius, kurie padės Jums įvertinti, kaip gerai atlikta ir veikianti Jūsų paskyra. Tai padės Jums nustatyti, kas veikia, o ką reikėtų tobulinti ar iš esmės pakeisti. Pasinaudokite taktikomis, kurios daro teigiamą poveikį Jūsų verslui ir nedvejodami atsisakykite tokios, kuri nesuteikia greitų ir norimų rezultatų. Pateikiami pagrindinius socialinės žiniasklaidos rodiklius, darančius įtaką efektyvumui (KPI):
PASEKĖJAI. Jūsų pasiekiamumas priklauso nuo turimo sekėjų kiekio. Kuo daugiau socialinio tinklo naudotojų seka jus (ar Jūsų veiklą), tuo didesnis bus jūsų pasiekiamumas. Padidėjęs pasekėjų skaičius užtikrins, kad vis daugiau žmonių pamatys jūsų įrašus.
DALYVAVIMAS. Tai, kaip jūsų auditorija atsako į jūsų įrašus, gali arba teigiamai paveikti jūsų socialinės žiniasklaidos kampaniją arba neigiamai. Raskite būdų, kaip padidinti savo įrašų populiarumą (mygtukų „patinka“ paspaudimus, pasidalijimus, vartotojų komentarų skaičių ir pan.), padedančių platinti jūsų pranešimą.
SOCIALINIAI PASIDALIJIMAI IR PERDAVIMO SRAUTAI. Galite naudotis socialine žiniasklaida, kad valdytumėte vartotojų srautus ir juos įtrauktumėte į savo veiklą. Reguliariai dalinkitės savo tinklaraščio įrašais ir nukreipimo puslapiais, kad pasekėjai galėtų juos peržiūrėti ir jais dalintis su savo draugais ir pažįstamais.
Jūsų vykdoma kampanija priklauso nuo jūsų pasirinkto efektyvumo rodiklio (KPI). Pavyzdžiui, kai kurios įmonės nori padidinti savo tinklaraščio įrašų pasidalijimus, todėl socialinės žiniasklaidos priemonėmis reguliariai ir nuolat skelbia nuorodas į savo tinklaraštį ar svetainę.
GALIAUSIAI
Turbūt supratote – socialinė žiniasklaida – svarbi ir reikalinga šiuolaikinė priemonė, suteikianti verslui naudos. Socialinė žiniasklaida gali padėti pasiekti tikslinę rinką. Vienintelis dalykas, kurį turite padaryti – teisingai ją įgyvendinti. Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos privalumais remdamiesi šiame straipsnyje pateiktais patarimais. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad socialinė žiniasklaida naudojama kartu su stipria SEO strategija, gali suteikti puikių rezultatų, pateisinančių net ir didžiausius Jūsų lūkesčius. Tad kuo greičiau naudokitės socialinės žiniasklaidos kampanija!
Comments are closed.