TikTok verslui: kaip išnaudoti šią platformą?

TikTok vartotojų skaičius išsaugo iki 1.5 milijardų, todėl, galima sakyti, jog tai viena populiariausių platformų pasaulyje. Tai į trumpus vaizdo įrašus, jų redagavimą, filtrus ir muziką orientuota programa, kuri užtikrina, jog joje būtų galima smagiai praleisti savo laisvą laiką. Nors programa itin populiari 18-24 metų jaunuolių tarpe, tačiau po truputį prisijungia vis daugiau įvairaus amžiaus vartotojų ir net verslų. Įdomus turinys leidžia lengvai į save atkreipti dėmesį, todėl prekės ženklai tikrai turėtų tuo pasinaudoti. TikTok tinklas marketingui yra dar visiškai neišnaudotas, o mokama reklama šioje platformoje atsirado labai neseniai. Nesvarbu, jei jaunuoliai nėra Jūsų prekės ženklui tinkama auditorija, nes TikTok platformos populiarumas, pranašaujama, dar ilgai nesitrauks, todėl auditoriją galima užsiauginti – galbūt, po 5 metų tai bus pagrindiniai Jūsų klientai. Šiame straipsnyje pateiksime Jums naudingos informacijos apie tai kaip galima reklamuoti savo verslą TikTok tinkle.

Kokia reklama galima naudotis TikTok platformoje?

Kol kas TikTok palaiko trijų tipų reklamas: įtraukiantį vietinį turinį,  prekės ženklo perėmimą (angl. brand takeover) ir grotažymių iššūkius (ang. hashtag challenges). Kiekviena reklama naudojama skirtingais tikslais ir atneša skirtingus rezultatus.

  1. Vietinis turinys veikia labai panašiai kaip Snapchat bei Instagram naudojamos „stories“ Reklama būna per visą ekraną, ją galima praleisti, ir ji užtrunka nuo 9 iki 15 sekundžių, kaip ir daugelis TikTok platformoje esančių vaizdo įrašų. Kampanijos rezultatus įvertinti galima stebint paspaudimų rodiklius, reakcijas, vaizdo įrašų peržiūras ir vartotojų įsitraukimą.
  2. Prekės ženklo perėmimo reklama reiškia, jog Jūsų skelbimas bus rodomas iškart tiksliniam vartotojui atidarius TikTok programėlę. Susidomėję vartotojai galės paspausti ant skelbimo ir bus nukreipti į Jūsų svetainę. TikTok užtikrina, kad vartotojai per dieną pamatytų tik vieną tokio tipo prekės ženklo skelbimą.
  3. Grotažymių iššūkio skelbimai taip pat gali patraukti vartotojų dėmesį. Tereikia turėti idėją – sukurti grotažymes, iššūkį ir nustatyti prizą iššūkio laimėtojams. Puikus šios kampanijos pavyzdys yra „Dreamwork Pictures“, kurie nusprendė šiuo būdų pareklamuoti naująjį Netflix šou. Vartotojai turėjo įkelti vaizdo įrašą, kuriame šoka pagal teminę šou dainą ir pažymėti # Reklama pasiekė daugiau nei 34 milijonus vartotojų, o į iššūkį įtraukė daugiau nei 2.5 milijonus. Toks reklamos tipas yra tinkamesnis didesnėms įmonėms.

Kas dar svarbu norint sudominti vartotojus?

TikTok platforma yra skirta linksmybėms ir kūrybiškumui, todėl norint išpopuliarinti savo prekės ženklą, reikia nepamiršti smagaus, įdomaus turinio. Be jo bus gana sunku sudominti auditoriją. Tai, galima sakyti, bene pigiausias būdas reklamuoti savo verslą TikTok platformoje. Čia nereikia profesionaliai redaguotų, dailių vaizdo įrašų, svarbiausia – turėti idėją. Kitas būdas prekės ženklą padaryti žinomesniu gali būti TikTok influenceriai. Influencerių marketingas šioje platformoje kol kas dar nėra labai išsivystęs, tačiau greitu metu tikrai bus. Dėl šios priežasties verta paieškoti įdomių žmonių, kurie susilaukia daug dėmesio ir pradėti dirbti su jais – taip paskatinsite savo populiarumo augimą. Darbas su influenceriais TikTok platformoje gali padėti užmegzti ryšį su Z karta.

Taigi, TikTok yra, palyginus, nauja tendencija, kuri dar nėra pilnai išnaudojama verslų. Čia taip pat nėra stiprios influencerių bendruomenės ar didelės konkurencijos dėl reklamų, skelbimų talpinimo, dėl ko reklama kol kas čia yra pigesnė nei kitose socialiniuose tinkluose ir gali pasiekti labai dideles auditorijas. Taip pat tai puikus būdas užmegzti ryši su jaunąją karta, kuri yra arba ateityje galės būti Jūsų potencialūs klientai.