Į ką svarbu atsižvelgti tvarkant vidinį SEO?

Vidinės Svetainės optimizacijos metu svetainė yra sutvarkoma, pagal pagrindines „Google“ paieškos rekomendacijas.

Techniškai tvarkinga svetainė – greitai užsikrauna, aiškiai naviguojama. Tam, kad lankytojai atėję i Jūsų internetinę svetainę norėtų pirkti ar susisiektų su Jumis yra atliekama turinio analizė, aprašymų kūrimas, programinio kodo kūrimas ir įvairių iškilusių problemų eliminavimas. Taip  pat naudinga žinoti, kad reikalavimus atitinkančios internetinės svetainės, kurios laikosi sukurtų paieškos sistemos gairių yra laikomos kokybiškomis ir užsitarnauja aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Aptarkime plačiau kiekvieną „Vidinio SEO paslaugos“ punktą.

1. Įsidiekite reikiamus įrankius (Google Analytics; Google My Business; Google Search Console)

„Google“ pateikia įvairių programų, kurios padės jums būti matomiems ir matyti statistinius duomenis. Pavyzdžiui, „Google Analytics“ dėka matysite išsamią analizę, su įvairiais duomenimis: kiek žmonių apsilankė svetainėje, kaip jie į ją pateko, ar ilgai naršė ir kuris puslapis juos labiausiai domino, ar iš to pavyko uždirbti. O „Google My Business“ padeda jums būti matomiems Google žemėlapyje (Google maps).
Prijungę savo verslą prie „Google My Business“ nustatysite savo fizinę lokaciją ir padėsite vartotojams lengviau rasti jūsų adresą. Be to, susivedę duomenis, tokius kaip – telefono numeris, darbo valandos, internetinės svetainės nuoroda – nurodysite klientams išsamią informaciją apie save, jiems dar neapsilankius jūsų interneto puslapyje.

 

 


2. Sukurkite konfidencialių duomenų failą pasitelkiant „Robots.txt“;

Naudodami robots.txt užblokuokite konfidencialios informacijos nuskaitymą. Šis, robots.txt, failas praneša paieškos sistemai ar ji gali pasiekti ir nuskaityti informaciją jūsų svetainėje. Šis failas pateiktas jūsų svetainės šakniniame kataloge (ang. Root directory).Yra tikimybės, kad puslapiai užblokuoti su „robots.txt“ vis tiek gali būti nuskaitomi, tad konfidencialiems puslapiams turėtumėte naudoti saugesnį metodą.
Nenorėsite, kad tokia informacija, kuri susijusi su vartotojais ar svarbiais duomenimis, būtų nuskaitoma ir randama paieškos rezultatuose. Todėl, norint užtikrinti, kad „Google“ robotai jos nenuskaitys „Google“ paieškos konsolė turi „robot.txt“ generatorių, kuris padės sukurti jums naudingą failą. Turėkite omenyje, kad jei jūsų svetainė naudoja subdomeną ir jūs norite, kad kai kurie puslapiai nebūtų nuskaitomi, turėsite susikurti atskirą failą tam subdomenui naudojantis robots.txt.


3. Sutvarkykite URL adresus;

Sukurkite tvarkingus URL pavadinimus, kurie būtų prasmingi juos pamačiusiems vartotojams. Nors „Google“ robotai geba nuskaityti visų tipų URL , tačiau kuo jis paprastesnis ir aiškesnis, tuo geriau jums patiems. Kai vartojate žodžius savo URL struktūroje, vartotojams lengva naršyti ir suprasti, kuriame svetainės puslapyje jie yra. Pavyzdžiui, Result Avenue URL yra – „www.resultavenue.lt/seo-paslaugos“, tai geras URL pavyzdys, nes ir vartotojai ir „Google“ robotai iš karto supranta apie ką turi būti puslapio turinys. Tačiau „www.geltonizibintai.lt/puslapis3/1254-21455“ yra blogo URL pavyzdys, nes niekas nežino ir negali iš anksto numatyti ką ras svetainės puslapiuose.


4. Patikrinkite HTML kodus ir įsitikinkite, kad nėra palikta klaidų;

Abstrakčiai kalbant HTML yra vidiniai kodai, kurie formuoja jūsų puslapio išvaizdą. Tam, kad puslapis atrodytų tvarkingas visi kodai turi turėti pradžią ir pabaigą bei būti teisingai suvesti. HTML kodai formuoja kaip viskas bus išdėstyta puslapyje bei kaip atrodys tekstai: bus paryškinti, spalvoti ar skirtingų dydžių ir pan. Kuo profesionaliau sutvarkytas HTML kodas, tuo geriau jūsų puslapis vertinamas „Google“ sistemoje.


5. Užtikrinkite turinio unikalumą meta aprašymų ir meta antraščių žymose;

Tinkamai parengtus meta aprašymus ir antraštes „Google“ robotai identifikuoja ir įtraukia į indeksą, dėl kurio esate matomi organinės paieškos rezultatuose. Jei sukursite netinkamą meta aprašymo žymą „Google“ pats parinks ką rodyti paieškoje vartotojams, o tai gali nebūti tikslinis ir svarbiausias dalykas, kurį norite akcentuoti potencialiems klientams. Tinkamai sukurtose meta aprašymų žymose paryškinamos frazės, kurios labiausiai atitinka vartotojo įvestus raktinius žodžius paieškos sistemoje. Todėl vartotojams lengviau naviguoti ir atsirinkti naudingą ir reikiamą informaciją bei identifikuoti ar turinys pateikia tai ko jie ieško. Viso to nauda – matomumas paieškos rezultatuose bei srauto pritraukimas į svetainę. Tinkamai suklasifikavus meta aprašymų žymas svetainė tampa patraukli vartotojams ir gerai vertinama paieškos sistemos. Apačioje pateiktame pavyzdyje antraštė ir puslapio aprašymas nėra tvarkingi. Toks skelbimas niekuo neišsiskiria ir nepatraukia dėmesio.
Norint parengti itin gerą metą aprašymą, kurį pateiksite savo vartotojams būtina įtraukti raktinius žodžius, kurie yra populiarūs tarp ieškančių prekių ar paslaugų. Sukurti tokius aprašymus, kurie atkreiptų dėmesį ir skatintų veiksmą. Be to, maksimalus meta aprašymų ilgis yra 275 simboliai. Nederėtų naudoti identiško aprašymo visiems savo svetainės puslapiams, kadangi jūs galite būti rodomi ne vieną kartą toje pačioje organinėje paieškoje. Sukurkite kuo originalesnį meta aprašymo žymos tekstą, nekopijuokite ir neplagijuokite kitų internetinių svetainių tekstų.

 


6. Optimizuokite svetainėje pateikiamus vaizdus;

Vaizdų optimizavimas. Nuotraukas ar paveikslėlius, kuriuos planuosite kelti į puslapį būtinai susiekite su raktiniais žodžiais. Kadangi, kai kurie vartotojai mėgsta produktų ar paslaugų ieškoti „Google“ vaizduose naudinga, jog nuotraukos turėtų failo pavadinimą ir ALT kodą. Sutvarkykite nuotraukas ar paveikslėlius taip, kad jie būtų tinkamo formato ir užtikrinkite, kad svetainė sklandžiai funkcionuotų ir sparčiai atliktų darbą.


7. Optimizuokite vidines svetainės nuorodas;

Turite išanalizuoti kaip jūsų interneto svetainę mato „Google“ paieškos algoritmas. Tam, kad svetainė būtų tvarkinga, turite vidines svetainės nuorodas išdėstyti hierarchine tvarka. Tik tokios nuorodos skaitomos tvarkingomis.


8. Atlikite svetainės greičio analizę;

Šiuolaikiniams interneto vartotojams labai svarbu, jog svetainės darbas vyktų sklandžiai ir be trikdžių. Nuo to priklauso kokią patirtį vartotojas gaus iš jūsų svetainės ir ar norės tęsti joje naršymą. Kai svetainė greitai užsikraunanti ja patogu naudotis, jei ji stringa, yra tikimybės, kad vartotojai nuspręs ieškoti kito, sklandžiai veikiančio puslapio. Galite pasitikrinti interneto greitį paspaudę šią nuorodą https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.


9. Pritaikykite svetainę kitiems įrenginiams.

Kadangi prieigą prie interneto galima gauti ne tik naudojantis kompiuteriais, bet ir mobiliaisiais telefonais ar planšetėmis būtina pritaikyti savo svetainės darbą skirtingiems įrenginiams. Naršantieji telefonais ir ieškantys jūsų siūlomų paslaugų ar produktų tikisi, jog svetainėje galės lengvai ir greitai naviguoti. Tačiau tai įmanoma tik tada, kai svetainė pritaikyta mobiliesiems. Nepraraskite savo potencialių klientų vien dėl to, kad nepritaikėte svetainės skirtingiems įrenginiams.