VIDINIS SEO

Kiekvienam verslui turėtų būti labai svarbu būti matomam interneto platybėse, todėl internetinėms svetainėms reikia būti kokybiškoms ir patrauklioms paieškos sistemoms. Taip galima pasiekti aukštesnes pozicijas, kurios reiškia, kad Jūsų svetainę aplankys daugiau žmonių, o tarp jų gali būti ir daug potencialių klientų. Visa tai ir dar daugiau gali užtikrinti profesionaliai atliktas vidinis SEO.

KAS YRA VIDINIS SEO?

Tai patikimas būdas padėti svetainei pelnyti aukštesnius reitingus paieškos rezultatų puslapyje ir sulaukti didesnio lankytojų srauto. Vidinis SEO siejamas su dviem pagrindiniais dalykais – turiniu ir optimizuojamo puslapio HTML kodu. Kitaip tariant, vidinis SEO – tai priešingybė išoriniam SEO, kuris susijęs su nuorodomis ir išoriniais veiksniais. Vidinis SEO – kompleksinis reiškinys, t. y. jį apima keli svarbūs veiksmai, atliekami svetainės viduje:

  1. Raktinių žodžių analizė. Svarbu atrinkti raktažodžius, kurie būtų susiję su teikiama paslauga ar siūloma preke ir užtikrintų, jog svetainė būtų patogi vartotojams, kad jie galėtų greitai rasti tai, ko ieško. Išsirinkite tokius raktinius žodžius, kurie atitiktų svetainės turinį, būtų tikslingi ir nesudėtingi. Rekomenduojame laikytis ir dar vieno patarimo – pasistengti, jog raktinių žodžių pasikartojimo dažnis neviršytų 5 proc.
  2. Svetainės turinio kūrimas. Tai svarbiausias veiksnys, darantis svetainę verta aukštos pozicijos paieškos rezultatuose. Neužmirškite, jog būtent turinys yra tai, kodėl vartotojai ateina į Jūsų svetainę, todėl turite pasistengti, kad jis būtų sukurtas nepriekaištingai. Vertinant iš SEO perspektyvos, svarbiausia, kad geras turinys pasižymėtų dviems svarbiais požymiais, t. y. būtų paklausus ir vertas būti susietas su kita autoritetinga svetaine. Be to, jis turi būti nuolat keičiamas, pildomas, atnaujinamas, kad neprarastų savo aktualumo ir išliktų naudingas vartotojams.

Įdomus faktas – turite apie 8 sekundes, kad galėtumėte daryti įtaką lankytojo norui likti Jūsų svetainėje. Kuo įdomesnis turinys, tuo didesnis vartotojų įtraukimas, tuo daugiau laiko jie praleis Jūsų svetainėje ir tuo geresnė bus jų patirtis. Jei įdėsite pastangų į šią strategiją, pamatysite padidėjusį lankytojų srautą.

  1. Vaizdų (nuotraukų) optimizavimas. Vaizdai turi turėti atskirą failo pavadinimą ir unikalų ALT kodą. Be to, turi būti tinkamo formato. Priešingu atveju, netinkamai optimizuoti vaizdai lėtina svetainės darbą ir trukdo svetainei tinkamai funkcionuoti.
  2. Puslapių struktūros kūrimas / žymų reikšmė. Meta žymos – vienas iš svarbiausių vidinio SEO veiksnių, darančių įtaką svetainės efektyvumui. Žymos svarbios tuo, kad tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms nurodo svetainės temą, apibrėžia, apie ką yra svetainė. Todėl kurdami šias žymas turite laikytis tam tikrų kriterijų – unikalumo, informatyvumo, naudingumo. Atminkite, kad tai, ką įrašysite antraštės žymoje, bus matoma pirmoje paieškos rezultato puslapio eilutėje.
  3. URL adresų kūrimas. Kartu su vidinėmis nuorodomis, SEO turi padaryti taip, kad svetainės kategorijų hierarchija atsispindėtų URL adrese. Jis itin svarbus nustatant, ar svetainė tinkama paieškos sistemoms. Be to, tai dar ne viskas – URL struktūra taip pat padeda paieškos sistemoms suvokti svetainės svarbą ir palengvina paieškos sistemų robotų svetainės nuskaitymo procesą. Tad jei norite tvarkingos svetainės struktūros, suteikite puslapiams tinkamus pavadinimus.
  4. Svetainė pritaikymas išmaniesiems įrenginiams. Tai – būtinybė. Labai svarbu užtikrinti, kad į svetainę ateiti būtų galima ir naudojant išmanųjį telefoną ir planšetę, ne tik kompiuterį.
  5. Svetainė neturi būti iškraipoma įvairių įrenginių ekranuose, turi būti aiškiai matoma, suprantama, be perteklinių elementų. Įrodyta, jog dažniausiai vartotojai palieka svetainę, jeigu ši neįkeliama ilgiau nei 3 sekundes. Tad sutvarkykite svetainę pagal visus paieškos sistemų reikalavimus, kad neprarastumėte vartotojų.
  6. Tinkamos svetainės spartos užtikrinimas. Svetainė turi būti įkeliama nedelsiant ir neversti vartotojų laukti. Priešingu atveju, rizikuojate negrįžtamai juos prarasti. Pasistenkite, kad svetainėje nebūtų įvairių elementų pertekliaus, kad vaizdai būtų tinkamai optimizuoti, kad neliktų kitų trukdžių, lėtinančių svetainės įkėlimą.
  7. Techniniai parametrai. Šis žingsnis taip pat labai svarbus, nes būtent jis padeda užtikrinti, kad vidinis SEO atliekamas laikantis visų reikalavimų ir paieškos sistemų rekomendacijų.
  8. Kiti veiksmai – programų įdiegimas, klaidų šalinimas ir pan.

KOKIA VIDINIO SEO TRUKMĖ?

Jeigu vidinis SEO kuriamas profesionaliai ir sąžiningai, tai gali užtrukti nuo kelių dienų iki kelių savaičių, arba jei svetainė itin didelė – nuo vieno iki kelių mėnesių, nes reikės atlikti nemažai veiksmų. Be to, vidinio SEO atlikimo trukmė priklauso ir nuo svetainės dydžio, turinio apimties, įdiegtų kalbų skaičiaus bei naudojamos turinio valdymo sistemos. Tad kiekvienu atveju vidiniam SEO atlikti prireiks skirtingo laikotarpio.

KUO NAUDINGAS VIDINIS SEO?

Jei svetainė atitinka visus reikalavimus, yra sukurta laikantis paieškos sistemų gairių, tai ji laikoma kokybiška ir pelnytai gauna aukštas pozicijas paieškos rezultatų puslapiuose. Ką tai reiškia? Kad svetainę pamato daug žmonių, apsilanko joje ir galbūt atlieka veiksmus, kurie neša naudą (pelną) Jums. Tai dar ne viskas. SEO laikoma vienu iš veiksmingiausių reklamos būdų ir yra orientuota į ilgalaikiškumą, t. y. bus naudinga tol, kol veiks svetainė. Tad paieškos sistemos tampa vis protingesnės, todėl ir Jūsų vidinio SEO strategijos turi neatsilikti, kad neštų naudą! SEO yra nepakeičiamas verslui, siekiančiam ilgalaikės perspektyvos.

Comments are closed.