YouTube reklamos nauda ir tipai

Per mėnesį vienas milijardas žmonių peržiūri daugiau nei šešis milijardus YouTube vaizdo įrašų. Daugiau nei pusė šių vaizdo įrašų yra peržiūrimi per mobiliuosius telefonus. YouTube puiki platforma reklamai. Jūs galite nuspręsti kur ir kada jūsų vaizdo įrašo skelbimai bus rodomi ir kokia potenciali auditorija juos pamatys.

YouTube reklamos formatai

Yra keli galimi vaizdo įrašų formatų, kurie atsiranda vartotojams naršant YouTube.

  1. Vaizdinė reklama (ang. Display Ad) ir uždangos reklama (ang. Overlay Ad). Jos tinkamos rodyti kompiuterio ekranuose. Pirmosios, rodomos dešiniajame žiūrimo vaizdo įrašo viršutiniame kampe, virš kitų vaizdo įrašų. Tiems, kas vaizdo įrašus žiūri padidintame ekrane, tokia reklama būna iškart po žiūrimu įrašu. Antroji pusiau permatoma ir atsiranda vaizdo įrašo apačioje užimdama 20% viso video.
  2. Perjungiamas vaizdo skelbimas (ang. Skippable video ad). Šis vaizdo įrašų skelbimas skirtas kompiuteriams, mobiliems įrenginiams, TV ekranams ir žaidimų konsolėms. Perjungiama vaizdo įrašo reklama leidžia žiūrovams praleisti skelbimą po 5 sekundžių, jei jie to nori. Šie skelbimai gali būti įterpti prieš, viduryje arba pabaigoje pagrindinio jūsų žiūrimo įrašo. Jei skelbimo neperžiūrės, už jį jums mokėti nereikės. Pavyzdžiui, jūsų skelbimas yra 60 sekundžių, jei jį perjungs po 5 sekundžių – jis jums nieko nekainuos, jei jį peržiūrės 30 sekundžių – mokėsite nustatytą sumą. Kai skelbimo trukmė mažesnė nei pusė minutės mokestis taikomas už atitinkamą jo dalį.
  3. Neperjungiama vaizdo įrašo reklama (ang. Non-skippable video ads). Tokias reklamas galima naudoti kompiuterių ekranams ir mobiliesiems įrenginiams pritaikyti. Neperjungiami skelbimai rodomi 5 sekundes prieš prasidedant jūsų pagrindiniam vaizdo įrašui ir turi būti peržiūrimi iki pat pabaigos.
  4. Iššokstanti vaizdo įrašų reklama (ang. Bumper ad). Rodomos kompiuterio ekranuose ir mobiliuosiuose telefonuose. Toks reklamos formatas yra ne daugiau nei 6 sekundžių, tad vartotojas neturi galimybės jo praleisti ir turi išlaukti iki pabaigos. Šiam būdui taikoma kainodara už 1000 peržiūrų ir jis yra geriausias kai norite pasiekti plačią auditoriją su trumpu, įsimintinu vaizdo įrašu.
  5. Remiamos kortelės (ang. Sponsored cards). Rodomos kompiuterio ekranuose ir mob. įrenginiuose. Tokios kortelės gali būti susijusios su jūsų žiūrimo vaizdo įrašo turiniu, pavyzdžiui, vaizdo įraše rodomi to prekės ženklo produktai. Žiūrovai per kelias sekundes pamatys kortelės skelbimą.

YouTube reklamos nauda

YouTube vartotojai gali atrasti vaizdo įrašus įvairiais būdais, pavyzdžiui, naršydami YouTube paieškos puslapyje, spusteldami siūlomus vaizdo įrašus ar pasirinkdami vaizdo įrašą iš pagrindinio puslapio. Tai reiškia, kad galite efektyviai rasti žmones, kurie ieško jūsų produktų ar paslaugų.

  • Pasiekite norimą auditoriją. YouTube tinklu naudojasi 1,3 mlrd. vartotojų, tai beveik trečdalis visų vartotojų internete. Dėl šios priežasties YouTube suteikia puikią galimybę platinti jūsų prekes ar paslaugas dideliu mastu, vartotojams, kurie gali būti jūsų potencialūs klientai.
  • Naudojantis YouTube, galite pasirinkti kokius kriterijus atitinkantys vartotojai turėtų pamatyti jūsų skelbimą:
    • Tema – jūsų vaizdo įrašo turinys;
    • Demografiniai kriterijai – amžius ir lytis;
    • Raktiniai žodžiai – susiję su vaizdo įrašu;
    • Paskirties vieta – konkretūs YouTube puslapiai, susiję su jūsų video;
    • Kategorijos – vartotojų interesai.
  • Lyginant su kitais socialinės žiniasklaidos kanalais, vartotojai linkę daugiau laiko praleisti YouTube platformoje. Todėl, tai puikiai tinka norint padidinti savo prekės ženklo žinomumui. Vidutiniškai, pasitelkiant tik mobiliųjų telefonų statistiką, vienos sesijos trukmė yra daugiau nei 40 minučių.
  • Mokate tik už peržiūrėtus vaizdo įrašus. Vidutiniškai, tipinis vaizdo įrašas kainuoja nuo 0.01 iki 0.15 centų už peržiūrą, priklausomai nuo video kokybės, auditorijos ir išsikeltų tikslų.
  • Sėkmės matavimas. Šis reklamos būdas lengviau išmatuojamas nei, pavyzdžiui, televizijoje. Galite stebėti vaizdo įrašo sėkmę pagal paspaudimus. Taip pat, YouTube „Analytics“ leidžia jums pamatyti kada vartotojai nusprendžia perjungti vaizdo įrašą.

Tiktai verta išnaudoti visas galimybes, kurias teikia Google – viena iš jų yra būtent YouTube reklama įvairiais formatais. Padidinkite srautą į savo svetainę bei supažindinkite žmones su savo prekės ženklu. Kurkite unikalius vaizdo įrašus, kurie sudomins potencialius vartotojus ir gaukite iš to naudos!