Atsakymai į klausimus apie SEO, kurių nemalonu klausti

Kad ir kiek daug girdima apie SEO, kartais vis tiek kyla klausimų. Natūralu, kad ne visada iškart pavyksta suprasti SEO procesus, galimus rezultatus ir kitokius neaiškumus, o itin paprastų klausimų paklausti gali būti nemalonu. Jeigu norite susipažinti su SEO iš arčiau, bet kai kurie dalykai vis dar nėra aiškūs, tuomet šiame straipsnyje rasite visas smulkmenas, kurios gali atsakyti į Jūsų klausimus.

  1. Kas yra SEO?

Tai procesas, kurio tikslas yra iškelti Jūsų tinklapį paieškos sistemose pagal Jums svarbius raktinius žodžius.

 

  1. Kuo skiriasi organiški ir mokami rezultatai?

Organiški rezultatai yra nemokami ir pateikiami paieškos sistemose pagal algoritmus, jie būna po reklaminiais skelbimais. SEO optimizavimas turi įtakos šiems organiškiems rezultatams. Mokami paieškos rezultatai realiai yra skelbimai puslapio viršuje, už kurių pozicijas reikia susimokėti (tai mokama Google Ads reklama).

 

  1. Kas yra Meta aprašymai ir ar jie svarbūs?

Meta aprašymas – tekstas, kuris yra rodomas po Jūsų puslapiu paieškos sistemos rezultatuose. Šis aprašymas reikalingas tam, kad žmonės žinotų ko gali tikėtis nuėjus į Jūsų puslapį. Labai svarbu šiuo tekstu sudominti vartotoją, kad jis norėtų apsilankyti svetainėje. Taip pat kuriant Meta aprašymus jų tekstus reikėtų orientuoti į Jums svarbius raktinius žodžius.

 

  1. Kaip žinoti, jog naudojamas reikiamas kiekis raktažodžių?

Deja, tikslaus atsakymo nėra. Persistengti naudojant raktažodžius tikrai nereikėtų. Geriausias patarimas, kokį būtų galima duoti šiuo atveju – naudoti raktažodžius natūraliai, nesistengiant jų pridėti kuo daugiau. Tekstą būtina išlaikyti tokį, kad skaitytojui būtų malonu jį skaityti.

 

  1. Kuo skiriasi vidinės ir atgalinės nuorodos?

Vidinės nuorodos yra naudojamos Jūsų svetainės puslapyje ir nukreipia į kitą Jūsų svetainės puslapį. Atgalinės nuorodos yra naudojamos kitose svetainėse, tačiau taip pat nukreipia į Jūsų svetainę.

 

  1. Kiek vidinių nuorodų reikia?

Kaip ir nereikėtų persistengti su raktažodžiais tekste, taip ir nereikėtų naudoti per daug vidinių nuorodų. Geriausia jas naudoti tuomet, kai jos iš tiesų pagerina skaitytojo patirtį.

 

  1. Kodėl paveikslėliams reikalingas alt tekstas?

Paieškos sistemos negali nuskaityti vaizdų, tačiau gali nuskaityti tekstą. Alt tekstas padeda suprasti kas yra vaizduose.

 

  1. Per kiek laiko pastebimi SEO rezultatai?

Tai priklauso nuo kelių veiksnių. Įtakos tam turi tai, kiek turinio yra kuriama, kokia jo kokybė, ar jis aktualus auditorijai, kiek atgalinių nuorodų turima. Taip pat įtakos turi ir konkurentai, jų strategija, pasirinkti raktažodžiai, turimas biudžetas, lankytojų srautas ir pan. Taigi, kiekvienas atvejis yra individualus ir reikia tartis su patikimu SEO specialistu.

 

Jei neradote atsakymo į savo klausimą, nepamirškite jo paklausti tariantis su patikima reklamos agentūra ar SEO specialistu. Kvailų klausimų nebūna, svarbiausia, kad visas procesas Jums būtų aiškus.