Jei naudojate Google Ads bei Google Analytics, tuomet verta žinoti, kad šių paskyrų susiejimas gali turėti naudos, jei atlikinėjate reklamos kampanijų analizes.Be dalijimosi metrika, iš „Google Analytics“ galima importuoti: tikslus, operacijas (įskaitant faktines pajamas) ir auditorijas. Sujungus šias dvi paskyras gausite daug naudingų duomenų, kurie padės tinkamai optimizuoti kampanijas ir būti pranašesniems už konkurentus.
„Google Analytics“ ir „Google Ads“ susiejimas
Šias paskyras sujungti tikrai nėra sunku:
- Prisijunkite prie „Google Analytics“;
- Spustelėkite „Administratorius“ ir eikite į „nuosavybę, kuria norite susieti“;
- Stulpelyje NUOSAVYBĖ spustelėkite „Google Ads“ susiejimas;
- Spustelėkite + NAUJA SUSIEJIMO GRUPĖ;
- Pasirinkite „Google Ads“ paskyras, kurias norite susieti, tada spustelėkite Tęsti
Jei turite valdytojo paskyrą „Google Ads“, pasirinkite ją, kad susietumėte.
Jei norite susieti tik tam tikras valdomas paskyras, išskleiskite valdytojo paskyrą, tada pasirinkite kiekvieną norimą susieti valdomą „Google Ads“ paskyrą.
- Nustatykite kiekvienos nuosavybės, kurioje norite matyti „Google Ads“ duomenis, peržiūros susiejimo parinktį kaip ĮJUNGTA.
- Jei tuos duomenis taip pat norite įtraukti į kiekvieną peržiūrą, galite pasirinkti Įgalinti „Google“ vaizdinės reklamos tinklo parodymų ataskaitų teikimą.
- Jei jau įgalinote automatinį žymėjimą „Google Ads“ paskyrose arba jei norite leisti per susiejimo procesą automatiškai įgalinti automatinį žymėjimą „Google Ads“ paskyrose, pereikite prie kito veiksmo (9).
Vis dėlto, jei norite žymėti „Google Ads“ nuorodas neautomatiškai, spustelėkite Išplėstiniai nustatymai > Nekeisti automatinio žymėjimo nustatymų.
- Spustelėkite Susieti paskyras.
Jei viską atlikote tikslingai – Jūsų paskyros jau yra susietos. Sveikiname! Jei pasirinkote naudoti automatinį žymėjimą (rekomenduojama), „Analytics“ pradės automatinį „Google Ads“ duomenų susiejimą su klientų paspaudimais.
Kokia viso to nauda?
Susieję šias dvi paskyras galėsite:
- Peržiūrėti įvairius duomenis „Google Analytics“ sistemoje iš „Google Ads“.
- Importuoti „Analytics“ tikslus ir el. prekybos operacijas į „Google Ads“ paskyrą.
- Suaktyvinę „Google Signals“ galėsite importuoti konversijas keliuose įrenginiuose į „Google Ads“.
- Importuoti svarbius dalykus iš „Analytics“, pavyzdžiui, vidutinę seanso trukmę, atmetimo rodiklį ir pan.
- Pagerinti „Google Ads“ naudojant „Google Analytics“ pakartotinę ir dinaminę pakartotinę rinkodarą.
- „Analytics“ sudėtinių kanalų ataskaitose gauti išsamesnių duomenų.