YouTube platforma per mėnesį pasinaudoja daugiau nei 2 bilijonai žmonių. Kai kurie šiame kanale klausosi muzikos, kiti žiūri vaizdo įrašus, o dar kai kuriems čia smagu pažiūrėti kokio nors pirkinio apžvalgą prieš jį perkant. Taip pat YouTube gali būti tiesiog puikus laikas linksmai praleisti laisvalaikį. Bet kuriuo atveju, vartotojai nuolat, net ir netikėtai, gauna informaciją apie įvairius dalykus, įskaitant „brand‘us“ ir produktus. Daugiau nei 90% YouTube vartotojų teigia, kad žiūrėdami vaizdo įrašus šiame kanale atrado naujus prekės ženklus ar produktus – būtent todėl, YouTube kanalas yra perspektyvus prekinių ženklų atžvilgiu didinti žinomumą.
Neturi vaizdo įrašo? Ne problema!
Ilgą laiką norint reklamuotis YouTube reikėjo sukurti vaizdo įrašą arba programėlės skelbimą. Tačiau laikai keičiasi ir džiaugiamės pranešdami, kad dėl GML nebereikės nerimauti. „Discovery“ skelbimų kūrimas ir tvarkymas yra paprastas ir efektyvus būdas įsilieti į YouTube – geriausia tai, jog vaizdo įrašas tam nereikalingas! Tiesiog įkelsite iš savo socialinės kampanijos geriausius vaizdus, tada jūsų medija bus optimizuota maksimaliai veiklai Gmail, Discover ir YouTube pagrindiniame puslapyje.
YouTube pagrindinis puslapis puiki vieta vartotojams atrasti naujus mėgstamus kūrėjus, taip pat ir naujus prekės ženklus. Per pastaruosius trejus metus, turinio aptikto YouTube pagrindiniame puslapyje žiūrėjimas išaugo net 10 kartų.
Į vartotoją nukreipti prekiniai ženklai, tokie kaip TechStyle Fashion Group linkę sutelkti savo augimo marketingo strategiją į „Discovery“ reklamines kampanijas. TechStyle eksperimentavo su pirmąja „Discovery“ kampanija 2018 metų lapkričio mėnesį, bandydami padidinti prenumeratos „athleisure“ narystę „Fabletics“ prekės ženklui. Atkreipdamas dėmesį į esamą vaizdo turinį, prekės ženklas naudojo vidutiniškai 25% mažesnį mokestį už pranašumą (ang. Cost-per-lead) lyginant su skelbimais kitais kanalais, įskaitant socialinius tinklus ir paieškos reklamas.
Sukurkite vaizdo įrašams biblioteką
Nuo šešių sekundžių reklamų pristatymo 2016 metais, kurios turėjo padėti pasiekti vartotojus, kurie naudojasi mobiliaisiais, yra nustatyta, kad šios reklamos efektyvios. Deja, joms sukurti reikia skirti laiko ir resursų, kuriuos turi ne visi. Šioje vietoje gelbsti Bumper Machine įrankis, kuris sutrumpina ilgus vaizdo įrašus iki šešių sekundžių.
Bumper Machine remiasi mokymosi modeliu, kurio tikslas išmokyti nustatyti įdomius, gerai struktūrizuotus momentus ilgesniame vaizdo įraše, pavyzdžiui, tuos, kuriuose yra produkto ar prekės ženklo informacija, žmonių veidai, judėjimas ar kontrastas. Bumper Machine sujungia šiuos elementus kartu generuoti kelis skirtingus šešių sekundžių reklamų variantus, kad galėtumėte išsirinkti sau patinkantį. Be to, prieš išsaugant reklamą leidžiama ją minimaliai pakoreguoti.
Kiekvienas prekės ženklas skiriasi savo kūrybiniais poreikiais. Agentūroms ar prekių ženklams, kurie turi resursų, sukurti iššokančią reklamą nuo pagrindų, Bumper Machine gali padėti pradėti darbą vizualizuojant šešių sekundžių istorijas. Kitiems tai greitas ir paprastas būdas papildyti biblioteką ir kelias pradėti nuosekliai naudoti vaizdo įrašų skelbimus.
Visi verslai gali sulaukti didelės sėkmės YouTube platformoje, nepriklausomai nuo įmonės dydžio ar kūrybiškumo. Papildomi įrankiai palengviną naudojimąsi šia platforma, todėl įdedant laiko ir pastangų, galima pasiekti gerų rezultatų!